Nepal
Bhanu

Dumre

February 15 in Nepal ⋅ 🌙 20 °C

Heute beginnt die weniger schöne Route nach Kathmandu. Andere Fahrradreisende hatten berichtet für die knapp über 200 km 4 bis 5 Tage gebraucht zu haben. Mir wird schnell klar weshalb. Der ganze Tag ist mehr oder weniger Baustellenbereich. Ab und zu kommt mal ein Lastwagen und besprüht die Straße, sonst würde man im Staub ersticken. Einige Mopedfahrer sind mit Tüten bekleidet. Am Abend finde ich einen schönen Platz am Fluss zwischen großen Steinen und habe meine Ruhe .Read more

Schwere Arbeit

November 1, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 23 °C

Nachdem wir in Kathmandu erfolgreich unsere Transportbox gefunden und gekauft haben uuuuund Mira ein Nasenring verpasst wurde wie man das hier eben so trägt, heißts in Ratanpur weiterhin nach den Proben suchen und graben. Bisher noch nicht so erfolgreich abgesehen von ein paar Proben. Einen Metalldetektor konnten wir leider auch noch nicht auftreiben, deswegen gehts jetzt erst mal langsam voran und wir genießen die Aussicht und Ram Kumaris Streichelzoo :)Read more

Graben graben graben

November 14, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 20 °C

Mittlerweile sind wir fleißig dabei täglich Löcher zu graben um die Bodendichte zu messen. In den letzten zwei Wochen ungefähr 52 Stück 😅 Und außerdem sind Ramkumaris Reissäcke die sie den ganzen Tag schleppt ganz schön schwer. Und wenn wir abends keine Proben haben die wir verbrennen müssen kann man auch gut Kuchen oder Brezen backen in unseren Brennöfen. N bisschen schwieriger ist es unsere Papayas im Garten zu ernten aaaber nicht unmöglich :)Read more

בדרך לפוקרה

April 16, 2023 in Nepal ⋅ ☀️ 37 °C

ברור שנסיעות זה דבר לא כיף
      במיוחד כשאין מזגן ולא נותנים לפתוח חלונות וממש נחושים לעצור כל 10 דקות לתקן את המזגן
      כמה הודים צריך כדי לתקן אוטובוס?
      לא יודעת אבל כנראה ש7 נפאלים וישראלית זה לא מספיק

Ausfluuuug

November 19, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 27 °C

Unser israelischer Besuch den wir am Anfang in Kathmandu kennengelernt haben ist gestern leider von der Reisterasse gefallen und dann mussten wir den heute in Dumre mal untersuchen lassen. Lustig langweilig wars :)Read more

Zurück in die Zivilisation - Pokhara

March 20 in Nepal ⋅ ☁️ 20 °C

Um 7 Uhr ging's diesmal mit einem kleinen Localbus nach Pokhara. Zunächst war ich die einzige Kundin, dafür unter Unmengen von Paketen. Mit der Zeit kamen immer mehr Menschen dazu, die Pakete wurden unter oder neben den Menschen geschichtet. Die Sitzplätze waren bereits alle belegt, doch in Nepal geht immer noch ein wenig mehr. So wurde kurzerhand ein Brett zwischen den Freigang unter zwei Sitzplätze geschoben, ein Kissen darauf und schwupps saßen statt 12 Personen 15 Personen plus ein Baby im Bus. Er war sehr kuschelig. Ja, und dann ging's 4,5 Stunden nach Pokhara. Dazwischen wurden unterwegs die Pakete abgegeben, Neue sind hinzugekommen, die Menschen wurden passend umgesetzt. Selbst der alte Opa mit Gehstock zeigte sich noch durchaus gelenkig beim Aussteigen, auch wenn es seeehr langsam ging. Zweimal hielt der Bus mehr zum Austreten für ihn, doch jeder akzeptierte das. Diesmal waren es zum Glück 75 Prozent ausgebaute Straße, Da wurde ich dann nicht ganz so dolle durcheinander geschüttelt. Sogar 15 Minuten waren eine Art Autobahn mit dabei. Nepal ist eine einzige Baustelle und bis die Straßen fertig sind, fährt man halt im Durchschnitt 20 km/h.Read more

