Schweinfurt

Overnachting in Schweinfurt

September 13 in Germany ⋅ ⛅ 25 °C

We gaan een roadtrip maken door Tsjechië. Ik heb een aantal plaatsen en streken uitgezocht waar we naar toe willen. Verder zien we wel waar en hoe lang we ergens blijven. Op weg naar Tsjechië overnachten we in Duitsland.

Nadat ik ‘s morgens de laatste spullen heb ingepakt, ga ik Nicole ophalen en iets na 9:00 uur rijden we naar Duitsland. Het is lekker rustig op de weg. Onderweg drinken we nog koffie en ook stoppen we even in een dorpje om wat boterhammen op te eten. Om 15:00 uur komen we aan bij het Kolping hotel in Schweinfurt. Het is een eenvoudig hotel maar het ziet er wel netjes uit. We brengen de tassen naar de kamer en lopen naar het centrum.

Het is ongeveer een kwartiertje lopen. Via de winkelstraten en de markt lopen we naar rivier de Mainz. Maar daar kunnen we niet ergens gezellig zitten. Dus lopen we terug naar de Markt en drinken een biertje bij Aposte. We zitten heerlijk in het zonnetje en het is ook lekker warm weer.

Schweinfurt