United Kingdom

• Day 4–6

March 8 in Wales ⋅ 🌬 10 °C

Um etwas Entspannung in die Reise zu bekommen, haben wir uns dazu entschlossen eine Pause in Wales zu machen, bevor wir auf die Fähre nach Irland gehen.

Da wir bisher nur auf Achse waren, tut uns die Ruhe am Meer und der Weitblick zur Abwechslung richtig gut

Aber eine Sache muss man jetzt mal sagen, Wales ist mal so viel sauberer als England, es ist definitiv nicht so sauber wie bei uns in Deutschland, aber um Welten sauberer als England. Da war es einfach normal, dass neben der Straße sämtlicher Müll liegen gelassen worden ist. Aber im Vergleich zu England ist Wales damit wirklich sehr sauber.

Oystermouth Castle

June 5, 2022 in Wales ⋅ 🌧 13 °C

Wir sind in Mumbles. Nach einem ruhigen Vormittag in unserer schönen Wohnung folgte ein kleiner Spaziergang zum Oystermouth Castle. Die Burgruine liegt auf einem Hügel und überblickt die Stadt und die Swansea Bay.Read more

Küste vo Swansea und Mumbles

June 24, 2023 in Wales ⋅ ☀️ 21 °C

Min nögschte Tagesusflug vo Cardiff us bringt mi uf Swansea und Mumbles, hauptsächlich zum d Stränd und d Küste aluege 🏖

Aso bini am morge wieder los zum de 09:00 Zug verwütsche. De het denn zersch mal no 10min Verspötig gha, aber s Beste isch eh d Gleisänderig gsi. Vo Afang ah hets gheisse er fahrt uf Gleis 3. Churz bevor er denn cho isch het e Durchsag gseit, dasses e Gleisänderig geh het zu Gleis 2A (zersch uf Walisisch aber denn zum Glück au no uf Änglisch 😅). Aso simmer alli d Stäge abe und bim Gleis 2A widr ufe. Chum simmer deht acho, fahrt ufem Gleis 3 en Zug inne und e neui Durchsag chunt wo seit, dass euse Zug uf Gleis 3A fahrt 🤦‍♀️ Aso hemer wieder zrug döfe jogge, damit mer de Zug no verwütsched 😂

Nacher het denn defür alles funktioniert und hans uf Swansea gschafft. Und han doch tatsächlich s erste Mal sit i i de UK bi mini Rägejagge müesse azieh - klar wenni Stränd will go aluege 😂 Aber s Wätter het mi natürli nöd abghalte und ich bin zu de Swansea Bay abe. De Strand het würkli schön usgseh, irgendwie hani überhaupt nöd ufem Schirm gha, dasses i de UK au schöni Sandstränd het, han mer die immer steinig vorgstellt 🫣 S Wätter het s Ganze au sehr dramatisch ussehe lah, will mer nöd so wiit gseh het und Mänsche mit ihrne Hünd ussem "Nüt" uftaucht sind. Allgemein sind mer de ganz Tag viel Hundebsitzer mit ihrne Hünd begägnet und au sehr viel Jogger und Velofahrer. Aber es isch ja au Samstig gsi.

Ich han vo Swansea de Küste entlang uf Mumbles welle, was mir Google Maps als ca. 7.7km Strecki agitt. Peanuts nach minere Wandererfahrig in Schottland 😜 Und drum hani dänkt ich lauf eifach mal los und chan immer no de Bus neh, au denn für zrug, wills mehreri Haltestelle uf dere Strecki git. Es isch denn aber nöd lang gange und s Wätter isch immer besser worde. Uf eimal hani chöne Mumbles gseh vo wiitem und wies eso oft isch werded d Bilder em Ächte nöd grächt, ich has meeeega schön gfunde 🤩 Und s schöne Wätter het mi motiviert zum alles bis uf Mumbles laufe.

Ich ha denn nur ein churze Spaghetti-Bolognese-ässe-mit-Sicht-ufs-Meer-Stop underwägs gmacht und bin denn wiiter. S Wiitischte woni ha welle ohni müesse schwümme isch zum Mumbles Pier gsi, vo wo us mer e schöni Sicht uf zwei chlini Inseli gha het, s Einte no miteme chline Lüchtturm druf 🏝 Mer heti aso scho au no wiiter de Küste entlang chöne und mer chämt denn irgendwenn uf "Gower". Das wird als "Area of outstanding Natural Beauty" betittlet und isch definitiv uf minere To-Do für es anders Mal, wär doch no es rächts Stuck wiiter gsi 😅

Nachdem i gseh ha, dass Google mir agit ich ha fasch 2h zfuess widr zrug bis zum Bahnhof und scho 14:00 gsi isch, bini denn mal wieder zrug. Ja, ich bi nomal alles gloffe, wills eifach eso schön gsi isch de Küste entlang und wenns mal lauft, denn laufts 🥾🚶‍♀️ Zrug isch mer denn au ufgfalle, dasses rächt starch Ebbe gsi isch und de Wäg bis is Wasser ziemli wiit usse uf eimal gsi isch. Und denn isch mer au no es elektrischs Zügli 🚂 entgäge cho wo am Strandwäg entlang fahrt. Leider aber i die falsch Richtig, susch wär das no lustig gsi zum mitfahre 😄

Zrug in Swansey bini denn no churz dur d Stadt durre zum Schloss, woni uf de Charte gseh ha. Es isch aber nöd eso viel devo no übrig und drum bini deht au nöd lang bliebe. Aber vorallem bini langsam eifach ziemli KO gsi und ha gar nüme möge no meh Iidrück ufneh. Aso bini zum Bahnhof zum warte bis min Zug fahrt. Dasmal isch gar nüt schief gange (zumindest bi mim Zug, en andere isch usgfalle 🙈) und mer sind pünktlich churz nachem 17:00 abgfahre.

