Nepal
Majhikuna

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 30

מי יהיה אב הסדר (בגנס סבב ב )

April 15, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 32 °C

לפני שעזבו את הבגנאס בפעם האחרונה סגרנו עם אמרי ( בעל הגסט הוואס אקונה מטטה ) שנגיע עשרה אנשים ביום שישי לחגוג את הפסח אצלו שימור לנו מקום ויכען את הצוות כשחזרנו מהרפטינג כבר היינו בערך עשרים ובסוף בערך החג הינו 25 אחרי שהשגנו מצות ההגדה של הקיבוץ ( קצת תחושת בית ) עלינו על ואן וניסענו לבאגנס נבהלנו מכמות האנשים שהיתה בהוסטל אבל החלטנו להישאר אורן תפס את אמרי וסידר אותנו לחדרים שקד ואיילת התחילו להתכנן תפריט לארוחה קצת שחינו קצת קפצנו למים אכלנו קינוחים ואז התכווננו כולם לקראת הסדר ארחנו שלוחן הכנו צלחת סדר מאולתרת אך רק
      רק שאלה אחת נותרה בעינה מי יהיה אב הסדר אחרי לחץ חזק משרד ואיילת נשברתי והסכמתי שכולם נכנסו למקלחות ניצלתי את ההזדמנות להחביא את האפיקומן הסדר התחיל האלכוהול זרם וגם הגדה שהפתיעה את כולם בקלילותה וחילוניותה אחרי הברכות אכלנו ואז החלו החיפושים... בסוף הערב כשנותרנו מעטים קפצתי לאגםשחיתי מאט התקלחתי ונרדמתי למחרת התברר שמעל חמישה אנשים שתו עדדלא ידע ובילו את הלילה כשהם חובקים את האסלה הבוקר שלי הייה מעולה שחיתי באגם אכתי סלט גדול וקראתי לי ספר כשהגיעו הצהררחם הזמנו מונית נפרדנו מאמרי בפעם האחרונה בהחלט וחזרנו לפוקרה

