Canada
Cole Creek

Verken die eiland

August 25, 2018 in Canada ⋅ ☁️ 14 °C

Ouma het vroegoggend 'n stappie gevang in die tuin en die wêreld gaan verken. Paul het vir ons lekker ontbyt gemaak (dis altyd 'n bonus om by 'n chef te kuier). Ons het Bets-hulle se nuwe huis gaan kyk daarna. Daar is 'n massiewe boom wat hulle opsaag en meubels van gaan maak. Die boom het mierskade gehad onder en sou omval so toe moes dit afgekap word. Die huis is amper klaar. Dis 'n ongelooflike huis. Daar is nie woorde om dit te beskryf nie! Dis teen 'n dennewoud, wat grens aan die see. Die huis is bo-op 'n koppie, so mens se uitsig is die woud en see, en op 'n mooi dag, die berge in Amerika. Die huis is massief en erg mooi binne. Droomhuis. Ons het toe gery via 'n indiaan (first nations) village om Cordel se hokkie te gaan kyk. Dit was proewe vir die eiland span. Sy het so goed gespeel. Aandete was Wendy's burgers, want mens moet dit ten minste een keer eet terwyl mens in Kanada of Amerika is. Dit was nog lig tot amper 21:00 so ons het toe rondgery verby die strand na Sooke (die volgende dorp) en na stroompie toe om bere te soek, want ek wou 'n beer sien. Ons het net spore gesien uit die water uit, ongelukkig (volgens hulle, gelukkig). Langs die strand is oral voël beelde wat uit dryfhout gemaak is. Paul het ons gaan wys waar die salm gewoonlik inkom wanneer dit gereën het en hoe salm gewoontes werk. Daar is verskillende salm uit die Pacific. Die stroom waarheen ons gister was is waar Chum salm 'broei'. Hulle lewe net 4 jaar. Salm kom altyd terug na die stroom waar hulle gebore is om hulle eiers te lê en gaan dood na die eiers gelê is. Pienk salm kom net elke 2de jaar terug.Read more

Trailer Renovierung

August 20, 2017 in Canada ⋅ ⛅ 18 °C

Nach dem Frühstück haben wir heute erstmal Holz, dass Forest geschlagen hatte, zu den Nachbarn geschleppt. Die sind schon älter, krank und haben keine Zeit sich selber welches zu besorgen. Bei der Gelegenheit hat Forest mir beigebracht mit der Motorsäge umzugehen und ich hatte einen riesen Spaß die restlichen Bäume zu zerstückeln. Wir sind dann sogar noch in den wald gegangen und haben zwei weitere Bäume gefällt und bei ihm eingestapelt. Für seinen Ahornsirup-Einkocher braucht er Holz für einen ganzen Tag.
      Hinterher sind wir zu Karina gefahren, einer Freundin von Forest, die sich einen alten Trailer besorgt hat um sich darauf ein tiny-home zu bauen. Wir haben ihr geholfen den Trailer von allem alten Müll und Holz- und Metallresten zu befreien und dafür hat sie uns im Pub auf Bier und Poutine eingeladen.

Felle

August 21, 2017 in Canada ⋅ ☀️ 19 °C

Nach dem Frühstück sind wir zu Freunden und ehemaligen Kunden von Forest gefahren, die in einem seiner tiny-homes auf ihrem Grundstück wohnen, Meditation unterrichten und life-coaching anbieten. Forest hatte ihnen noch ein Eingangsschild gebastelt das wir angebracht haben. Nachmittags hat er uns nochmal im Schwimmbad rausgelassen und ist selbst nach Victoria gefahren. Auf dem Heimweg sind wir noch bei einem Freund vorbei gefahren, bei dem Forest einige Felle und Tiere in der Kühltruhe hatte. Wir wollten ein Bisonfell holen und es besrbeiten. Dummerweise war die Hälfte des Inhalts so eingefrostet, dass wir es nicht herausbekommen haben. Also die Kühltruhe in den Garten geschoben und mehrmals mit Wasser gefüllt und ausgekippt, bis wir die Felle rausbrechen konnten. Die hat Forest dann später noch so gut es ging bearbeitet bzw. auftauen lassen.Read more

Geburtstag und Truck

August 22, 2017 in Canada ⋅ ☀️ 21 °C

Forest hat heute Geburtstag, also haben Sophie und ich etwas Tee und Schokolade besorgt die er gerne mag und etwas gebastelt. Nach dem Frühstück sind wir dann endlich dazu gekommen seinen völlig zugemüllten und vollgestopften Truck auszuräumen, komplett sauberzumachen und wieder ordentlich einzuräumen. Das hat bis zum Nachmittag gedauert, dann haben wir uns beim Koreaner etwas zu Essen geholt und sind noch an einen sehr schönen, ruhigen See gefahren.Read more

2de dag van kwarantyn

November 28, 2021 in Canada ⋅ 🌧 11 °C

Ons het opgestaan en lekker ontbyt gemaak. Matthew en Paul is toe sokker toe en ek en Bets het rondgesit en gesels. Dit was 'n baie rustige dag.
      Ons het 'n menu uitgewerk en ons gaan die week klomp goed maak wat Paul en Bets my gaan leer. So kookklasse elke dag.
      Hierdie penguin is maar kort, want dit was 'n heel rustige dag. Ek het nie eers foto's nie. Môreoggend vroeg gaan ons brood bak.

Cole Creek