Austria
Stuben

Dag 6: Naar de klote

February 8, 2018 in Austria ⋅ ⛅ -7 °C

Zo vandaag was het ff wat later beginnen vooral omdat het sochtends toch flut weer was. Uiteindelijk viel het wel mee maar we gingen steeds de wolk uit en doken er soms weer in. Kevin deed het goed en hield ons ook goed bij. Paar mooie momentjes gehad met uitzicht over de wolken heen. De lunch was weer heerlijk oostenrijks met hamburgers en patat;-). Erna toch nog wat beter weer en doordat we alle alcohol vandaag op moesten maken was het wel vol te houden tot half 5. Zodat we nu echt gas konden geven in de Mooserwirt met een bodempje van 12 jagermeisters en 12 flugels en een gletschereis duurde het alsnog niet lang of we stonden te dansen op de tafels en vloog het bier in het rond tot de geldpot op was en het tijd was om de dronkenschap er thuis af te douchen, dansen en vreten. Helaas te laat voor de sauna maar dat mocht de pret niet bederven. Maar zoals het gaat na veel doen, veel drinken en veel eten valt iedereen toch snel in slaap ;-).Read more

Stuben Klostertal

February 28, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 11 °C

Mit dem Bus sind Mama, Papa und ich nach Schruns gefahren, da mit dem Zug nach Bludenz. Dort ging es 45 Minuten im Bus über Klösterle nach Stuben. Im Posthotel haben wir auf der Terrasse am Mittag gegessen, wieder bei herrlichem Sonnenschein. Im Hintergrund ist die Passstrasse über den Vorarlberg nach Lech zu sehen. Ein eindrückliches Bauwerk.Read more

Letzte Übernachtung in Stuben - A

June 26 in Austria ⋅ ☁️ 21 °C

Nach einem wirklich super Frühstück sind wir erst über den Nufenen Pass, dann über St. Gotthard Pass und dann noch den Oberalb Pass gefahren um unser super tolles Hotel Apres Post in Stuben in Österreich zu erreichen. Ein super Hotel! Wir haben ein ganz tolles Zimmer mit Halbpension, wo auch eine Nachmittagsjause enthalten ist. Apfelstrudel mit Vanillesoße, lecker 🤤 danach sind wir gleich in den Wellnessbereich gegangen um zu relaxen. DAS nenne ich eine tolle letzte Übernachtung 😊😊
    Jetzt sitzen wir gerade bei unserem 4 Gänge Abendmenue. Sauguad 🤤
    Anschließend möchten wir noch der Bar einen Besuch abstatten...

Stuben