• Day 31

בחירתו של נדב

April 16, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 32 °C

בבוקר שאחרי ליל הסדר התחלנו לחשוב על מה יהיה בהמשך, הכוון הייה צ׳יטוואן ואחריו ללנגטנג ולאגמים הקפואים. החלטה שאני לא הייתי שלם איתה... אחרי שחיית בוקר באגם התישבתי לחפש תחליפים אחרים שיתאימו לרצונות של כולנו במהלך החיפושים ליאור ספרה לי על הטרק לגוקיו בשמורת האוורסט שרשרת של חמישה אגמים קפואים מוקפים בהרים גבוהים וצחורים. התחלתי לבדוק עליו במהלך הבדיקה התחלתי להיתאהב, סיפור הדרך נשמע טוב התמונות יפות ופסטטרליות והדרך אמורה להיות יחסית ריקה. ספרתי על הטרק לאיילת כי זכרתי שהיא אמרה שהיא מוכנה לשלם על טרק אם מבטיחים לה משהוא שווה וידעתי שהיא מסוגלת לשכנע את הבנים (עילי ועומר). אחרי שהזרע נתמן במוחה כל שנותר הוא לחכות. בנתיים נסענו חזרה לפוקרה והייתי סרוי בהתלבטות שהטרידה את מנוחתי התייעצתי עם שי והתקשרתי לאבא אבל כול אחד חשב אחרת ושום עצה לא הרגיע את מנוחתי. אכלתי ארוחת ערב והלכתי לישון לפני השינה דיברתי קצת עם שקד היא ניסתה לעזור לי להחליט ואני אמרתי לה שלדעתי כדי לה להצטרף לעדי וליאור לחוויה מיוחדת היא מצדה ניסתה לעזור לי להחליט אך ללא הצלחה, כשנמאס לי מהדיון פרשתי למיטה .בבוקר קמנו והלכנו לויגאן וואי ( דרך טבעונית ) מסעדה מועדפת בפוקרה ואכלנו שם ארוחת בוקר ההתלבטות הורגשה באוויר. הרגשנו את חברינו הטובים שכל מבוקשם הוא לבלות איתנו מתוסכלים מחוסר ההחלטיות וחוסר הוודאות לגבי עתידם. אחרי הצהריים היתישבנו עילי עומר איילת ואני בבית קפה גרוע ושתינו קפה מגעיל. אמרתי להם שאני מאוד רוצה ללכת לגוקיו ומאוד חושב לי להיות איתם ואשמח להבין אם יש דרך בה זה קורה. איילת הבינה אותי אבל העדיפה לטייל עם עילי ועומר והם סלדו מהעלויות הגבוהות שגורר הטרק, עלתה ההצעה להגיע לולקלה ( נקודת הפתיחה של כול טרק בשמורת האוורסט ) בדרך זולה יותר שכלל יום וחצי בג׳יפ ועוד יום וחצי הליכה דבר שהוסיף שלושה ימים לטרק דחק אותי בהקשר של טיסה חזור. החלטנו שכול אחד יחשוב קצת ונדבר בערב. לפני ארוחת הערב ישבתי עם ליאור שקד ועדי שעברו איתי על המסלול וזה הלהיב אותי מאוד, הן ישבו עם סם מהסוכנות של דייב וסימנו את כול נקודות העינין בשמורת האוורסט. הן הצליחו לחבר מסלול נוח שעובר בכולן. בארוחת הערב אמרתי לחברה שאני מוכן לדחות כמה שצריך את הטיסה חזרה כדי ללכת את הדרך הזו אך הם כבר היו יחסית סגורים על הלוז שלהם צ׳יטוואן ואחריו ללנגטנג ולאגמים. הלכתי לישון בתחושה של תסכול בבוקר התארגנו לנסיעה צ׳יטוואן ברגע שבו יצאו עילי ואורן לסגור את הג׳יפ נפלה בי ההחלטה אני טס עם הבנות! טלפון מהיר לעדי והיא מספרת לי שהטיסה שלהן בעוד שלושה ימים ביקשתי ממנה שתזמין גם לי...
      סיפרתי לחברה שאני מגיע איתם לצ׳יטואן ליום או יומיים ומשם ממשיך לקטמנדו. במהלך הנסיעה ראיתי את איילת מתפתלת במחשבות ואחרי שעה של נסיעה היא אמרה לי אוקי וחייכה כשאלתי מה היא רוצה היא אמרה החלטתי אני באה

• Day 23

See und Berge

November 23, 2023 in Nepal ⋅ 🌙 17 °C

Am Dienstagfrüh ging es mit Auto und einer 45-Minütigen Fahrt auf einem Holzkanu zu unserem Resort. Dort angekommen entspannten wir erstmal. Am Mittwoch unternahmen die Älteren einen Hike, sowie am Donnerstag mit ihrem Offspring. Am Donnerstag ging es über einen kleinen Tempel zum Pachabhaiya Zoological Park/ Wildlife Rescue Center. Der Eintritt ist „nur“ 25NRP, was umgerechnet sehr wenig ist und es sah überall nicht so aus als würde das Geld in die Tiere investiert werden.
      Die Haltung ist zu hinterfragen. Einige haben nur einen kleinen Käfig, wie man ihn von Transportboxen kennt, als Auslauf. Andere haben einen Zwinger, wie man es bei der Huskyfarm in Norwegen kennt. Wieder andere haben einen 1/6 eines Rondels, wo der Adler auch schon, selbstverständlich, etwas frei gespielt hat. Die Himalayan Griffons und die Eurasian Eagle Owls haben etwa 25 Quadratmeter. Die Barking Deers, das spotted Deer und der Bluebull haben etwa 35 Quadratmeter. Das größte Gehege hat der junge Leopard, da er zwei Gehege für sich hat.
      Man weiß auch nicht ob da noch mehr Tiere kommen, da Nix ausgeschildert war.
      Der Zoo hat den Namen „Zoo“ nicht verdient. Es gab kein Wasser in den Gehegen sowie kein Essen und überall, sogar in den Käfigen lag Müll rum.
      Man kann einfach nur wütend sein und eine negative Bewertung abgeben.
      Morgen geht es dann Richtung Nationalpark, hoffentlich ist der artgerechter.
      Im Regenwald hier gibt es das Phänomen, dass eine Art von Zikaden gemeinschaftlich bei Gefahr einen extrem lauten, hochfrequenten Ton abgibt - beim Video den Ton einschalten!

