Austria
Podersdorf am See

Vo dä Bergä is Flachland

July 26, 2019 in Austria ⋅ 🌙 24 °C

Gester am 8.00 h sind mir im Camping Tirol abgfahrä. Dur vier, füf östrichischi Bundesländer und sogar no äs Stückli dur Düütschland. Äs isch enorm heiss gsi, Östricher händ sogar ä Azeig, wiä heiss Autobahn isch😂 (52 Grad) Um di drü sind mir dänn im Camping Poderdorf a cho... dä Silas hät gmeint, gseht us wiä in Italiä, nur hal uf Öschtrichisch. Würklich schön hiä.Read more

Wien

July 29, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

So nun isch äs los gangä uf Wien, natürlich wiä äs für üs ghört, mit äm Zug. I guät ä rä Stund sind mir im Hauptbahnhof in Wien gsi. Mir händ Tips befolgt und sind is Schwarzä Kameel go Zmörgelä. Voll läcker und edel gsi. Witer sind mir chli dur Innästadt und zum Prater ( Riesenrad). Bald händ mir scho wieder hunger gha... nätürlich uf äs Wieäner Schnitzel und ä Sachertorte mit Schlag-Obers😜 So schnell vergaht än Tag in Wien... scheeen gsi!Read more

Radtour am Neusiedlersee

November 14, 2018 in Austria ⋅ ☀️ 11 °C

Nachdem wir inzwischen über Bratislava ins schöne Burgenland gefahren waren, besuchten wir am Neusiedler See einen langjährigen Pfadfinder-Freund von Tom. Da sich die letzten schönen Herbsttage ankündigten, planten wir einen Radl-Ausflug. Mit etwas Glück fanden wir dann auch ein letztes offenes Fahrrad-Geschäft in dem wir uns zwei Bikes ausleihen konnten.
    Auf einem ausgeschilderten Radweg ging es um See entlang, durch das große Naturschutz-Gebiet das einer steppenähnlichen Landschaft glich. Auf einigen Aussichts-Türmen ließen sich Blicke auf den See, das Schilf und die dort teilweise einzigartige Vogelwelt werfen.

Velotag

July 28, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 20 °C

Hüt isch nid no guäts Wätter... drum gits äs chlises Velo-Erkundigs-Tüürli. Da es hiä soooo flach isch, gits au kei grossi Sturtzgfahr🤪.
    Mir sind bis Neusiedel am See gfahrä und händ det äs Apero gnossä. Uf äm Retourwäg isch dä än altä Traktor mit äm ä Ahänger näbem Velowäg standä, und bim duräfahrä häts töönt, wiä frühner in Obersaxä bim Leo... nur dass er hiä Herbert heisst. Mir händ mal mit äm Gspritztä a gfangä... sind dänn mit zwei Iheimischi is Gspöch cho, und so isch Rundi um Rundi gfallä. Da mir ja no vor händ i Stadt uf Wien z gah, händ mir diä drüü grad chli über Gheimtipp usgfragät... hät sich voll glohnt.Read more

Podersdorf am See, Podersdorf, Poudistoaf, Pátfalu, Подерсдорф-ам-Зее, Подерсдорф-ам-Зе, 滨湖波德尔斯多夫