Silvesterreise Kopenhagen 🇩🇰

Au über Silvester ziehts üs is Usland. Kopehage staht ufem Plan 🇩🇰 Read more
  • 27kilometers

Tag 1

December 31, 2023 in Denmark ⋅ 🌬 5 °C

Hüt simmer mal wieder sehr früeh ufgstande wie scho so oft das Jahr wenn mir zeme en Städtetrip mached 😅 üse Flug isch nämli am 7i gange. D'Lea het bis zu de Moment immernonig gwüsst wos ane gaht. Leider han ich mich churz nach de Sicherheitskontrolle verschnorret und denn het sis bitz vorem Gate erfahre 🙈
    In Kopehage aacho, hemmer de Zug id Innestadt gno und hend üses Gepäck im Hotel chöne deponiere.
    Vo dött us simmer mit de U-Bahn is Zentrum gfahre, hend de berüehmti 'Nyhavn' aaglueget und sind durch d'Iichaufsstrasse gschländeret. Leider het s'Wetter nöd mitgmacht. Es het nämli de ganz Tag gregnet 😒
    Nachdem mir au üses Viertel uskundschaftet hend, simmer go iichecke und hend üs für de Abig fertig gmacht. Mir hend es Silvesterdinner gha, en 6-Gänger ime indonesische Restaurant wo Vegi und Regular aabote het. Ich ha das wuchene vorher reserviert und mich fest gfreut, bin aber leider vo schlechtem Service undere no schlechtere Getränke-/Wiicharte (kei Bier?) enttüscht worde. Mir hend sbeste us de Situation gmacht, sind am Abig no vergünstigt in Tivoli Park cho wegeme nette Security 😅
    Punkt 12i simmer aber scho im Zimmer gsii, hend no mit Prosecco aagstosse und churzi Ziit spöter hets, trotz de luute Füürwerk i de ganze Stadt (Däne sind Pyrotechnik-Fanatiker) ,scho gschlafe 😅😴 mer wird au nümme jünger 🤷‍♂️😄

Tag 2 in Kopenhagen

January 1 in Denmark ⋅ ☁️ 5 °C

Hüt hend mer zerst mal usgschlafe.
    Für mich & de rony isches wahrschindli sit Jahre s erste Mal gsi, das mir völlig putzmunter und mit gnueg Schlaf ufgwachet sind am 1.1. 😄 suschd ghöred mir eher zu dene, wo am Neujahr weg gönd.
    Mir sind den zerst go brunche, wo mir ewigs hend müsse aastah leider. Aber es hed sich glohnt. Suschd isch hüt eher locker gsi, es hed sowieso eigentlich nüt offe, drum hend mir eus für e tour mitem hop on hop off Bus entschiede. Das isch no spannend gsi und mir hend paar mega interessanti facts über Kopenhagen glernt. D St Alban's Church hed mir mega gfalle 🥰 de Baustil isch inspirert vom early english style, was ich super toll finde. 😊
    De Abig lönd mir jetzt eher locker usklinge, sind grad gsi go italienisch esse und nacher gönd mer no öpis go trinke - sofern mer öpis findet, wo offe hed 😅

Tag 3

January 2 in Denmark ⋅ 🌬 2 °C

A üsem dritte Tag in Kopehage, hets aagfange winde und schneie gliichziitig. S'Wetter zwingt üs eigentlich üses Programm nach inne z'verschiebe. Aso simmer nachem uufstah direkt ines Kunstmuseum mit antiker Kunst was sehr iidrücklich gsi isch.
    Nachdem hemmer üs doch dezue entschiede zum 'die kleine Meerjungfrau' go aaluege, was es Wahrzeiche vo dere Stadt isch. Es liit direkt am Wasser, isch eigentlich recht unspektakulär und es het üs fast devo gluftet 😅 St. Alben church, welli gad nebeddra isch, im Churchill park, hemmer au no aaglueget, bevor mer no vome Kafiwägeli en wärmende Chailatte kauft hend.
    Vo dött us simmer is Zentrum und hend die bekannt Iichaufsstrass under d'Lupe gno. Zwüsched ine hemmer es härzigs Pub gfunde, hend dött eis trunke und sind wiiter. Am Nyhavn han ich mir Austere gönnt wo sehr guet gsi sind 😋
    Nachher simmer no im Hotel selber eis go trinke bevor mer is Bett sind.