New Zealand
Pukerangi

Here you’ll find travel reports about Pukerangi. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

18-12 Dunedin

December 18, 2018 in New Zealand ⋅ ☁️ 22 °C

De verwachte regen in de ochtenduren blijft uit. Het zoutmeer is iets verder en ligt aan de andere kant van de weg, maar gelukkig staan er borden en is er weer zo'n super wandeling uitgezet. Het meer zie je niet veel aan en smaakt ook niet zo heel zout, maar de wandeling is prachtig, loop ik opeens tussen al die rotsen door. Ik dacht een uur heen en een uur terug, maar het is een uur in totaal. Ook de klim naar Pukerangi is niet twee uur maar 3 kwartier. Daarom ben ik er al om half 1. Lunchen, omkleden, spelletje, infoborden lezen, boekje, ommetje, footprint. Maar duurr lang tot kwart voor vijf. Gelukkig mag ik wel mee.
    Trein was gaaf, regen minder. Goed naar jezelf geluisterd: ik zit in de dichtsbijzijnde hostel bij het station, voor net zo veel geld als een camping, maar met ontbijt (?)

January 30, 2016 in New Zealand ⋅ ☀️ 13 °C

Bienvenue à Pukerangi, halte terminus du Dunedin Railways. Depuis ici nous laissons notre gentille driveuse lauterbrunnowakapaienne , elle vient de Wakapa, qui aura fait aujourd'hui la distance Auckland - Wellington rien que pour nous et nous allons prendre un train touristique pour les 60 dernier km en 2 heures.Read more