France
Saint-Magne

Goede gesprekken!

July 26, 2020 in France ⋅ 🌙 22 °C

Wauww wat een prachtige avond. Voor de tipitent heb ik een hele poos gesproken met een vrouw van begin 20. Zittend met een prachtig uitzicht over de wilde tuin en met op de achtergrond het geluid van de ezel. We hebben over alles gesproken, echt alles! Liefde, geluk, dankbaarheid, vrijheid, verdriet, eenzaamheid, zelfstandigheid en nog veel meer. Dat ik zulke mooie mensen mag ontmoeten, daar ben ik zó dankbaar voor. Misschien klinkt het zweverig en heel misschien komt dat wel door de 'hippie lucht' die hier hangt, maar ik ga even gelukkig zijn in m'n tentje🥰

Ohja, dit is dus het toilet hier. En ik vind het heerlijk! Zand erover ;p

Stempel ennn ezels knuffelen

July 26, 2020 in France ⋅ ⛅ 28 °C

Ohh jongens de hippie in mij komt naar boven hoor! Helemaal geen tijd voor een middagdutje, want ik kreeg samen met een andere vrouw (ook net aangekomen en de enige andere campinggast) een tour door 'paradise'! Bloemetjes proeven, planten bekijken, rondleiding in de tipitent die je kunt huren (ja echt!) en als hoofdact badum badummmm: ezels knuffelen!! Ik wist niet dat ik het in me had haha! Oh jaaa en als klap op de vuurpijl: morgen een 'organic breakfast'. Dan gaan we maar iets later weg. Dit wil ik absoluut niet missen hahaRead more

Hippieeee

July 26, 2020 in France ⋅ ⛅ 28 °C

Ja eindelijk aangekomen volgens Google! Uhhh links bos, rechts bos... En geen camping arghhh! Gelukkig was daar de hulpcentrale uit Nederland die mij precies wist uit te leggen dat ik óm het bos moest fietsen. En zo gedaan! Het is wel echt een hippie camping... Mensen hebben de meest kleurrijke jurken aan en alles hangt houtje touwtje aan elkaar. Maar weet je, eigenlijk vind ik dit nog hartstikke leuk ook! 80km in the pocket en tijd voor een middagdutje ;)Read more

• Day 20

Organic breakfast!

July 27, 2020 in France ⋅ ☀️ 22 °C

Nee nee, ondanks dat het redelijk hippie is houdt dat niet in dat er space cake geserveerd wordt😂 Simpel stokbrood met zelfgemaakte jam. Dat is vast en zeker een goede basis voor deze dag. Ik ga niet al te ver vandaag, but we'll see hoe het gaat!

Oja, als afscheidscadeautje heb ik het telefoonnummer gekregen van de zus van de hippie-eigenaar. Mocht ik een bed nodig hebben rond Peyrehorade, dan kan ik haar bellen. Ze zijn zo zo zo enorm vriendelijk hier! Andere gasten lieten mij weersvoorspellingen zien en vertelden mij dat er een hittegolf dreigt te komen dus dat ik écht voorzichtig moest doen. Ik mocht pas verder eten als ik dat had beloofd haha!

Ondertussen is het al 9u geweest, dus ik ga nu echt echt opstappen. Fijne dag allemaal! Ik geniet nog even van m'n hippie bubbel haha

• Day 12

12.Tag der Six Bridges Rally

September 22, 2021 in France ⋅ ⛅ 24 °C

Team 112 möchte auch mal Danke sagen. Uns erfreut tagtäglich der gelebte Teamgeist bei dieser Rallye. Mit einer Reparatur einen Schaden am Fahrzeug eines anderen Teams zu beheben ist mit entsprechenden Kenntnissen gar nicht so schwer. Lässt sich aber spektakulär darstellen.
      Aber die unspäktakulären Hilfestellungen, die neben der Strecke ablaufen, sind ebenso wichtig.
      Deshalb bedanken wir uns an dieser Stelle für die Unterstützung von Team Balkhausen. Ohne Ute und Claudia mit ihren immensen Kenntnissen über Geschichte, Kultur und Kulinarik der iberischen Halbinsel, hätten wir in Salamanca keine Stadtführung gehabt. Wir hätten nie den speziellen Laden gefunden wo es ausgesprochen gute Wurstspezialitäten gab. Ich hätte doch niemals Port Tonic in Porto getrunken 😊. Wir hätten in einem Landgasthof bei Leon niemals so einen genussvoll Abend mit Spezialitäten der Region zum Abendessen erlebt. Und wer von uns hätte in einer Pintxos (Tapas) Bar ohne Sprachkenntnisse den Barmann gefragt woraus die vielen unterschiedlichen Pintxos bestehen. Ute wurde es nie zuviel, uns mit ihrem guten Spanisch zu helfen. Angefangen bei der Bestellung unserer Speisen und Getränke, über die Erklärung dessen was wir da essen, bis zur Organisation der Bezahlung der Rechnung, hat sie alles erledigt.
      Das hat uns, dem Team 112, dem Team Friedensdorf und jedem anderen Team die sich abends zu uns gesellten sehr geholfen und einfach gemacht.
      Auch das ist Teamgeist, vielen Dank.

Saint-Magne, Sent Manhe dOstens, Сен-Мань, Sent Manhe, سینٹ-مگنے, 圣马尼