New Zealand
Papakura

Here you’ll find travel reports about Papakura. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Abfahrt!!!

December 9, 2017 in New Zealand ⋅ ⛅ 23 °C

Auto geholt und direkt los. Neuer Ford Focus. Top Auto alles drin und dran. Jan muss sich noch ans links fahren und vorallem an die Sonne hier gewöhnen...aber der macht das schon. Wir fahren jetzt erstmal raus aus Auckland Richtung Süden... immer auf der Spur der Hobbits und ihrer Reise.

New Zealand

March 3, 2016 in New Zealand ⋅ ☀️ 21 °C

Het is net na 06:00 uur als we - zoals gebruikelijk - met een dodenmansrit naar het vliegveld worden gebracht. De eerste vlucht is naar Singapore, de tweede vlucht is naar Sydney en de derde vlucht is naar Auckland. Dus we lunchen nog even boven India, we eten ons avondmaal in de transferhal in Singapore, we (proberen te) slapen en ontbijten op weg naar Sydney en tenslotte lunchen we onderweg naar Auckland. Als we landen voelt het vanwege het tijdsverschil voor ons 10:45 uur terwijl het al 18:15 uur is in NZ. Ons hotel pikt ons op bij het vliegveld en we liggen niet snel daarna in ons bed. 30 uur verplaatsen is pittig, maar we zijn er!Read more

Papakura, PP8