reste i 9 länder Läs mer Zürich, Schweiz
  • Dag 115

Back on the road..

24 juni 2020, Indian Ocean ⋅ ☀️ 24 °C

Bizzeli fest chalt isches gsi ide Nacht im Nationalpark 😱🥶 gradmal 5 Grad, weri echt schier verfrorre haha Hend beidi Chappe, Händsche und 3 Pullover ahgha 😂

Zum Glück het euses Camp warmi Duschene gha 😊 und es WC. Kollege vo eus hend pro Nacht 9 Dollar weniger zahlt imne andere Camp, aber defür kei Duschi/ WC und Wasser gha 🙈 Internet und Empfang hemer nirgends gha im Nationalpark, isch au mal schön gsi 😁 Natur puur haha, fölligi neui Erfahrig für mich; wie sovieles uf dere Reise

Au isch dur de roti Sand ALLES wortwörtlich alles Rot gsi 🙈😅 han mich so dreckig gfühlt und gar kei suuberi Chleider meh gha nach 3 Täg 🤦‍♀️

Nach 3 Nächt machedmer eus uf de Wäg Richtig Broome - euses Ziel vo dem Trip! 🙌 Da reini Fahrtzit 16h weri, isch doch en Stopp mit Übernachtig planet 😅 er heti keis Problem zum durefahre abe ich bin schier duredreht mit 8h Autofahre an Stuck 😂 Au hani soviel Nerve bim Überhole vo dene Trucks brucht 🙈😅 D'Strass isch sooo befahre gsi und immer isch mer sonen doofe Truck entgege cho und richtig überhole isch au schwer will mer mitem Ahhänger nur 90 km/h chan fahre..Wuuusahhh 🧘‍♀️😏

Und jedesmal wenni trunke han im Auto und er Gas geh het hani mer s'ganze Wasser über s'Gsicht gleert 🤦‍♀️😂 han diheime denkt gha so cool eh 1.5l Fläsche, aber die het sone grossi Öffnig 🙈 die nimmi garantiert nüm hei 😋

Joffre & Knox Gorge

Knox Gorge isch am Morge früeh eusi Ersti gsi🏞

Fazit: Mir sind glaubs nachli müed gsi und hend eus voll verloffe 😂😂
    De Wanderweg isch nur ih ei Richtig gange, aber mer het chöne ih beidi Richtige laufe 🤦‍♀️ja und mir hend sicher die Falschi gno haha Das isch eus aber erst ufgfalle wo mer zrugg gloffe sind und de Usgang us der Schlucht nüm gfunde hend. Da hend mer begriffe das mer am Ahfang glaubs uf ih die falschi Richtig gloffe sind (den am Endi vom Wanderweg hets es Stoppschild gha und uf de andere Site hemer also keis gseh haha)
    Ich han na gmötzled das de Weg huere lang isch und mer irgendwie nüt meh bekannt vorcho isch 🙈 Er het den nur gfunde, da gsehd eh all Felswänd glich us 😂 Dank GPS hemer den de Usgang nach 1h wieder gfunde 😊 han scho denkt zum Glück simer szweite, alleige weri meh als LOST gsi 😂😂🙈

Fern Pool

Jedi Schlucht isch für sich einzigartig gsi! 😊

Bis uf eini bin ICH ih jedere goge Schwümme, de Monsieur hets gnau umgekehrt gmacht, er isch nur ih einer go schwümme 😂 Er isch biz en gfröhrli - okay es isch au arschchalt gsi 🙈 öpe wie im Verzascatal 😅Läs mer

Hancock & Weano Gorge

23 juni 2020, Australien ⋅ ☀️ 24 °C

WoW 😍 Unglaublichi Schluchte!
    Die schönst isch Hancock gsi 😊 d'Wanderig bzw. s'Chlettere isch uu mega ahstrengend gsi und mengisch hemer fast müesse schwümme dur die Schluchte.

Die Wanderige da sind nach Schwirigkeitsgrad ihgstuft und Class 5 isch s'schwirigstr und d'Schlucht Hangcock gsi. Nachdem mer bereits mehreri Schluchte bsuecht hend hemer usegfunde das mer nur bide Wanderige mit Class 5 müend gueti Schueh ahzieh, de rest lat sich easy mit Thongs (Flip Flops - Aussie Slang) mache 😂 Au sind Zite wo vorgeh sind wie lang mer öpe het überhaupt nöd glaubwürdig. Mir hend immer durch 2 chöne rechne 😋

Zweimal weri schier vom Felse is Wasser abegheit; natürli het er den nie es Video gmacht (timing) 😋😁 Au da isch er meistens 100 Meter vor mir gsi oder den en Felse witervorne, aber dasmal isches mir egal gsi. Han ja so Höheangst und gmeint chume nie meh vo dene Felse abe 🙈 Min Blick het ihm verrate mich besser nöd ahspreche 😂😊👀

