China
Siyanjing

Here you’ll find travel reports about Siyanjing. Discover travel destinations in China of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Thee museum en West Lake

August 7, 2015 in China ⋅ ⛅ 26 °C

'S ochtends hebben we een fiets gehuurd om zo de stad te verkennen. Als eerst zijn we naar het thee museum gefietst. Hier was het heerlijk rustig, erwaren bijna geen touristen!
    Na wat te hebben geleerd over de chineese thee cultuur zijn we onze tocht vervolgt naar het meer van Hangzuo, West Lake, waar we in een parkje konde genieten van het uitzicht op het meer.
    Vervolgens hebben we over een brug gefietst die het meer als het ware ik tweeën splitst.
    Het meer is een touristen trek plijster in China, maar een park ten zuide van het meer is daarintegen net zo mooi maar veel rustiger omdat er weinig touristen waren. Hier zijn we even lekker tot rust gekomen totdat er donkere wolken aan kwamen en we snel terug fietste naar het hotel om hier te schuilen.
    In de avond was het gelukkig weer droog en zijn we lekker wat gaan eten in het drukke maar gezellige stadcentrum.

Relax dagje

August 8, 2015 in China ⋅ 🌬 30 °C

Nadat we lekker hadden uitgeslapen zijn we met de bus naar het park ten zuide van het meer teruggekeert om daar de rust opnieuw op te zoeken.
    Hier hebben we lekker kunnen genieten van het zonnige weer.
    In middag zijn we het centrum ingetrokken, hier kwam al snel de regen ons tegemoet. Waarna we als el besloten te gaan chillen in het hotel.Read more

Siyanjing