Poland
Plaża Międzyzdroje

Here you’ll find travel reports about Plaża Międzyzdroje. Discover travel destinations in Poland of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

2017-07-26 Miedzyzdroje

July 26, 2018 in Poland ⋅ 🌙 20 °C

körde av färjan och mot campingen. GPSn hade ingen karta. Det måste kollas upp! Körde på waze. Ganska lätt att hitta fram till campingen bortsett från sista biten då vi snurrade lite. Väl på plats hade de inte vår bokning och det var fullt. Vi ställde oss utanför receptionen och fixade frukost. Efter en timme fick vi en plats. Trångt som f**n att backa in. Vi krockade loss och fick hjälp av grannarna att knuffa in. Då vek sig stödhjulet. Som tur var hade jag packad domkraft så med den och grannens stödhjul kunde vi komma på plats. Ägnade några timmar att sola på stranden. Helt otrolig strand med samma knarrande sand som på Österlen förra sommaren. Mynta tvär vägrade att bada. Tillbaka på campingen var det härligt att komma in i en vagn med 22 grader. ACn funkar iallafall braRead more

201807-27

July 27, 2018 in Poland ⋅ ⛅ 26 °C

Sov fantastiskt bra. Blev nästan 11 timmar för mig. AC är inte dumt! Jag och Mynta tog en promenad på morgonen. Lyckades hitta ut en bit i skogen, sen tillbaka längs polna och köpte lite färskt bröd. Tog en tur runt fotbollsstadion på vägen tillbaks. Blev en rejäl morgonpromenad. Softade lite när vi kom tillbaks innan vi gjorde frukost. På dagen tog vi en promenad längs stranden och ut på piren. Vi gick ca en och en halv timme. Super härligt. Runt piren var det sjukt trångt på stranden men när mn kom en bit bort var det bättre. Stannade och solade en stund innan vi gick tillbaka till husvagnen.Read more

2018-07-28

July 28, 2018 in Poland ⋅ ⛅ 23 °C

Fick trixa rejält för att komma ut från campingen. Det slutade med att vi fick rycka upp staketet för grannen. Kom ändå iväg i bra tid. 9.00 GPSn visade 16.15 men sen kom det trafikolyckor och vägarbeten så vi kom fram 20.00. 73 mil är i längsta laget. häftigt landskap. Otroliga sädesfält. Massa vägtullar. Betalade 18x2 +16 häftig infart mot Krakow lummigt och kuperat.

Inga bilder idag.

Plaża Międzyzdroje, Plaza Miedzyzdroje