Hend beidi na so fest Muskelkater gha vode Wanderig uf de Berg 😅 aber wenn mer d Füessli amigs is chalte Wasser ghebet hend isches grad wieder besser gange 😄

• Dag 113

Mount Bruce

22 juni 2020, Australien ⋅ ☀️ 22 °C

Chum mir gönd go wandere...😁🙌

2h simer de Berg duruff gwanderet, abe hemer den doch biz länger gha.
    D'Australier kenned de Unterschied zwüsched wandere und chlättere nöd 😅 Es Wunder das mer sich nöd muen Abseile 🙈😂
    Die ganzi Wanderig isch doch na recht ahstrengend gsi, da es 645 Höhemeter gsi sind 🙈 Isch also fast wie wandere bi eus ide Berge gsi 🏔 Han gar nöd gwüsst dases "Berge" in Australie git 😋De Mount Bruce isch de zweithöchsti Berg in WA. Also chani wenigstens sege ich bin würkli go wandere, will die ersti Wanderig wo mer in Perth gmacht hend isch eher en Spaziergang gsi 😂😂 verglichbar mitem Üetliberg 😋

De Monsieur isch immer 200 Meter vor mir gloffe bzw. grennt. Vlt. lits eifach drah das er grösseri Schritt macht 🙈 Jetzt weiss er wenigstens was Warte uf Dütsch heisst 😂

Mer hend ein Rucksack teilt, zerst hend mer min chline wele neh mit eusne beide Trinkfläsche und eusem Profiant (natürli bruched mer Esse😂) Woni vom WC zrugg cho bin het er den sin (tönder!) Rucksack bereit gha mit mim drinine anstatt das er eifach d'Sache usegno hetti vo mim und ih sine tah het 🤦‍♀️ ◇ Churz betreffen WC, eher Plumsklo und han jedesmal Angst das weni de WC Deckel lupfe eh Monsterspinne ahtriff oder eh Schlange gsehen 🕷🐉 Han bis jetzt Glück gha und na keine troffe 😅 ◇ Er het de Rucksack am Ahfang gno und bevor mer de Gipfel erreicht hend hani ahbote ab jetzt de Rucksack zträge (omg soooo heavy😯) de isch fast so schwer gsi wie min Travelrucksack bevori uf Australie cho bin 😂 okay biz am übertriebe bini 😅 Wichtig betone isch BEVORI uf Australie bin, weiss immernanig wieni all das je wieder heibringe 🤦‍♀️🙈

D'Ussicht isch gigantisch gsi 😍 biz Heimweh hani doch becho mit es paar Berge um mich ume 😊 Mer het uf eh Mine gseh, het Stunde chöne zueluegge wie de Zug und die Lastwäge das Ise usem Bode baggered und verladet. 🚛 Han nanie sonen lange Zug gseh 😬😱 garantiert meh als 50 Wäge gha 🚞🚞🚞🚞🚞🚞🚞🚞🚞🚞🚞🚞

PS; Wennd s'Video ahlueggsch, ja es het uuuu mega fest gwindet 😂😂

• Dag 112

Off to Karijini

21 juni 2020, Australien ⋅ ☀️ 27 °C

Au wenn mer na 2 Wuche chönt in Exmouth verbringe isch doch Zit worde zum Ufbreche 😶
    Exmouth isch es herzigs Städtli mit nur paar tusige Ihwohner und eim Do.rflade 😂

Die nöchste 8h im Auto verbringe 🙈🤦‍♀️🚗😅
    Er het viel Nerve brucht mit mir, bin nämli schier verfuulet 😂

STOP! Mir seit er immer ich söll nöd schreie - don't yell at me (abr er weiss nöd wieni schreie wenni würkli hässig bin 😋) han höchstens eh anderi Stimmlag 😂😂 Ich fahre schön mini 100 und den schreit!! er Stop! Ich bin wiedrmal verwirrt gsi und han denkt was isch jetzt wieder los haha Aber dasmal isches zurecht gsi. Denn es isch eus es normals Auto entgegecho mit Warnblinker und eme Schild "Achtung grosser LKW folgt". Denn muesch nemli ab de Strass will s'Fahrzüg wo entgegechunt soooo gross isch und beidi Strassesite brucht 🙈 mer isch also scho mega mulmig gsi.

