SURFING USA

July 22, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 29 °C

CALIFORNIA DREAMING

Brak, schor, moe, brak…. Zo worden we wakker! Wel met de euforie van Fundays in ons hoofd.

Vandaag verlaten we San Diego, verlaten we Rahul en zijn mooie familie. Raar! Toen we in mei in Londen waren zeiden we; nou tot over een paar maanden! Nu is het niet zeker wanneer we deze mensen ooit weer zullen zien. 😢

Gisteren avond al veel ingepakt dus vanochtend gelukkig geen stress. We checken uit om 10:15 en dan rijden ze de auto voor (dit wilde ik een keer gezegd hebben 🤪🤪)
    We brengen Rahul even naar het vliegveld want hun gaan met een huur auto terug naar San José, ze kwamen heen met het vliegtuig maar nemen nu alle poppen, incl onze, mee naar huis per auto. Vanaf daar zorgt Rahul dat onze poppen naar ons verstuurd worden!
    We zeggen gedag met een dikke knuffel en vervolgen ons weg naar Sacramento.

Nick wilde nmlk nog een keer graag vuurwapen schieten en aangezien dat hier allemaal zo makkelijk gaat (maaaaaar pas drinken en gokken op je 21e🥸) gaan we speciaal voor hem nog langs Sacramento om te schieten. Hij heeft de tijd van z’n leven! Mooi om hem zo te zien. Ik zie deze vakantie steeds meer een echte volwassen kerel ipv dat kleine jongentje, dat hij in mijn ogen nog is! 😍
    Na 45 min knallen op de baan komt het met Maup samen terug, gloeien zijn oren, staat er zweet op z’n rug en zou hij hier zomaar de hele dag kunnen blijven! Mooi!

Toch rijden we verder. Het verkeer is hier een grote HEL! Mannnn van de ene file zo de volgende in….we waren gewaarschuwd maar toch! 😝

Rond 15:00 checken we in in The Dixie Hollywood in Hollywood! Als we dachten dat we in Vegas in een grote kamer verbleven dan kunnen we ons lol hier wel op.
    2x kingsize bedden én een aparte slaapkamer met een extra kingsize bed. 😳
    We leggen de koffers kleden ons even om en besluiten dan de HEL weer in te gaan om ons richting Santa Monica te begeven.
    Daar willen we naar de iconische pier en lopen langs de boulevard van Venice beach 🏖️

Wat een ritje van 20 min zou zijn is nu 58 min maar ach, we zijn er toch!!
    We parkeren bijna aan t strand en lopen dan zo de pier op.
    Wauw “just like in the movies” is een goeie uitdrukking. En wat een mensen massa, iedereen had vandaag vast het zelfde idee als wij 😜

We wandelen de hele pier af, halen churro’s, een hotdog en nog lekker wat te drinken en lopen dan de boulevard af van Venice beach….
    En echt, het is zoals in de movie; mensen in de outdoor gym, mensen half naakt op skates, fietsers, skateboarders, iconische baywatch huisjes, palmbomen en veel mensen met honden.

Na dik 2,5 lopen we rustig aan terug naar de garage. De rit terug duurt net zo lang door…..juist FILE!!!!! Eenmaal terug gaan we nog lekker eten bij een Turks/Grieks restaurant, heeeeeerlijk zeg!

Onze een na laatste dag breekt morgen aan, jesus wat ging dit snel!
    Morgen Hollywood boulevard, Beverly Hill, Bell Air en de Walk of Fame ⭐️

Voor nu Truste en voor jullie daar aan die kant….. fijne zondag 😘