Op visite

July 24, 2016 in Australia ⋅ ☀️ 18 °C

We rijden richting Byron Bay. Niet zonder reden, want net onder Byron Bay woont Dean! We hebben hem ontmoet in China toen we samen met hem en nog wat anderen de Tiger Leaping Gorge liepen. We hadden het zo gezellig dat we wel even langs móesten gaan nu we praktisch langs zijn huis zouden rijden. En dus melden we ons op een zondagmiddag op ons paasbest gekleed en met een bos bloemen in de hand bij de Johnston family. Op visite, dat is even geleden ;).

We worden ontzettend hartelijk ontvangen door Dean, zijn vrouw Kylie, hun drie dochters en hun enorm schattige en ietepetieterige hondje. De liefste familie van Australië, dat kan niet anders. We genieten enorm van geweldig gezelschap, bijzondere gesprekken en Kylie's fantastische kookkunsten. Het stond helemaal niet op de planning maar we blijven wel twee dagen hangen (oeps!). Tussendoor vinden we nog tijd om samen met Dean het strand bij Ballina te bezoeken en de Byron Bay lighthouse walk te wandelen (schitterend!). We eten nog even fish & chips op het strand en dan is het weer tijd om dag te zeggen. We hebben along the way al heel wat vrienden gemaakt maar het was heel bijzonder om een nieuwe vriend thuis op te mogen zoeken.