• Day 17

בגנס של אהבה

April 19, 2023 in Nepal ⋅ ⛅ 32 °C

מקום של אהבה זה מקום שבאת אליו עם תיק יום כדי חשבת שתחזור אחרי לילה אחד ואז מצאת את עצמך נשאר בו ארבעה ימים עם תחושת ״אוף חבל שנגמרת הויזה ולא נספיק לעשות עוד דברים אם נישאר פה״
      והיה מלא שקט ומלא שלווה
      ומלא טבע ומלא חיות פרא
      (כלב, צפרדע, עכביש)
      בקיצור אין כמו מקומות שמשאירים טעם של עוד
      והבגנס אכן היה אחד כזה

• Day 116

Hello 2 the HAKUNA MATATA

April 6, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 30 °C

אז החלטנו לשנות אוירה ולעבור לכמה ימי רביצה בבאגנס לייק.
      נסענו לשם ג׳ורדי, דן, הגו, רועי, של ואני (עלמה נשארה עם חבריה בפוקרה והצטרפה יום אחרי). נסענו בג’יפ פרטי והצטרף אלינו לנסיעה עודד שהוא ישראלי שטייל במזרח ומזמן עבר לגור כאן, כרגע עובד על פתיחת המסעדה שלו בפוקרה.
      הגענו לבאגנס, עודד אמר שהוא יכול לסדר לנו חדרים בהוסטל של חברה טובה שלו, כשהגענו בדקנו את החדרים אבל ההוסטל היה במיקום לא טוב במרחק 10 דקות הליכה מהאגם - ממש לא בשבילנו! אז ירדנו לבדוק את ההוסטל הידוע בקרב הישראלים hakuna matata. זה הוסטל שנפתח ע״י ישראלי, הוא עבד שם עם נפאלי מקומי ואחרי כמה שנים הישראלי מכר לחברו הנפאלי את ההוסטל. היום ההוסטל בבעלותו והוא כבר יודע עברית כמעט שוטפת, כל התפריט ישראלי עם חומוס ושקשוקה וסביח. כמובן שהסתדר לנו טוב, ושוב היה לנו יתרון מאחר ואנחנו בגל הראשון שאחריי האנפורנה, הספקנו להגיע לכאן לפני כולם והיו לנו חדרים פנויים להיכנס אליהם. נהדר.
      התמקמנו ב2 חדרים, ויצאנו לשבת בפינת ישיבה בחוץ. שמענו על קינוח נהדר ששמו הולך לפניו בשם hello 2 the queen (או כל מיני גרסאות שונות של hello 2 king/hakuna matata/oreo). ההמלצות הן לאכול אותו בבאגנס. לא התאפקנו וכמובן הזמנו אותו ישר איך שהגענו. בהחלט משכמו ומעלה, קינוח שיש בו כל טוב, עם שוקולד ובננה וחמאת בוטנים וגלידה. מה צריך יותר מזה?
      הבעיה הייתה שמעכשיו צריך להחליט פעם אחת ביום מתי מזמינים את הדבר היפה הזה, כי יותר מאחד ביום זה בהחלט חזירות וסכנה להרעלת סוכרים.
      בילינו את הימים שלנו בבאגנס בכיף ובנעימים, בלי לזוז יותר מדי… קמים בבוקר, קוראים ספרים מקלפים קלפים, ואוכלים טוב. כל יום התחלפו קצת האנשים, עזבו הקודמים והגיעו חברים חדשים שאנחנו מכירים וסיימו את האנפורנה אחרינו, ככה זה בשביל החומוס. ישראלים שהגיעו אחרינו כבר לא היה להם מקום והיו צריכים לישון רחוק יותר, כל יום באו בבוקר להוסטל שלנו, העבירו את כל היום ובערב חזרו לישון בהוסטל שלהם.