• Dag 111

Schnorchle vom Jetski us

20 juni 2020, Australien ⋅ ☀️ 24 °C

Sooo lässig mitem Jetski dur's Wasser düse und det wos eus gfallt en Anker setzt und chli goge schnorchle 🐠
    Is Wasser gumpe isch easy aber uf de Jetski ufechraggsle isch immer biz schwiriger haha
    Eimal hets eus schier dreht (natürli weg mir) 😂🙈

Spöter simer anen einsam Strand und er het Guitarre gspielt und gsunge währedem ich döset han 😊

Mal ganzen gmüetliche Tag zur Abwechselig 😁

• Dag 110

Diving at Navy Pier

19 juni 2020, Australien ⋅ ☀️ 24 °C

S'Navy Pier isch lut Internet eine vode 10 schönste Tauchort uf de Welt 😍 I totally agree!!! Heti also nöd denkt, was wetsch au gseh ah somne Pier 🤦‍♀️😅

Kollege woni troffe han uf de Whalesharktour hend devo gschwärmt das mer echt soviel Fisch gseht und mer nüm weiss wohi luegge 🐡🐠🐟🦈 han mi nomeh gfreut - endli mal wieder en Ort mit viel Fisch und Farbe, nach Ägype hani nemli nüt schöners meh gseh.

Han gwüsst vo dene Kollege das mer ca. vo 2 Meter us mitem ganze Tauchzüg muen is Wasser gumpe wills ja amne Steg isch 😬 Ich und mini Höheangst 🙈 Han mi zum Glück dadruff chöne vorbereite und den isches doch nüm ganz eso schlimm gsi, abr doch na es bizzeli 😂 Eimal im Wasser und den abtaucht bisch eifach inere andere Welt 😍

OMG die tönder Fisch wo mer gseh hend 🐠🐡 eine isch en mega Specki gsi und grösser als ich 😂 und ein Reefhai wo es nickerechen gmacht het 🦈

Eimal hets mich schier verbässet vor Lache Unterwasser 😂 er seit mir uf Dütsch immer ich seg en lahme Schnägg will er schneller isch im Wandere 🙈 Und plötzlich hemer en Wasserschnägg entdeckt und er zeigt mir mit Zeichesprach das das ich bin 😂😂😊🙈 ich han nüm chöne vor Lache und mer isch natürli Wasser id Brülle cho. Han mi den müesse wegdrähie zum mich beruhige 😋

• Dag 110

Private boat/ beach

19 juni 2020, Australien ⋅ ☀️ 24 °C

Öpe 15 km vo Exmouth entfernt befindet sich verschiedeni Insle mit traumhaftem Strand und Wasser 😍🏝

En Schnorchelusflug pro Person het 180.- kostet und es Boot miete für ein Tag 250.- Und da de Kurt Bootsprüefig het isch das eh witeri geniali Idee gsi vo ihm 🚤

Mit hend eusi (also am Kurt sini 😂) Tauchsache mitgno; hauptsach er het alles zweimal inkl. Tauchtänk 🙈😊 D'Unterwasserwält isch atembetaubend gsi. Bin echt stutzig gsi 😁 sehr vieli Koralle und vieli schöni Farbe 😊 da es nach 3 Jahr erst wieder min zweite Tauchgang gsi isch hani nachli müeh gha mitem Gwicht, er het mi immer müesse vode Wasseroberflächi abezieh 😂

Han des öfteren au mal Stüür dörfe überneh, da es doch uf mim Australietrip nöd s'erstmal isch dasi es Boot stüre bin nüm ganz en Ahfänger gsi.😅 Aber finds doch immerno schwirig und denke dases ufem See doch biz eifach isch wills nöd ganz eso grossi Welle het wie ufem Meer 🙈
    Dankem Kompass hani d'Insle au nöd chöne verfähle 🧭
    Mitem langsam Ahfahre oder langsamer werde hanis nöd würkli im Griff gha 😅 jedesmal isch de Kurt schier ad Windschutzschiebe gfloge 🙈😂 sorry 😬🤦‍♀️😊

Nachem Tauchgang simer no goge schnorchle 😍😊 Unglaublich! Vorallem will mer die einzige wit und breit gsi sind. Hend en Anker gsetzt ca. 500m vom Strand und sind ah Ufer gschwumme. Die ganzi Insle hemer für eus alleige gha. Was füres unglaublichs Gfühl 🙌 ufem Retourweg hani vorgschlage es Wettrenne mache will er gfunde het er segi schneller 😋 er het nach de erste 100m ufgeh 😂 thjaaa 😊

Ganz vieli Delfin hend eus umzinglet wo mer nöd so schnell gfahre sind 🐬🐬🐬 die Tier sind eifach magisch, wenn mers so im offne Ozean gseht 😍

Natürli hemer au Esse debi gha..😊 wenns kei Sushi zum Z'mittag git den halt Wraps mit Falafel und alles was mer susch na so findet 😁

• Dag 109

In love with this beach

18 juni 2020, Australien ⋅ ⛅ 24 °C

Het nie denkt dases soviel schöni Stränd ade Westküste vo Australie git 🏝

Schöners Wasser gits echt nöd 😍
    Bin sprachlos und wett amigs gar nüm weg gah❣

Ich bin ja susch nöd so de bädeli Typ und ligge lieber fuul am Strand ume, aber da chasch gar nöd andersch. Mer muess eifach ih das glassklare Wasser 😊🏝Läs mer

Gå med oss:

FindPenguins för iOSFindPenguins för Android