Australia
Rosebud

Jeg vågner op kl 5:00 om morgen🌇 og har det rigtig dårligt i maven🤢 men så prøvede jeg at sove igen men jeg fik bare surt opstød🤢 og så skulle jeg kaste op🤮 og så da jeg havde gjort lidt rent vågnede A og mor🥱 og så skulle jeg brække mig igen men ikke bare en gang men hele 13🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 og det var virkelig træls🤢. Efter jeg havde fået en lille bitte smule morgenmad🤧 skulle vi afsted i en fart og jeg skulle bære tasker🎒 og sådan noget og så blev jeg for presset kastede🤮🤮 jeg op midt på gulvet og så blev mor virkelig irriteret og troede at jeg skabte mig😖. Da vi kom ned bestilte vi en taxi🚕og så kørte vi og hentede vores nye camper🚐🤩. Da vi havde hentet den var det bare afsted til Rosebud🚐💨 vor Claus og Karry bor Claus= min farmors bror🥳. Da vi ankom blev vi modtaget med glade smil😁 da vi kom ind gav de os en lille rundtur af deres ret store hus🏡 og gæt hvad… de har 2 hunde🥹 og de var vildt søde🥹 de havde også en swimmingpool😱 som var rigtig stor men også ret kold🥶 fordi det er efterår🍁 her nede. Da vi havde snakket ville Claus have os med ud og se Wallaby,s🦘 som er en slags kænguruer😜 men jeg var lidt sløj og træt så jeg blev hjemme og sov i bilen😴. Da de kom hjem var det ved at være aftensmad🍝 tid. Til aftensmad fik vi lagsagne🍝 og den var vildt god🤤😋 og til dessert fik vi is🍨 men jeg havde ikke rigtig lyst så jeg sprang lige over↗️↘️. Vi blev oppe til sent og hyggede os rigtig meget😍 men nu er vi alle trætte så vi sagde godnat🥱 og så gik vi seng🛌😴 så vi ses i morgen og ups jeg sover allerede😴 så vi ses i morgen🌇🤜🤛👋.Read more

Claus og Karry Dag 2🤩🥳

April 1, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 16 °C

Vi vågner op om morgen i vores camper🚐 og tager noget tøj👕👖 på og så gik vi ind i huset vor vi bliver mødt af Karry😍 som har lavet morgenmad🍞 til os. Mens vi sider og spiser kommer Claus vandrende🥾 ind sådan godmorgen møjunger🤣 har i sovet godt. Efter vi havde spist skulle vi på tur🚘 ud og se lidt af Rosebud🌹og Morgnington🌅. Det var virkelig spændene og så fik vi også leget på en god legeplads🛝🥳. Da vi havde set en masse skulle vi have frokost🍜 som vi fik på en fish,n,chips restaurant som havde sushi🍣🍱 og Ramen🍜 og en masse andre ting😋. Det alt sammen var virkelig lækkert🤤. Men nu skal vi hjem og hygge os og måske skal på stranden🤩🥳 mens Claus sover middagslur😴. Vi kom på stranden vor vi skal bade🩳 selvom det var lidt koldt🥶 efter vi havde gjort det skulle vi hjem🚗💨 og i bad men først en tur i deres pool😎 som var endu koldere🥶 men jeg fik hovedet under som altid😎. Efter vi havde været i bad hyggede vi os i noget tid inden aftensmaden😋. Da det var ved at blive aftensmad tid fik jeg lov til at hjælpe med desserten🍰😋 som er pavlova som er traditionel dessert i Australien og det smager MEGA godt at jeg har fået opskriften📋 med hjem🥳. Til aftensmad fik vi 2 slags kylling🍗 og kartofler🥔🍠 og brun sovs😋.bag efter vi havde spist hyggede vi os😍 i noget tid. Nu er det hved at være godnat tid😴 og jeg ville gerne sove i gæste værelset fordi i morgen skal vi sige farvel til Claus og Karry😢. Men nu skal jeg sove så vi ses igen i morgen🌅🤟.Read more

Mornington Penisula

February 19, 2023 in Australia ⋅ 🌙 16 °C

Beautiful drive down the Mornington Peninsula to Flinders dog Beach ⛱️ 🐕 Lots of rock pools and a fun time building sand castles but not much swimming!

Then on to Rosebud for a walk along the pier and topped it off with pizza and ice cream!

Only downside was that Sasha drank too much water and then was sick all over Lottie in the car on the way home 🤦‍♀️

Tom's car count 🚘:
      Tesla - 15
      Porshce - 38
      Rolls Royce - 1
      Bentley - 1
      GMC Mustang - 3

Wild night

May 3, 2023 in Australia

A taste of Melbourne weather last night, 80km gale force winds, rain, storms, soft hail whilst being camped under a big old gum tree. Good night sleep had by all, not! We've left early to take our time to get to ferry, still gale force winds, sun is peaking through, showers still around. Apparently the ferries are built for this weather 🤞Read more

Rosebud