Satellite
Show on map
  • Day 6

    Viñales

    February 15 in Cuba ⋅ ☁️ 28 °C

    Een dag op het platteland van Viñales. We kregen een wandeling door de vallei en zagen de productie van de belangrijkste landbouwproducten daar voor de verkoop: koffie en tabak.
    Het was heerlijk weer en de uitzichten spreken voor zich

    In de middag reden we nog naar een cigarenproducent, wat vooral erg overpriced was voor stokjes ziekte die niet lekker zijn.

    Voordat we bij het hotel kwamen voeren wij nog 5 minuten door een grot, waar natuurlijk fooi voor extra werd gevraagd!

    Ik had tussendoor al snel rondgehold in het dorpje voor een gezellige etensplek en ik mobiliseerde de groep om na een mini-douche (het water was dit keer helemaal snel op) om te gaan dineren. Het gros luisterde en volgde mij, en de eigenwijzen liepen een slang tegen het lijf. En hun eten en ervaring was matig.
    Goed voor het ego en ze hebben hopelijk hun les geleerd.

    De groep blijft over het algemeen leuk. Er zit 1 dikke stomme Brabantse trol bij die alles beter weet dan ik maar eigenlijk gewoon een onzekere vreetzqk is. Met de rest klikt het goed. Ze zeggen te waarderen dat ik wat sturender ben en het is heel gemoedelijk

    Viñales was net lang genoeg. Morgen een lange reisdag naar Cienfuegos
    Read more