      באחד הימים גם לקחנו 2 סירות משוטים לשייט של שעתים באגם. חתרנו עד לריזורט שאמרו לנו שהוא נטוש, במטרה להסתובב שם ולראות את מה שנשאר ממנו. הופתענו לגלות שהריזורט לא נטוש בכלל, כשהגענו קיבל אותנו שוטר שעקב אחרינו כשהסתובבנו בחצר של הריזורט ובדק שאנחנו לא עושים בלאגן.
      נהנתי מהימים שם באגם, אבל גם היה לי קשה להמשיך לנוח ולא לעשות כלום בידיעה שעדין אין תכניות להמשך. הרגשתי כבר שאני רוצה להתחיל להתקדם ולעשות דברים אחרים. דיברנו בנינו החבורה מה התכניות להמשך, כמובן שאין מחוייבות לאף אחד לכלום, וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, אבל היה לנו כיף ביחד ורצינו לסדר את התכניות ככה שנוכל להמשיך לטייל עוד קצת ביחד. אחרי פתירת סודוקו מורכב שכלל את האילוצים של כולם וניסיון התחשבות בכל הרצונות החלטנו שנחזור לפוקרה ונצא בסוף השבוע ל3 ימים ראפטינג. אחרי הראפטינג נעשה יום מנוחה ונצא לטרק הלנגטנג והאגמים הקפואים. בהחלט טוויסט בעלילה מאחר והטרק יוצא על ליל הסדר והחלטנו לוותר עליו כדי לא להיתקע בעומסים של כל המטיילים הישראלים שיוצאים ישר אחרי ליל הסדר בדיוק כמו שאנחנו תכננו בתכנון המקורי. אני ממש שמחתי על ההחלטה לוותר על ליל הסדר כדי לא להיתקע בעומסים וגם על היציאה לראפטינג, וגם שמחה שהצלחנו לסדר את זה ככה שזה יתאים לכולם ונוכל להמשיך לטייל ביחד.
      חזרנו לפוקרה לויליג אין ההוסטל של הסוכנות של שלום, עשינו תדריך אצל סאם לגבי הראפטינג והצלחנו אחריי שכנועים רבים לגרד 10 ישראלים שרוצים לצאת מחר לראפטינג (כי צריך מינימום 10 והחבורה שלנו זה רק 6 כרגע). יצאנו לחגוג בארוחת ערב בהודית הקבועה שלנו, כשחזרנו מהמסעדה כבר היו עוד ישראלים בסוכנות שבדיוק הגיעו לפוקרה ורצו גם להצטרף לראפטינג מחר, ככה שיצא שבמקום לגרד את ה10 אנשים אנחנו חבורה של איזה 15 שיוצאים מחר. עוד טיול שנתי בחסות סוכנות שלום.
      עלינו לחדרים להתארגנויות ואריזות והלכנו לישון. לא לפני שדיברתי עם אמא ועם הדס ועשיתי מה שאני יכולה כדי לסדר את הכוכבים ככה שהנעלי טיולים החדשות יגיעו אליי מהארץ בשלום עד יום ראשון בערב ושאוכל לצאת איתם לטרק הבא.
      אל תדאגו עוקבים היקרים! מבטיחה שהפינווינים הבאים יהיו עם קצת פחות רביצה וקצת יותר חוויות וסיפורים מעניינים!
      עדכונים בהמשך 🦋

