Rondje Sucre

March 3 in Bolivia ⋅ ☁️ 16 °C

Vandaag voelt Erik zich gelukkig al ietsjes beter. We moeten Lynn haar telefoon in de ochtend ophalen en lopen daarvoor een flink stuk door Sucre. We wandelen naar het hoogste punt voor een mooi uitzicht en moeten af en toe even wachten omdat er een hardloopwedstrijd bezig is. Zij liever dan wij want het is al erg warm en de straten zijn behoorlijk steil. Alle huizen in gebouwen in Sucre zijn wit en ze zijn verplicht om dit 1 keer per jaar bij te werken. Dit maakt dat het een verrassend mooie en frisse stad is om door heen te slenteren. Als we aankomen bij de telefoonwinkel blijkt deze dicht te zijn op zondag. Stress... Want morgen vertrekken we. De hele dag zijn Erik en Lynn bezig om contact te zoeken maar het gaat allemaal erg vaag. Uiteindelijk hebben ze zelfs app contact met iemand van een ander bedrijf die denkt dat hij de telefoon heeft. Gelukkig uiteindelijk een juist nummer gekregen en we kunnen hem de dag er na pas ophalen. Omdat we er verder niks aan kunnen doen genieten we nog maar wat van Sucre en gaan in de avond eten bij wat foodtrucks in het park waar ook een leuke fonteinshow is.Read more