Germany
Bolzenbach

Dag camping, hallo appartement

August 23, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 29 °C

Ochtend weer ruw wakker geworden. Graafmachines en andere machines gaan achter mijn tent heen en weer rijden. Ze zijn glasvezel aan het aanleggen maar dat is niet zo fijn voor de camping gasten die poging doen tot rustig wakker te kunnen worden.

Rustig weer kamp afgebroken en alles over het hek weer in de auto gedaan. Auto kan niet op tent terrein. Maar kan wel naast zetten om in te laden.

Na ingeladen auto weer op de parkeerplaats en lekker naar het zwembad. Vanmiddag rond 4-5 uur hoef ik pas bij het appartement te zijn. Dus kan lekker relaxen. Eerst een 1,5km gezwommen. Even zorgen dat mijn schouder weer beetje soepel blijft. Verder had ik mijn hangmat tussen de boven gehangen en lekker relax boek veder gelezen. Rond 4 uur omgekleed en rustig naar het appartement vertrokken waar ik de groep tegen kwam.

Even langs de rewe om boodschappen te doen. En lekker pizza besteld. In de avond gamescom presentatie bekeken en meester visser.

Even pauze en japanhouse!

August 25, 2022 in Germany ⋅ ☀️ 30 °C

Vandaag doe ik even wat rustiger aan. Heb slecht geslapen. Warm huis, kleine kamer met 4 mannen worden het snel warm en benauwd. Werd 2 keer wakker badend in zweet.

De groep gaat vandaag Köln maar ik heb daar zelf geen behoefte aan. Dus heb besloten om lekker in het appartement te blijven.

Dus relax de berg mail die ik nog heb even weg gewerkt en de YouTube kanalen die ik actief volg even gekeken. Het is vandaag weer waarschuwing voor warm weer. Dat is niet overdreven. Is weer dik 30 graden.

In de avond naar vertrouwd restaurant de japanhouse. Lekker weer onbeperkt sushi eten en andere hapjes. En natuurlijk wat velen bolletjes ijs.

Verder weer bij het appartement aflevering boos gekeken en wat andere videos.

Gamescom dag 2

August 26, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 25 °C

In de ochtend weer lekker ruw gewekt omdat dacht dat iedereen vroeg wakker moest zijn om op tijd naar gamescom te gaan. Dus opgefrist na weer een warme nacht en ontbeten.

Rond 10 uur vertrokken naar Köln, parkeren en weer een stukje lopen. Lekker begonnen bij de Indie games waar een hoop games te spelen zijn zonder lange rijen. Na daar even rondgedwaald te hebben met mark de grote entertainment hallen door waar de game en entertainment bedrijven hun prestaties doen. Zo stonden er een paar auto merken, TikTok, nieuwe pico be headset maar ook Ubisoft en aantal andere grote game bedrijven.

Weer lekker dwalen tussen Indie games, merch hallen. De beurs voelt kleiner. Dat klopt ook wel want zijn minder publishers en alles is ruimer opgezet in de hallen. was ook rustiger en gewoon niet uitverkocht.

Rond 19 uur beursvloer verlaten terug pizza besteld en lekker YouTube op tv gekeken met de groep. En lekker naar bed gegaan net na middernacht.

Bolzenbach, Q891690