Satellite
Show on map
  • Day 4

    Ladakh

    August 22, 2022 in India ⋅ ☀️ 11 °C

    יום ראשון בחבל לדאק. המשמעות של לדאק היא "דרך מוקפת בהרים" ואכן לה העיירה הראשונ שהגעתי אליה היא כמו נווה מדבר בתוך שממה מוחלטת. היא העיירה הראשונה שפותחת אזור של כפרים קטנים בין הרי ההימליה הגבוהים והמושלגים,

    לפני שיצאתי לטיול, שאלו אותי (בנימה של חשש) איך תמצאי אנשים בטיול? , אמרתי שבטוח יהיה ישראלים בהוסטל
    טעיתי , את החברים הישראלים שלי פגשתי כבר בשדה תעופהשל לה...
    שלושה סטודנטים מבאר שבע, חמודים במיוחד שאימצו אותי
    נפגשנו לאחר טיסה יפיפיה שבה טסנו מעל הרי ההימליה
    לאחר שעברנו רכס מרשים של הרים וקרחונים, התגלו לעינינו רכסים ריקים, מדבריים וחסרי חיים. עברה לי מחשבה שכך נראה הירח. אחר כך גיליתי שלדאק מכונה כחבל הארץ המזכיר ביותר את הירח!

    את ההוסטל, הזמנתי רבע שעה לפני ההמראה . שכנעתי את החברים החדשים שלי לבוא איתי וככה יצא שערבעתנו קיבלנו חדר ספיישל (:

    בערב יצאנו לאכול בשוק המרכזי של העיר (main market) , זו העיר הכי צבעונית שראיתי בחיי מאות דגלונים צבעוניים והמיין מרקט מוצף בחנויות בדים וצעיפים עם עיתורים מדהימים
    הכלבים מסתובבים שם בכל מקום, שוכבים על הרצפה ומשתזפים, קליפה הרבה יותר פוטוגנית מהם (וגם יותר חמודה) אבל בכל זאת זה מראה נדיר
    בסוף חזרנו בעשר בלילה במונית , הנהג שם לנו מוזיקה מיוחדת של זמרת לדאקית , והתחיל לרקוד ולעשות שמח

    סיום טוב ליום טוב
    Read more