Maya school

April 29, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 29 °C

Die houprigi u kurvigi Fahrt vo Kathmandu bis Damauli isch mit usem Fenster luege u mit ere Französin u Nepalesin gsprächle verbigange. Nach 7 Stund bini de i dem chline Stedtli ahcho.
      Dert hani e Stund ufe local bus gwartet, wo schneu jede Platz bsetzt isch gsi aber si heimer glich irgendwie e Sitzflächi freigschuflet. E witeri Stund später ischer de los gfahre u wede denkt hesch dr Bus isch vou de heisi sicher irgendwo no e Lücke gfunde, sigs fürne Person, Ris odr Getränk. Zämequetscht simer i dere Hitz dr Bärg düruf gfahre, ke ahnig wie abr ds Büsli hets gschafft. I bi ire grüene Umgebig ahcho.

Bir Schueu bini vomne Nepali Volunteer abghout worde u ha gad e Füehrig dürs ganze Gländ bercho.
      Am Abe hets ner z Nationalgricht Dal Bhat geh woni uf traditionelli Art mit dr rechte Hand gesse ha. Dal Bhat gits hie jede Tag zum Zmorge und Znacht, mir chöi abr o seuber im Volunteerbereich choche.
      Am Wuchenend louft hie nid viu. Deu verbringe d Zit imne andere Stedtli odr eifach gmüetlech vor Ort. Am Sunnti schaffe d Nepali dr haub Tag u i ha chönne heufe Pilze ahzpflanze, viu Volunteers hei die nächsti Wuche planet, mit Kids gschuttet odr eifach dr Tag gnosse.

I bi ez scho e Wuche hie i mim neue deheime: D „old kitchen“ isch üse Ufenthautsrum, im Volunteerhouse schlafe ca. 15 Lüt u ner hets ono einzelni Rüm, d Klassezimmer si ufem Schueugländ verteilt, die meiste fingsch abr im rote Houptgebäude. Uf dr andere Site vor Strass dr Stutz derab fingsch z Hostel. Dert lebe Schueuchind, wo vo wit här chöme u am Abe esse mr mit ihne zäme ir „new kitchen“. Dert ir nechi isch ono gad d Queue mit Trinkwasser u üsi Duschi / Wöschchuchi.

I ungerrichte mitemne Nepali English literature und ha no Bibliotheksstunde mit de 1. und 2. Klasse. Da derzue verzeui es anders mau meh.

Maya school - Volunteer‘s

May 27, 2023 in Nepal ⋅ 🌧 27 °C

I bi insgsamt 5 Wuche zum ungerrichte / assistiere da. Nebstem em Ungerrichte gits aber ono anderi Tätigkeite, wod as Volunteer chasch schaffe. Rund um z Schueugländ hei si Landflächi/terrasse, wo z Agriculture-team Gmües u Ris ahpflanzt. Derzue gits o es Construction-team, wo z.B. neui Schueugebäude bout.

I lebe hie so z säge ire grosse WG. Es isch e kunterbunte Mix us 20-30 Volunteers. Vo Kanada, England, Belgie, Holland, Dänemark, Dütschland, Frankrich, Italie, Russland. Deu blibe für mehreri Monet, deu für 1 Wuche. Mir verbringe viu Zit zäme ir old kitchen oder mache Usflüg.

Am Samsti wird immer ä morning hike mit Zmorge und es local dinner ahbote. Am 7.30 geits los dr Hügu deruf bis mr über de Wulche si u wemer Glück hei e mega Usblick ufd Schneeberge wie z.B dr Anapurna odr Fishtale hei. Ez geits witer dür z Dörfli bis mr bi üsne Gastgeber ahchöme. Ds si d Grosseutere vore ehemalige Schüelerin. Si choche für üs Zmorge u Masalatee.
      Am Abe chöimer bi epperem ir Umgebig vor Schueu gah Znacht esse, derzue gits Raksi („hochprozentige“ Alkohol) wosi ihschenke as wers Wasser.

Am Wuchenend mache viu e Usflug nach Pokhara oder Bandipur.
      Bandipur isch es chlis Bergstedtli u bekannt für die schöni Architektur vode Newaris. I ha dert e Nacht mit dr Bianca, Siena und Sofya verbracht. Mir hei vorauem viu gesse.

