Greece
Órmos Kióni

• Day 4

18SM nach Kioni auf Ithaka

May 29, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 23 °C

Wir müssen uns gedulden, denn Christiana organisiert einen neuen Anlasser und Ersatzteile für die Reparatur unseres Ruders und der Lenkung. Unser kompetenter Techniker Paul kommt dann gut ausgestattet an Bord und repariert das Anlasserproblem in Rekordzeit. Wir lernen, dass bei Booten grundsätzlich der Anlasser vom Pluspol zum gelben Kabel überbrückt werden kann- wir hatten uns für den falschen Anschluss entschieden. Nach dem Paul sämtliche Kontakt gereinigt hat, verrichtet der Anlasser seinen Job wieder zuverlässig. Das Teil vom Ruder, welches sich von seinen angestammten Platz in die Tiefen des Rumpfes verabschiedet hatte, findet Paul auch wieder, baut es ein und sichert es doppelt.
      Wir verabschieden unseren Retter dankbar und segeln nach Kioni, einem der schönsten Orte auf den Ionischen Inseln. Wir werfen den Anker und sichern das Boot zusätzlich mit zwei Landleinen. Bis zu dem schönen Ort ist es nur ein kurzer Spaziergang. Wir verbringen den Rest des Tages mit flanieren, die Damen shoppen und zum Abschluss finden wir ein schönes Restaurant direkt am Wasser.
      Es gefällt uns so gut hier, dass wir noch einen weiteren Tag bleiben und uns am Abend ernsthaft um unsere Alkoholvorräte kümmern.

• Day 11

Kioni

August 2, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 27 °C

Geen wind te bekennen waardoor we een flink eind moeten motoren. De middag vermaken we ins in een prachtige baai op het kleine eilandje Atakos. Eind van de middag varen we naar Kioni. Het is er vrij druk en we moeten de ankerplaats zelfs voor elkaar blokkeren anders schiet er snel een andere boot tussen. We liggen uiteindelijk allemaal voor anker met lange lijnen naar de rotsen. Om met de dinghy naar de kant te komen moet je onder een wirwar van lijnen padelen.
      Na het eten lopen we langs de winkeltjes en vinden 2 hele mooie ringen. Er hoeft niet gekozen te worden tussen goud of zilver want het is gecombineerd een er zit ook nog een steentje turquoise in verwerkt. Ze passen duidelijk bij elkaar maar zijn toch ook weer heel verschillend.

• Day 7

Ithaka

August 3, 2021 in Greece ⋅ 🌙 31 °C

Danes pa smo odkljukali še en otok. Sosednji otok, drugi najmanjši v Jonskem morju, dom Odiseja, otok Itaka. Povratne karte za trajekt, ki vozi dnevno iz “našega” Porosa ob 8.55 na Itako in ob 18.00 nazaj, so bile 67 EUR. Vožnja v eno smer traja cca 50 minut, trajekt ogromen, bolj nov, moderen. Tja glede smo morali izpolniti obrazce glede covida, nazaj pa so dejansko pregledovali potrdila o cepljenju. Ne šalijo se. In dejansko se znotraj nosijo maske.

Ob 9.45 pristanemo na Itaki in se takoj odpravimo na sever otoka. Pot nas vodi skozi vasico Stavros, do plaže Afales. Kristalno čisto morje, prod in mali kamni. Osvežimo se, ker veselo “kuri” vsak dan 38 stopinj in gremo raziskovati dalje. Poskušamo še do bližnje peščene plaže, pa nas pot pripelje na makadamsko cesto, tam, ko bi se naj spustili dol, je bil znak, da ne smemo in smo pač ob vseh prepadih in višinah opustili to idejo. So pa bili prekrasni razgledi.

Pot smo nadaljevali do vasic Kioni, ki je slikovita, ampak ima samo en pas za obe smeri prometa skozi in je bilo kar pestro, ko smo se srečevali z avti. Bilo bi bolje parkirati zunaj in peš iti do centra, simpatična vasica. Ko smo končno uspeli obrniti in priti nazaj ven, smo se še na poti nazaj ustavili na pijači v vasici Frikes. Cene so tukaj višje kot na Kefaloniji. Tudi gorivo je občutno dražje, npr. liter bencina 95 je na Kefaloniji med 1,73-1,79 EUR, na Itaki je med 1,85 - 1,89 EUR. Drago, ni kaj.

Proti glavnemu mestu Vathy se peljemo po poti preko najvišjega vrha Itake. Skozi vasico Anogi, kjer se je očitno čas ustavil, pa izgleda da tud stoji. Ogromno se prodaja, hiš, zemljišč…očitno ni enostavno. Na vrhu se nam razprostre neverjeten pogled na mesto Vathy in na celoten zaliv, potem pa po strmi poti dol, serpentinah končno spet iz višin do morske obale. Mesto Vathy je največje mesto na otoku Itaka, slikovito, pristanišče za navtični turizem, cela obala lokal do lokala. Tukaj ob vetrovni obali pojemo kosilo, pozdravimo Odisejev kip in zadnji dve uri pred odhodom nazaj na Kefalonijo, še gremo na bližnjo plažo Filiatro. Kopanje in nazaj proti trajektu.

Ob 19 uri smo nazaj v Porosu, na Kefaloniji. V mestu kar sproti nabavimo večerjo in sladico, pojemo na “domači” terasi in dan zaključimo še z osvežitvijo v bazenu. Jutri pa bomo še videli. Večino smo predelali, kaj malega še ostane, kaki dan pa bo spet verjetno tudi samo za “izležavanje”.