Finland
Isosaari

Camp site 11

June 16, 2019 in Finland ⋅ ⛅ 22 °C

Nou de ervaring met Finland is nu. Het noorden vanuit Lapland wat mooi en prachtig adembenemend. Dan ineens in bos bos bos slechte wegen en weinig te beleven. Dus vandaag 6 uren gereden over dik 350 km snelweg met bos bos bos. Maar eens een camping opgezocht aan een meertje met een lekker douche en hendeltje mee. Straks bier en lekker eten maken. We hebben en wel zin in wat. #Balticsearally2019 #rallyteambramstef #team20minions #rodekruisziekenhuisbeverwijk #roadtripRead more

Jetske Hansma

Prachtige foto's. Tút memke

6/16/19Reply

Hi, Will you arrive in Estonia today or on Tuesday. I'll put the beers in the cold. Marek (Friend of Chook)

Johannes De Vries

Hello Marek, Nice to here from you, now we are in Finland we have no expectations of the day. I think we drive through Tallinn and see what will happen. We are travelling with multiple cars. I keep you posted. Johannes

6/17/19Reply

Helsinki is no longer far away. Is it important for you to stay in Tallinn or come to visit me? My house is 35km from Tallinn (Härma põik 3, Tade). I have a garden where we can grill and take some beers.

Dag 11

June 16, 2019 in Finland ⋅ ⛅ 22 °C

Na dagje knallen over de weg zijn we wat km verder gekomen. Nu camping gevonden om even te douchen en knap de Donald Duck te lezen😂
    Zitten aan een meer, heerlijk in de zon. Wss vanavond nog even klein vuurtje maken en even het meer in....
    Zie meer verhalen op Facebook en het team mini-ons

Isosaari