Indonesia
Legian Beach

Sandman.... we need to have a talk!

July 7, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Seriously... LOL... it’s 3:30am and I’m up again. 🤣.

Tomorrow we start our 6 days with Melly taking us around the island to experience the island’s many wonders, Yea!!! I need my rest.... or lots of coffee.Read more

The experience

July 6, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 28 °C

All around the city offerings are placed in front of businesses and in shrines to the many gods. You have to be very careful not to step on them.

We ran across a building that was playing beautiful music! Gave us a chance to sit and relax in the shade.Read more

Local Food

April 27, 2017 in Indonesia ⋅ 🌙 28 °C

Günstig essen in Bali geht nicht? Geht doch!

20 Hünchenspiesse in undefinierter mega Soße und Reis für 3,11€ danach einmal Mie Goreng und Eisstee für 1,73€ ohne Tischdecke, Tax und Servicegebühr dafür von Plastikteller, echt balinesische Garküche und mega lecker.Read more

Good morning!!!

July 5, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 28 °C

The zest hotel isn’t exactly what we expected but it still blows us away with the food, pool and kindness the people have. No, literally, I feel like my existence is rude compared to anything and everything here 😂.

Along with that, I’m going to have to speak for both of us since mom can’t remember how to say thank you. Love you mom, but it’s terima kasih (t-dray-ma-cas-e) not (t-dray-ma case).

Party

July 3, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 29 °C

Im Club die letzten zu sein um 02:00 Uhr morgens, ist nicht wirklich beeindruckend hahah.
      War ein super schöner und gelungener Abend/Tag.

Indonesijaaaa!

March 13, 2019 in Indonesia ⋅ ☀️ 30 °C

U de isch Ziit cho für üses letschte Land vo üsem Aabetüür. Aber wie zur Höu chunnte me äch am günschtigschte vo der vertröimte Mekong-Insle Don Det uf ds doch immerhin 2700km (Luftlinie) entfernte Bali?
      Bali!! Jaaa ändlech Indonesie. I bi no nie gsi u ha nume guets ghört u umwärfendi Heugeli gseh! Aber äbe..wie vo Hie nach Da ohne z grossi Löcher ids Büdschee s schriisse. Vo Don Det für fasch nüt zrügg id Provinthouptstat Pakse, mit Air Laos nach Bangkok für 100.- u wiiter uf Denpasar mit Thai Lion Air (ja i weiss, isch grad ersch eini abgstürzt) für 170.- het is verchraftbar tünkt. Zwe Stung für z Umstiige in Bangkok si iiplanet u 8h Gsamtreisezit aagnähm. Frischfröhlech u guuten Muutes simer de los u hei üs ufne gmüetleche Reiisetag gfröit. Es isch de nüt drus worde. Soublöderwiis het Bangkok zwe Flughäfe u ja mir si am einte aacho u wäre vom angere abgfloge..was bebütet Gepäck hole, Thailand Immigration iireise, Transfer zum angere Flughafe, Thailand Immigration usreise, Gepäck ufgäh u iichecke..es isch unmüglech gsi das i zwe Stung ds schaffe..auso No-Show bim einte u sofort e angere Flug bueche…uff üsi Reis nach Bali het üs de auso viu Gäut, Närve u Ziit koschtet. Zum guete Glück isch mi Goudschatz naachsichtig mit mr gsii u mir si schlussändlech totmüed aber glücklech in Legian Bali aacho.

Naja me weises ja aber Bali isch eifach e Troum. Wo fani ah? Legian isch e touristischi Hochburg wo me sichs durchuus paar Täg cha la guet ga.
      Aber mir si nid unglücklech gsi ids vertröimte Fischerörtli Amed z wächsle. Amed sie paar härzigi Dörfli wo sich a gröscht Vulkan vo Bali schmiege. Es het paar härzigi Beizli u Ungerkünft, herrlechi Ussichte über d Küschte u vorauem es Riff vo me vom Strand us cha schnorchelnd erkunde. Z erschte mau schnorchle mit Meereschiudkrote, unzählige Fischli u es paar schöne Koraue isch eifach wunderbar! Am Abe mitem Töffli über d Höger mit troumhafte Usblicke düse es härzigs Beizli finge wome cha d Füess i Sand stecke u über d Wäut, ds Meer u die nächschte Reiseziiu diskutiere..was fürnes Läbe!