• Day 55

מתבאנגסים בקונה מטטה

April 5, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 31 °C

ארבעה לילות של שקט שלווה ומוזיקה
      קפיצות למים וכדורעף
      סלט כפול, שקשוקה ושלום למלכה/מלך/אוראו
      משחקי קלפים ופתקיות
      ארוחת שישי ספרים וערסלים

• Day 25

באגנסטלבט ;)

April 7, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 31 °C

הרביצה עברה לשפת האגם.
      ספרים, ערסלים, קינוחים מוגזמים (הלו טו דה הקונה מטטה), משחקי כדורעף מקצועיים ואפילו קאנו אחד שהיה קשה ביותר לניווט וחוויה חצי מעצימה חצי מצלקת במים.
      הימים היו שקטים ומלאי ברחשים וזבובים אבל האווירה הישראלית מילאה את המקום החל משקשוקה חביבה וכלה בסביח מטריף ושניצל של אמא שריטה.

• Day 21

קסם על שפת אגם

April 6, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 31 °C

המונית לקחה אותנו לכוון הבגנס לאט לאט הרגשתי איך אנחנו מתנתקים משואן הכרך מורידים הילוך במעלה הדרך שאיכותה פוחתת עם על קילומטר עד שהגענו למג׳יקונה איזור כפרי ושקט בין הבגנאס לרופה קבענו את ביתנו בהוסטל אקונה מטטה בו נעביר את השבוע הקרוב שבוע ריפוי והרפיה כל בוקר נפתח במשחה פתיחה אחריו ארוחת בוקר ישראלית וטעימה מעשה ידיו של אמרי בעל הגסט הוואס המשך היום כלל שחיה באגם קריאת ספרים בשמש משחקי קלפים להשלמת שעות שינה מדי פעם יצאנו לטיולי מחקר מסביב לאגם או לכוון אגם רופה השכן וכמובן כמויות של הלו תו דה קווין (שלום למלכה) קינוח של גלידה שברי עוגיות ופירות מקורמלים אחרי חמישה ימים הרגשנו מלאי אנרגיות נפרדנו מאמרי והצוות קבענו שנגיע לשם שוב לקראת ליל הסדר ויצאנו חזרה לפוקרה.
      בתוכנית: מסע רפטינג בן שלושה ימים !

• Day 64

PassingOver

April 14, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 32 °C

בוקר של איחוד עם יובי ונועם שגם חזרו מהאנפורנה, ארוחת בוקר משותפת וגדולה, ויציאה לבגנאס לליל סדר חברים שיקרה מחר.
      המקום היה מפוצץ עוד בישראלים ובנפאלים שהגיעו לחגוג את 2079.
      לקראת ערב התחיל להתרוקן, שיחקנו כדורעף בנוהל, אימון trx וארוחת ערב בליווי ג'ין וספרייט.
      קמנו לבוקר חדש של ערב חג, טבילות במים, עוד כדורעף והכנות לארוחה.
      כותשים מצות עם בקבוקי בירה לקמח, קוצצים ירקות והבנות מעמידות סיר קניידלעך שעתיד להיות מעולהה ושופע.
      סביב שולחן חגיגי, עמוס בסלטים וראשונות מעשה ידי צוות ההוסטל האהוב, ישבנו 25 אנשים שהתכנסו לחגיגה, קוראים אגדת חג שהגיעה מקיבוץ חצור.
      נדב אב הסדר, שלט ביד רמה ובחר אחד אחד להקריא.
      אקסטזה רצינית הייתה באוויר עם כל שיר שהגיע, מחוייכים ונלהבים שרנו כמו פעם בחיים את שירי הפסח.
      האוכל היה מדהים והתפוצצנו עד אפס מקום.
      כשנגמר האלכוהול, קמנו לרקוד לצלילי הjbl והלכנו לישון מדושני עונג, מבושמים ומאושרים.
      תודה לאיילת ושקד על העמל הרב וההצלחה המסחררת
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על שחרור וחופש
      פיס

You might also know this place by the following names: