Kefalonija 2021

July - August 2021
…Kefalonija, največji otok v Jonskem morju…pandemija pa še kar traja… Read more
  • 15footprints
  • 1countries
  • 15days
  • 87photos
  • 0videos
  • 3.7kkilometers
  • 2.1kkilometers
  • Day 15

Eupharisto Kefalonia

August 11, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 28 °C

Po letu in pol zapiranj, omejitev, ustrahovanja, popolno zgrešene komunikacije, smo le dočakali potovanje z letalom. Destinacijo je bilo potrebno relativno pametno izbirati, glede na pogoje vstopa in stanja na “covid semaforju”, tako da je, kot večini, Grčija bila tokratna izbira.

Imeli smo 15 dni sonca, temperature od 30 do celo 47 stopinj. Grčija je vedno dobra, hrana je odlična, čeprav grške porcije niso ravno “nežne”, cene solidne, ljudje prijazni. Žal, tudi tukaj covid pušča nepopravljive posledice, saj kar nekaj lokalov verjetno ne bo nikoli več odprlo svoja vrata. Vsepovsod, kjer smo bili, smo žal videli zaprte in zapuščene lokale. Notri se ni smelo jesti, samo zunaj, maske povsod znotraj obvezne, ampak to sploh ni noben problem. Ljudje so disciplinirani, praktično nikjer nismo bili v nobeni gneči. Verjetno tudi ni take, kot je bila včasih, kar pa ni nujno slabo. Manj gneče je vsekakor prijazno in bolj sproščeno.

Kefalonija, želja glede na pričevanja je končno izpolnjena. Kakšni so pa vtisi? Otok v sami sredini je relativno pust, ceste sicer ok, ampak se preko klancev in dolin vlečejo kilometri. Kljub temu, da si vsepovsod v roku ure ali malenkost več, se vleče. Je pa povsod, ko si ob obali, ogromno skritih plaž. Oddelali smo praktično vse, kar je kot “must see”, Argostoli in želve, Fiskardo, Assos, plažo Myrtos, Sami in Antisamos plažo, skoraj prišli na goro Ainos, obiskali sosednji otok, Itako, pa tudi imeli dosti časa za počitek in lenarjenje. To je bistvo dopusta nenazadnje.

Pod črto pa takole, Kefalonija je za videt, ampak 14 dni je morda preveč. Za aktiven in dinamičen dopust, z malo izležavanja, je to destinacija za 7-10 dni. Prav tako smo pogrešali morda, kako bolj idilično vasico oz. mesto, v tem pogledu je Kreta še vedno nenadkriljiva. Na primer Chania na Kreti ali mesto Krf z Beneško trdnjavo ima neko dušo in uličice, ki je tukaj nisem nikjer našel. Myrtos plaža je res lepa, vendar tudi Balos na Kreti in še kaka na Kreti je takisto vrhunska.

Še dobro, da ima Grčija še ogromno otokov in še bo hrane, enkrat kmalu spet tudi plesa upam in sinjega morja in prekrasnih plaž. Hvaležni, da nam je uspelo in upamo, da kmalu spet nabiramo popotniški prah, brez mask, testov in omejitev.

• Day 14

Poros - Argostoli

August 10, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

Danes brez potresov, po zajtrku v mesto Argostoli. Na test, za letalo. Pridemo okoli 10 ure, ravno prav, da ob ribiških barkah ujamemo velike želve, ki pridejo po hrano. Baje vsak dan tako in je to ena izmed stvari, ki jo moraš videti. No, res velike želve, simpatično.

Na test, hiter, ki stane 20 EUR, gremo malo prej, prijazno nas sprejmejo in imamo uro časa za rezultat. Danes spet lepo sonce nažiga, med 33-37 stopinj, zato na rezultat čakamo v lokalu, s hladnim pivom.

Negativni rezultat in to, da gremo jutri domov, proslavimo z malo malico in potem še mukotrpna vožnja nazaj v Poros. Ta pot se res vleče in samo še jutri v eno smer.

Ko se ohladimo v bazenu, se po počitku spakiramo, ob 19 uri pa še večerja v bližnji taverni Agripidos. Da se poslovimo od Kefalonije kot je treba….s hrano :)

• Day 13

Poros - Skala II

August 9, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 31 °C

Danes nas za dobro jutro strese en mali potres, 2,9 po Richterju, v bližini Argostolija. Malo pa se je čutilo no, je pa bilo kratko in k sreči nič več kot to. Po zajtrku dan nadaljujemo kot smo navajeni, bazen, kopanje in danes še “čiščenje” hladilnika, saj moramo vse porabiti, preden gremo domov.

Popoldne pa spet na krajšo vožnjo do Skale, na burger v BurgerATA lokal, dobri burgerji, malo preseka od grške hrane, saj bo le ta za večerjo ped odhodom domov na sporedu jutri. Ko se nam velika doza hrane poleže, še danes poizkusimo SUP. Ni tak enostavno kot zgleda :) Je pa fina rekreacija in zabava, in urica na plaži v večernih urah hitro mine. Na poti nazaj še gremo v trgovino in manjšo večerjo pojemo kar na terasici pred sobo, z vsemi mačkami seveda.

Še večerno kopanje in jutri zadnji dan. V Argostoli na test, potem pa “domov” pakirat.

• Day 12

Poros - Skala

August 8, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 28 °C

Danes pa lenarimo in počivamo, igramo karte. Kosilo je iz 20 m stran odmaknjene Taverne Agripidos, popoldne pa se odpravimo v Skalo, na malo morskih užitkov. Pendolino je tokrat izbira :)

Ne ravno malo, 20 EUR za 1 uro, malo zmatran pendolino, ampak ura hitro mine. Punce se kopajo, vozijo pendolin in kasneje se v Skali odpravimo še na večerjo in potem še na večerni sprehod skozi simpatično, malo mesto, ki zvečer dobi tisti pravi dopustniški in morski šarm. Ljudi je nekaj, ni pa gneče. Celo koncert mali je organiziran na prostem, morda pa bomo le končali kmalu s to pandemijo in bo kot je bilo včasih.

Za večerno kopanje smo prepozni, malo še kartamo na terasi pred sobo in jutri še zadnji dan, potem pa že dan za testiranje, pakiranje in domov.

• Day 11

Sami - Mount Ainos - Agios Gerasimos

August 7, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Danes piha, malo manj, tudi vročina je malo spustila in po zajtrku se poslovimo od madžararice, ki smo jo spoznali na bazenu. Potem pa na izlet. Pot nas pelje do Samija, kjer popijemo pijačo in si ogledamo “pristaniški kino”, ko so 4 jadrnice in ena jahta imele pri izplutju probleme s sidrom. Nič kaj jim ne zavidam :)

Ko natankamo našega Fiata Pando, se odpravimo proti gori Ainos. 1639 m nadmorske višine, cesta dobra, temperatura z dviganjem lepo pada, žal pa nas 7,5 km pred ciljem, ko bi lahko šli še peš do vrha, ustavi znak, da je zaradi nevarnosti požarov, park zaprt do 9.8.2021. Razumemo jih, dejansko je vse suho in pregreto, vseeno pa najdemo tudi iz te točke kar nekaj prelepih razgledov.

Ker smo blizu, si še ogledamo samostan Agios Gerasimos, ki pa je tudi bil zaprt, zato se samo sprehodimo okoli.

Naprej gremo proti Drogarati jami, kjer je lokal z bazenom, tam ob kosilu, kopanju pogledamo še košarkaško tekmo, žal se ni izšlo. Nazaj v hotel in na “zabavo na bazenu” pod našo sobo. Danes bomo tudi večerjo imeli kar tukaj. Počasi “brojimo sitno” in kakorkoli bomo pogrešali ta jutranji pogled iz balkona na morje in Itako, bo dom resnično pasal. Kaj več o vtisih in zaključkih napišem zadnji dan, zdaj pa še tri dni na “easy” in na “off”.

• Day 10

August 6, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Danes piha, zelo piha. Zato na goro nismo šli, ker bi gori še bolj pihalo. Bomo jutri šli.

Danes gledamo plezanje in lenarimo, smo olimpijski prvaki v ležanju danes :)

Pa preden gremo spet jest, bomo kako kalorijo na bazenu se porabili :)

To bo to :)

• Day 9

August 5, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Danes ne delamo nič. Po zajtrku se parkiramo na bazen, kopanje kartanje in seveda ogled polfinalne tekme na OI v košarki. Malo peče poraz za točko, ampak bravo ekipa.

Naša mala družinska ekipa, pa bo po pizzi ob bazenu, se še odločila, kako bo z večerjo. Verjetno nekaj blizu, prej pa še malo kopanja.

Jutri pa izlet na goro Ainos, najvišji vrh Kefalonije.

• Day 8

Poros - Argostoli

August 4, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Vročinski val tukaj lepo seka, jutri bi naj začel pojenjat. Zjutraj nahranimo vse mačke, ki se vse te dni zbirajo v okolici naše sobe…Lisa, Blackie, Tačka, Lepa, Iskra, Črti, Kepa in še kako bomo morda poimenovali. Prav čakajo, da odpremo sobo in dobijo brikete.

Po zajtrku, kjer se odvija dnevna borba z osami, prižiganjem kave za odganjanje njih, polovico dneva preživimo v senci, na bazenu. Odlično, da ga imamo. Ne predstavljam si tega dopusta drugače, ker bi bilo v tej vročini to muka.

Popoldne pa se odločimo, ker vseeno težko cel dan sedimo, da gremo na “shopping” izlet v glavno mesto Argostoli. Vožnja, roko na srce je zoprna, vleče se cca uro, da pridemo tja. Parkirno mesto dobimo takoj, ker ni nobene gneče. Lačni najdemo v bližini glavnega trga gostilnico Ladokolla, TripAdvisor priporočilo. Simpatična gostilnica, hrana super, poceni.

Potem pa sprehod po praktično praznem mestu, ogled lokacije laboratorija, kjer se bo morala mala popotnica testirat pred vrnitvijo domov, tako da en izlet sem še nas čaka. Ko smo že mislili, da smo končali z ogledom, pa še najdemo uličico s trgovinami, en tak dolgi nakupovalni morski sprehod. Pustimo malo denarja tukaj, popijem še pijačo in ob prijetnih 32 stopinjah ob 22 uri zvečer odrinemo nazaj.

Uro in 15 minut in popadamo v postelje. Jutri je dan na bazenu in gledanje košarke.

• Day 7

Ithaka

August 3, 2021 in Greece ⋅ 🌙 31 °C

Danes pa smo odkljukali še en otok. Sosednji otok, drugi najmanjši v Jonskem morju, dom Odiseja, otok Itaka. Povratne karte za trajekt, ki vozi dnevno iz “našega” Porosa ob 8.55 na Itako in ob 18.00 nazaj, so bile 67 EUR. Vožnja v eno smer traja cca 50 minut, trajekt ogromen, bolj nov, moderen. Tja glede smo morali izpolniti obrazce glede covida, nazaj pa so dejansko pregledovali potrdila o cepljenju. Ne šalijo se. In dejansko se znotraj nosijo maske.

Ob 9.45 pristanemo na Itaki in se takoj odpravimo na sever otoka. Pot nas vodi skozi vasico Stavros, do plaže Afales. Kristalno čisto morje, prod in mali kamni. Osvežimo se, ker veselo “kuri” vsak dan 38 stopinj in gremo raziskovati dalje. Poskušamo še do bližnje peščene plaže, pa nas pot pripelje na makadamsko cesto, tam, ko bi se naj spustili dol, je bil znak, da ne smemo in smo pač ob vseh prepadih in višinah opustili to idejo. So pa bili prekrasni razgledi.

Pot smo nadaljevali do vasic Kioni, ki je slikovita, ampak ima samo en pas za obe smeri prometa skozi in je bilo kar pestro, ko smo se srečevali z avti. Bilo bi bolje parkirati zunaj in peš iti do centra, simpatična vasica. Ko smo končno uspeli obrniti in priti nazaj ven, smo se še na poti nazaj ustavili na pijači v vasici Frikes. Cene so tukaj višje kot na Kefaloniji. Tudi gorivo je občutno dražje, npr. liter bencina 95 je na Kefaloniji med 1,73-1,79 EUR, na Itaki je med 1,85 - 1,89 EUR. Drago, ni kaj.

Proti glavnemu mestu Vathy se peljemo po poti preko najvišjega vrha Itake. Skozi vasico Anogi, kjer se je očitno čas ustavil, pa izgleda da tud stoji. Ogromno se prodaja, hiš, zemljišč…očitno ni enostavno. Na vrhu se nam razprostre neverjeten pogled na mesto Vathy in na celoten zaliv, potem pa po strmi poti dol, serpentinah končno spet iz višin do morske obale. Mesto Vathy je največje mesto na otoku Itaka, slikovito, pristanišče za navtični turizem, cela obala lokal do lokala. Tukaj ob vetrovni obali pojemo kosilo, pozdravimo Odisejev kip in zadnji dve uri pred odhodom nazaj na Kefalonijo, še gremo na bližnjo plažo Filiatro. Kopanje in nazaj proti trajektu.

Ob 19 uri smo nazaj v Porosu, na Kefaloniji. V mestu kar sproti nabavimo večerjo in sladico, pojemo na “domači” terasi in dan zaključimo še z osvežitvijo v bazenu. Jutri pa bomo še videli. Večino smo predelali, kaj malega še ostane, kaki dan pa bo spet verjetno tudi samo za “izležavanje”.

• Day 6

August 2, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Dobro jutro, zajtrk, na bazen.

Cel dan na bazenu v domačem hotelu, pogovori o Brexitu, potovanjih in covidu z Madžarico na bazenu. Slikanje Madžarice na strani A in B, otrok se igra z njenim otrokom, Uno, Človek ne jezi se, igranje v bazenu, kosilo o bazenu, ping pong, barvanje, vmes pijačika in enih par njih. In tako mine cel dan :)

Seveda gremo zdaj jest :)