Damauli isch z Stedtli am Hügu unge. Hesch zwüsche 20-30min. mitm Bus abe. Dert machi zwüschdüre e Ihchouf für Zmorge, Snacks u natürlech fürne haut imne Restaurant.

Am Abe geit mängisch ä Jeep ufe zum Ussichtspunkt, wo de die ungloublechi Ussicht chasch gniesse.

A üsne Barbecues ir old kitchen wird irgendeinisch d Gitarre füre gnoh u gsunge.

D Zit hie isch jetz leider scho düre. Abschid neh isch nie eifach aber ez geits witer dür Nepal.

Maya school - ungerrichte

May 13, 2023 in Nepal ⋅ ☀️ 34 °C

D Schueu startet hie am 10ni mitem Morgekreis (ds isch z beste vom Tag).
      D Chind trudle um die haubi ih, spile fangis ufem platz, rede mitenang u sobaud du derzue chunsch, chasch sicher si ds dr mindestens eis Chind am Arm hanget. Wes lütet wird e grosse Kreis gmacht u ner schliesse au für 1min. d Ouge, e churzi Meditation. Derna umarmsch zur Begrüessig aui um di ume. D Chind sowie Volunteer stöh a ihrem Platz mitem Armtest id Rheie ih, so dsde rundum di gnue Platz hesch. Aui zäme singe die Nepalesischi Nationalhymne mit vouer Energie - dr Text isch würk schön. Jetz werde churzi news teilt, neui Volunteers vorgsteut oder spezielli Sache ahkündet. Nach dem Teil gömer zude „Amphitheaterstege“ u es paar Chind zeige e Performance z.B. singe, tanze, es Gedicht vortrage, es churzes Theater odr es Rätsu zum löse. Immer am Friti si d Volunteers mitere Performance drann.

Vo 10.30 - 13.30 u ner widr vo 14.15 - 16.30 isch Ungerrichtszit + Klassestund vo 16.30 - 17.00. Dr Stundeplan isch jede Tag chle anders, mir erfahre jewile vor de 10ni wenn mr wo müesse si. D Chind hei ihres Klassezimmer u für jedes Fach e anderi Lehrperson, wo vo Zimmer zu Zimmer geit. Üsi Tafele isch es Whiteboard u e Drucker hets zwar aber de sött nur für spezielli Sache brucht werde. Zum Glück hei d Chind Büecher u Notizheft, schüsch müesstme aues vo Hand vorbereite.

I ha insgsamt 4 Lektione. Zäme mitm Ujwal ungerrichti English literature ir 1. + 2. Klass. Er isch hie sit 5fi ir Schueu u isch ez 16ni, geit unge im Stedtli id Highschool u schaffet nebebi as Lehrer. So wie ganz viu anderi ou, uf die Art gebe si eppis ar Schueu zrug.
      D Chind si u lebendig, offe u warmhärzig. Englisch isch uf dere Stuefe abr no schwirig, drum bini froh dsi mitemne Nepali cha ungerrichte. Ir Bibliotheksstund isch Zit für Gschichte, zum Spiele und chle si.

Am 5fi loufe d Chind hei odr werde mitm Schueubus heibracht. Deu Chind wohne im Hostel uf dr andere Strassesite. Die gsehni am Abe zum Tanze u Znachtesse wider.

D Zit zwüsche de Lektione verbringi ir old kitchen, mit Wasser hole, dusche odr wösche.

Ma Ratanpurma baschu

October 16, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 27 °C

Sooooo jetzt ists schon ein paar Tage her dass wir schwer bepackt nach Ratanpur gefahren sind. Hier wohnen wir in einem kleinen Lehmhaus und sind fleißig dabei unser Revier zu verteidigen gegen die also wirklich überdimensional großen Spinnen hier grrr. Ja und sonst heißts hier früh aufstehn, um 6 Uhr gibt's Tee! Ram Kumari kocht hier immer zweimal am Tag Dhal Bhat für uns und macht uns Tee. Vor dem Frühstück (bzw. Dhal Bhat Nr.1 um 9 Uhr) laufen wir meistens auf den Berg nach Raipali wo man die Annapurna Kette sehen und Kaffee trinken kann :)
      Und dann sind wir fleißig dabei unser Feldlabor zum laufen zu bekommen, da ist nach 5 Jahren irgendwie ganz schön viel eingerostet!

Bhanu