D Balinese si extrem härzlech, offeni u luschtigi Lüt. Ihre Hinduismus isch gmischt mitemne töif verwurzlete Geischtergloube. U um die z friede z steue het jede Hushaut für si Husgeischt im Garte es Hüsli wo dr Husgeischt darf wohne ( ir Hoffnig, är wohni de nid im Huus). Dene Geischter wird täglech es chliises Bambuschörbli baschtlet mit Riis, Röicherstäbli, emne Getränk, erne Zigi u öppis Süessem drinne, so das dr Husgeischt e gmüetleche Tag i sim Hüsli het u ja nid usechunnt. Ähnlechi Chörbli legesi ou vore Iigang, ufs Trottwar, ufs Outo..ja eigentlech überau häre. Me mues schampar ufpasse nid uf die Opfergabe ds trample. Vorauem d Vögu aber ou d Strassebüsi u süschtigs Getier fröiie sich enorm über die zuesätzleche Leckereie.
      Ohnis plant z ha, hei mir am 7. März in Amed mit de Balinese dörfe Balinesisches Nöijahr fiire. Nyepi. Ou Nyepi steit ganz im Zeiche vom Geischtergloube. So wärde am Voraabe vom ganze Dorf riisigi Geisterpuppe zeremoniell usem Dorf tribe u dr sogenant OgoOgo (dä Geischt wo die schlächte Geischter mitnimmt) verjagt. Am Tag druf isches absolut verbote irgendöppis ds mache. Me darf nüt schaffe, nüt ässe, vorauem ke Liecht oder Füür aazünte. Es isch ou strikt verbote ds Huus ds verlah. Das giut ou für Tourischte. Einersitz söu dä Tag am Gebät u dr Meditation diene, angerersiits geits drum, das d Geischter vo sich i dere Ziit (nachdäm si si vertribe worde) umetriebe, sich es nöis Daheim sueche. D Hoffnig isch, das we d Geischter uf Bali ke Mönsch u kes Liecht gseh gloube das d Insle unbewohnt isch und drum wiiterzieh. Bali isch ds einzige Land uf dr Wäut wo zum Zwäck vor Meditation der internationau Fluughafe 24h schliesst u ds Internet uf dr ganze Insle absteut. Wow was für iidrücklechi 24h mir hei dörfe erläbe. Kes einzigs Outo uf de Strasse, kes Grüsch vor Zivilisation kes Internet ..nume Natur Ruhe u ja ok chli Chäs u Wyy für ds Liibleche wohl..herrlech.

Witer simer nach däm besinnleche Tag uf Permuteran. Äbefaus es Küschtestettli mit guete Stränd zum schnorchle dank emne künschtleche Riff und vorauem dr vorglagerete Insle Menjangan..es Schnorchuparadies..u paar witeri, herrlechi Strandtäg inklusiv emne tolle Livekonzärt am Beach hei üs ds Läbe fantastisch gmacht. Übrigens het üse Guide a däm Livekonzärt sich vo üs so la mitriisse, das er am Morge dermasse verkateret isch gsi, das är nid mit üs ufe Schnorchutripp het chönne..mir si de mit sim Fründ gange u es isch super gsi.

Nächär hei mir Küschte verlah u si uf Ubud. Es soumässig härzigs Stedli, touristisch winemore aber eifach soo süess das me nid angers cha aus es gärnha..Es ligt zmitst i de Riisfäuder u lad eim drum zu wundervoue Spatziergäng ii. Ansonsten chame viu Zit vertörle mit stundelangem schnöigge iau dene härzige Lädeli u Marktständli (z.B. um heimlech dr passend Verlobigsring ds choufe) u när dr Abe bi Live-Reggae Musig la usklinge.
      Aber scho baud hets üs wieder ads Meer zoge, Nusa Lembongan mir chöme!

Indonesien (Bali, Semyniak)

December 26, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 29 °C

Nach langen zweieinhalb Monaten konnte ich nun endlich an den Flughafen fahrn um Cordula zu empfangen!:) Nach kurzer Verspätung sind wir dann am späten Abend in unserem Hotel in Semyniak angekommen!
      Am ersten gemeinsamen Tag haben wir dann auch schon den Süden der Insel mit ihren schönen Buchten und Stränden erkundet, um uns am Abend im Tempel von Uluwatu einen traditionellen Kedac-Tanz anzuschauen an einem atemberaubenden Platz direkt am Meer bei Sonnenuntergang.
      Am zweiten Tag in Seminyak war es dann auch schon für Weihnachten soweit! Nach einem Ausflug zu dem Tannah Lot Tempel auf einer kleinen Insel, erwartete uns am Abend ein Weihnachtsdinner direkt am Strand. Weihnachten mal anders! Danach sind wir natürlich noch mit ein paar Reisefreunden von mir feiern gegangen.
      Nach vier Tagen in Seminyak geht es nun für uns ins landesinnere nach Ubud!

Last day

September 24, 2017 in Indonesia ⋅ ⛅ 26 °C

Heute gab es die ganzen letzten Male:
      Das letzte Frühstück auf der Dachterrasse
      Den letzten Surf
      Den letzten Sonnenuntergang
      Ein letztes Abendessen am Strand
      ...
      Morgen geht es gleich morgens zum Flughafen. Momentan sieht es auch sehr gut aus, dass alles klappt. Nach einer Zwischenlandung in Doha werde ich abends in Berlin landen und hoffentlich relativ unkompliziert nach Rostock weiterkommen.

Der Urlaub war sehr schön. Bali hat unheimlich viel zu bieten, neben den Stränden und möglichen Partys vor allem die wahnsinnig schöne Natur und Kultur mit religiösen Einflüssen. Die Entscheidung wieder alleine loszufliegen war richtig. Ich nehme auf den Reisen sehr viel für mich mit, lerne interessante Menschen und Eigenschaften kennen. Die Zeit mit der kleinen Familie um Matti habe ich sehr genossen. Auf diesem Wege euch nochmal alles Liebe, viel Spaß weiterhin und safe travels ✌

Definitiv vermissen werde ich das Wetter und das unbeschwerte Leben, den Tag in Flip Flops zu verbringen und Neues zu entdecken.
      Allerdings freue ich mich auch auf euch Zuhause, auf ein Schnitzel in der Mensa und den Fußball.

Ich leg mich jetzt hin, das letzte Bier ist getrunken.
      Macht es gut, liebst Malte 😎

Reisetag

September 22, 2017 in Indonesia ⋅ 🌙 25 °C

Zwei Gründe für einen Eintrag:

1. Heute bin ich von der kleinen, sehr schönen und ruhigen Insel Gili Air zurück nach Bali gereist. Die Fahrt sollte deutlich länger dauern als erwartet. Ich liebe die Lebensweise hier, das einfache und unkomplizierte der Menschen. Manchmal stößt die Gelassenheit und das scheinbare Chaos bei einem Deutschen aber an seine Grenzen :)
      Egal, Speedboot und Pferdekutschen als neue Transportmittel kennengelernt und auch die 11 Stunden Transport überstanden. Genug Zeit um neue Leute kennenzulernen und ein nettes Abendessen + Bar vorzubereiten war trotzdem da.
      Mein letztes Hostel ist ein Capsule Hostel, d.h. ich schlaf in einer Kapsel, sehr cool mit einigen (Schlaf-)Vorteilen. Die Dachterasse mit Pool ist ein sehr nettes Extra!!

2. Leider gibt es mittlerweile ziemlich Unruhe bezüglich der Natur auf und um Bali. Es gab ein Erd- bzw Seebeben der Stärke 5.7!! Dadurch steigt die Angst vor einem Tsunami, auch bei den Locals. Dazu steigt die Gefahr eines Vulkanausbruchs. Die höchste Warnstufe ist ausgerufen und die Evakuierungen laufen auf immer weiteren Umkreisen.

Mir geht es gut, bin jetzt auch wieder rel. weit weg und sicherer als auf den Gilis untergebracht. Trotzdem ist die Lage angespannt und man sollte das Ganze Ernst nehmen. Wir hoffen, dass sich das Geschehen entgegen der Erwartungen der Behörden entspannt. Nicht nur wegen meines Fluges, vor aufgrund aller Menschen, die hier leben und Zuhause sind.

Kurzer Stopp auf Malle

August 25, 2017 in Indonesia ⋅ ⛅ 27 °C

Vorgestern Abend flogen wir von Yogya nach Bali mit einer asiatischen Airline (Lionair). Dieser Flug war ein riesiges Erlebnis an sich (jetzt nicht unbedingt ein mega cooles...). Auf der Anzeigetafel des Flughafens sah es aus, wie nach einem Zugunglück bei der SBB: Jeder einzelne Flug war mindestens 1 Stunde verspätet. Zum Glück bestand ich darauf (ihr könnt dreimal raten, wer ich ist :P), 2 Stunden vorher am Flughafen zu sein. ;) Von den 4 Gates im Flughafen wird genau eines benutzt, aber mehr so als "Türe nach außen", denn das Flugzeug muss man sich auf dem grossen Platz (wo alle Flugzeuge gleich aussehen) selbst suchen. Zum Glück wird dann am Eingang vom Flugzeug aber zur Sicherheit noch einmal gesagt, wohin man nun eigentlich fliegt. ;) Am Flughafen in Bali angekommen (2 Stunden zu spät) muss man sich erst einmal den Platz beim Gepäcks-Förderband erkämpfen, denn die Indonesier reisen alle mit Kartonkisten anstatt Koffern und die Kisten sehen eben alle ein bisschen gleich aus... Da muss man schon genau hinschauen. :P
      Zum Glück kamen wir dann um ca. halb 2 in der Nacht doch noch im Hotel an. Das wiederum war eine sehr positive Überraschung: wunderschöne Zimmer, Pool, super Frühstück und sehr sehr liebe Leute. Als wir am nächsten Tag zum Strand gingen, erinnerte es mehr an Party-Spanien als an ein spirituelles Bali: Touristen in knappen Bikinis, laute Musik aus Boxen und völlig überteuerte Preise (bis zu 10 Mal so viel wie in Sumatra). Aus diesem Grund bleiben wir heute lieber ein bisschen am Hotelpool (mit Einhorn Johnny), bis sich unsere Wege für 2.5 Tage trennen. Nein, nicht weil wir uns schon auf die Nerven gehen, sondern wegen kleineren Interessensunterschieden... ;) Einer von und macht einen Yoga-Retreat und der/die Andere geht in den Süden an den Strand und schaut sich auch noch ein Fußballspiel in Bali an. Mit der Frage wer wohin geht, lassen wir euch nun alleine. Bis bald!

Legian Beach