Austria
Kohldorf

Adieu Östereich

October 30, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 11 °C

Dankem schöne Wätter ised mier wiedereinisch s Zmorge verusse bi strahlender Sunne. En churze Campingputz ghört leider au ab und zue zum Camperläbe dezue.
    Fertig demit, chönd mier entspannt no einisch is Dorf Klagenfurt am Wörtersee gah. Mier schlendered dur d Strasse und mached no en bsuech im Planetarium. Voller neuem Wisse über üsi 8 Planete gads wiiter. Zum kröhnende Abschluss gniessed mier s Znacht noeinisch mit Östrichischer-Chuchi. Nach knappe 11 Täg in Kärnte sind mier wieder parat morn is negste Land wiiter z Reise.Read more

En Bonsai für s ganze Läbe

October 27, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 10 °C

Nachdem s die ganz Nacht grägned het gmerked mier langsam, dass üs s schlächte Wätter vom Vortag doch no igholt het. Gäge Mittag wirds de langsam besser und mier nämed Kurs uf s Bonsai Museum. Mier lerned einiges über d Kunst und Philosophie vonere Bonsaipflanze und laufed dur de grossi Japanischi Garte voll mit Bonsais. De Drang en Bonsai z chaufe isch gross, aber de Platz und d Läbensumständ für de Bonsai i üsem Camper spriched Starch degege...
    Wiiter fahred mier (ohni Bonsai) zu Klagenfurt am Wörtherse und schlendered dur d Gasse. Mit de Winterziit wo langsam Ibroche isch wirds schnell dunkel, dasmier üs langsam wieder ufe Häiwägmached.

Po stopách známých staveb

July 30, 2020 in Austria ⋅ ☀️ 28 °C

Klagenfurtský minimundus patří se svými 159 exponáty mezi větší minimundusy. Řada modelů je z Rakouska či Německa, takže je poznat je trochu oříšek, ale našli jsme i jeden model od nás - Staroměstskou radnici. Milovníci železnice si tady rozhodně přijdou na své. Mezi modely je i hodně vláčků. 😉Read more

Minimundus und JBJ

July 19, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 28 °C

Familytime und relaxing Day am See. Mauser Lauser.

Dann gings in den Minimundus. Da war ich zum letzten Mal in meiner Kindheit dort. Immer wieder lässig! Eine 4D Kino Show gibts und das Space Shuttle kann man immer noch starten lassen. Dann gings mitm Gagn ins Wörthersee Stadion zu Bon Jovi. Einer der letzten Klassiker.Read more

Minimundus

October 17, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 11 °C

Wenn man schon nicht raus in die weite Welt kann, muss man eben kreativ werden. Also besuchten wir Minimundus um uns schon mal inspirieren zu lassen wohin es den noch so gehen könnte. Manche Sehenswürdigkeiten kannten wir sogar schon :)Read more

Kohldorf