• Day 4

El Calafate

April 23, 2023 in Argentina ⋅ ☁️ 12 °C

Ņemot vērā, ka nobraukt bija plānots 700km, kas ir absolūts solo rekords vienā dienā, rēķinājos ar diezgan grūtu dienu. Tomēr satraukums par robežas šķērsošanu, ļoti vienveidīgo, bet vienlaikus iespaidīgi milzīgo panorāmu un protams lielā dzīvība, kas bija redzama ceļmalās lika laikam un kilometriem skriet diezgan ātri. Pirmkārt negaidījām, ka redzēsim tik lielā skaitā guanako (vizuāli lamām līdzīgs dzīvnieks), par strausu klātbūtni vispār nezinājām un iespaidīgi bija arī ērgļiem līdzīgie putni (vēlāk uzzinājām, ka tie ir karančo putni), kas galvenokārt revidēja citus līķīšus.
    El Calafatē pēc ķeksīšbildes pie pilsētas nosaukuma iečekojamies viesnīcā. Mājīgs numuriņš ar mūra sienām tuvu galvenajai ielai. Faktiski jau hostelis (40USD divatā par nakti), bet tā kā mums ir sava tualete un vannas istaba, tad mums viss ir ļoti labi.
    Svarīgi arī samainīt vietējos peso. Patīkami pārsteidz, ka šobrīd veikalos jau iespējams samainīt 1 USD pret 420 ARS. Meklējot info pirms pāris mēnešiem šādi darījumi notika 1:350-370. Mums tas protams nāk tikai par labu.
    Vakariņās aizgājām uz Cerveza Patagonia, kur nogaršoju divus Patagonijas brūvējuma lāgerus un notiesāju gardu guanako burgeru. Madarai cēzara vraps. Ēdiens ļoti garšīgs un atmosfēra uzņemoša un silta. Cenu ziņā faktiski tādas pašas cenas kā pie mums. Par ēdieniem un 2 raundu dzērieniem samaksājam ap 30 eur un tas ir ar mums izdevīgo kursu.
    Rīt dosimies uz šī reģiona neapstrīdami slavenāko apskates objektu Perito Moreno ledāju. Ja izdosies tad mēģināsim izbraukt arī ar kuģīti.