• Day 3

Verken die eiland

August 25, 2018 in Canada ⋅ ☁️ 14 °C

Ouma het vroegoggend 'n stappie gevang in die tuin en die wêreld gaan verken. Paul het vir ons lekker ontbyt gemaak (dis altyd 'n bonus om by 'n chef te kuier). Ons het Bets-hulle se nuwe huis gaan kyk daarna. Daar is 'n massiewe boom wat hulle opsaag en meubels van gaan maak. Die boom het mierskade gehad onder en sou omval so toe moes dit afgekap word. Die huis is amper klaar. Dis 'n ongelooflike huis. Daar is nie woorde om dit te beskryf nie! Dis teen 'n dennewoud, wat grens aan die see. Die huis is bo-op 'n koppie, so mens se uitsig is die woud en see, en op 'n mooi dag, die berge in Amerika. Die huis is massief en erg mooi binne. Droomhuis. Ons het toe gery via 'n indiaan (first nations) village om Cordel se hokkie te gaan kyk. Dit was proewe vir die eiland span. Sy het so goed gespeel. Aandete was Wendy's burgers, want mens moet dit ten minste een keer eet terwyl mens in Kanada of Amerika is. Dit was nog lig tot amper 21:00 so ons het toe rondgery verby die strand na Sooke (die volgende dorp) en na stroompie toe om bere te soek, want ek wou 'n beer sien. Ons het net spore gesien uit die water uit, ongelukkig (volgens hulle, gelukkig). Langs die strand is oral voël beelde wat uit dryfhout gemaak is. Paul het ons gaan wys waar die salm gewoonlik inkom wanneer dit gereën het en hoe salm gewoontes werk. Daar is verskillende salm uit die Pacific. Die stroom waarheen ons gister was is waar Chum salm 'broei'. Hulle lewe net 4 jaar. Salm kom altyd terug na die stroom waar hulle gebore is om hulle eiers te lê en gaan dood na die eiers gelê is. Pienk salm kom net elke 2de jaar terug.Read more