Brazil
Praia das Flecheiras

Here you’ll find travel reports about Praia das Flecheiras. Discover travel destinations in Brazil of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Airport Rio de Janeiro Galeão

October 5, 2016 in Brazil ⋅ ⛅ 23 °C

Zeit zum boarden für Flug 1/2 zurück nach Deutschland. Hoffen wir mal, dass diesmal alles klappt. Erstmal ab nach Rom...
    Im Hintergrund ist der Zuckerhut zu sehen:)
    Übrigens: Emir hat das Glück mit dem Flieger unserer WM-Helden zurückzufliegen..hoffentlich weiß er das zu schätzen!

Bye bye Rio

February 11, 2015 in Brazil ⋅ ☀️ 35 °C

Da var min reise i Rio ferdig, men blir ikke siste gang ? kommer absolutt tilbake og neste gang blir jeg mye lenger!! Har hat det utrolig gøy , møt og blitt venner med fantastiske mennesker ? neste stopp er bolivia noe jeg gleder meg veldig til, og ikke minst så treffer jeg maria ? har gått overraskende bra å reise alene og så har jeg egentlig ikke vært alene siden jeg har møt på folk helle tide men kjenner det skal bli kjempe deilig å ha en jeg kjenner godt. Så min reise partner resten av reisen "here i come" ?Read more

Rio de janerio airport

March 8, 2015 in Brazil ⋅ ⛅ 25 °C

Våknet til sol i dag selvom det var meldt regn. Er lenge siden jeg har drukket øl til frokost, og det var faktisk veldig godt, liker ikke øl men den jeg smakte var faktisk ganske god ? trengte det å får å roe ned nervene, liker å fly med gruer meg til den lange fly reisen hjem igjen? etter øl og frokost ble det en liten tur til stranden, så var det å pakke tingene mine får å så dra til flyplassen. Alltid like trist å si farvel til flotte mennesker man møtet. En stor takk til jacob , Henrik,Jennifer og Marcos som tok meg imot igjen og gjorde min siste kveld i Rio super bra og uforglemmelig. Kommer garantert tilbake ? Nå siter jeg på flyplassen og venter, flyet mitt er selvfølgelig forsinket ?Read more

Praia das Flecheiras