Nachere guete Stund bini au scho widr in Cardiff gsi und ha mi uf de Wäg gmacht zum eimal meh Ässe sueche. Will Samstig Abig gsi isch hets viel Lüt i de Pups und überhaupt uf de Strasse gha. Leider hani de eint au scho gseh, wo es bizzli über de Durst trunke het und sich uf de Strass übergeh het 🤢 Isch ja doch au scho halbi 7bni am Abig gsi 🫣 De Gedanke da dra hani aber denn verdrängt und ha zumene Falafel-Lade welle go en Znacht hole.. aber leider mached die amel scho am 6i zue 😫 Aso hani notgedrungen imene Supermarkt gschnäll öppis gholt. Bim ussegah hend d Sensore bi mir ageh und de Alarm isch los 😱 bi nur bizzli verschrocke, aber d Security-Frau het mi nur churz aglueged und gseit, seg scho OK, ich chöni gah. Denn bini aso ganz schnäll zrug zum Hotel bevor no irgendöppis anders passiert 😅

Beach bei 29 Grad

September 3, 2023 in Wales ⋅ ☀️ 24 °C

Nach einem Frühstück bei Greggs haben wir Cardiff erkundet. Durch die Stadt, durch den Park zum Schloss, dann zur Cardiff Bay. Dort gab es Riesenrad und Aperol. Mit dem Über zum Auto zurück, um dann nach Barry Island zu fahren. Dort hatten wir eine nette Zeit am Beach bei 29 Grad, bevor wir Probleme hatten ein Zimmer zu finden. Vorallem weil nie Empfang war. Nach einem Abendessen im Pub verbrachten wir unseren Abend im Hotel in Mumbles. Nach 17000 Schritten verdient.Read more

Freshly grilled Marcus

July 7, 2018 in Wales ⋅ ☀️ 21 °C

Sonnenschein. Ohne Ende Sonnenschein. Keine Wolken, kein Wald und keine Schatten. Als würde man durch die Wüste fahren. Da beendet man jeden Fahrtag mit einem neuen Sonnenbrand, was nicht ganz ungefährlich ist. Bin mal die Swansea Bay abgelaufen und am Oystermouth Castle vorbei. Die meisten Einheimischen sagen auch das das Wetter hier eigentlich Untypisch ist. War ja klar. Da will man mal in kältere Regionen und was ist, Wetter wie zuhause. Zum Baden ist die Stadt aber super geeignet.Read more

The Mumbles, South Wales

September 12, 2017 in Wales ⋅ ⛅ 15 °C

Travelled from Wellington, Somerset to Pencoed, South Wales. We had a relaxing day walking around the shoreline of Langland Bay. There are great paths on the foreshore and could've walked around a number of bays but time didn't allow. We were lucky to get sunshine and no rain until late in the day. After we lunched in a great cafe overlooking the bay we drove around to The Mumbles a quiet seaside village which is on the opposite side of the bay to Swansea. We went for another stroll along the shore before heading off to visit Shirley Price's in-laws and friends of Mim's in Port Talbot. Had a great afternoon listening to their lilting banter all with different accents, Welsh, English, London and Cockney.Read more

Bristol - St. Mary Redcliffe Church

June 23, 2019 in Wales ⋅ 🌧 19 °C

Es gibt in Bristol noch eine zweite große Kirche. Lt. Königin Elisabeth I. ist das Englands schönste, stattlichste und berühmteste Kirche. Naja, die hat vielleicht nicht so viele gesehen wie wir, aber sehenswert war sie schon. Den Rest sehen wir anders 😉.Read more

Unterkunft in Wales (bei Swansea)

June 23, 2019 in Wales ⋅ 🌧 17 °C

Wir sind in Wales gut angekommen. Aufgrund der Zeit allerdings über die Autobahn. Und im Regen 🤨. Die Straßenschilder hier sind lustig beschriftet, in Landessprache halt 😂. Die Tage gibt es mal ein Foto.
      Die Unterkunft ist wieder 🥰🥰🥰 - also einfach sehr sehr sehr schön. Ruhige Lage, tolles Zimmer, schickes Haus und ein echt klasse Garten, den wir auch nutzen dürfen. Dafür brauchen wir aber ☀️.

Oystermouth Castle

June 24, 2019 in Wales ⋅ ☁️ 15 °C

Dann gibt es noch ein altes Castle in Mumbles. Es heißt Oystermouth Castle, oder wie der Walise sagt Castell Ystumllwynarth 😂. Leider heute (Montag) geschlossen. Von dort oben hat man eine gute Sicht auf die Küste (bei gutem Wetter) und es ist ruhig und schön zum laufen.Read more