Austria
Klösterle

Here you’ll find travel reports about Klösterle. Discover travel destinations in Austria of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Dag 6: Naar de klote

February 8, 2018 in Austria ⋅ ⛅ -7 °C

Zo vandaag was het ff wat later beginnen vooral omdat het sochtends toch flut weer was. Uiteindelijk viel het wel mee maar we gingen steeds de wolk uit en doken er soms weer in. Kevin deed het goed en hield ons ook goed bij. Paar mooie momentjes gehad met uitzicht over de wolken heen. De lunch was weer heerlijk oostenrijks met hamburgers en patat;-). Erna toch nog wat beter weer en doordat we alle alcohol vandaag op moesten maken was het wel vol te houden tot half 5. Zodat we nu echt gas konden geven in de Mooserwirt met een bodempje van 12 jagermeisters en 12 flugels en een gletschereis duurde het alsnog niet lang of we stonden te dansen op de tafels en vloog het bier in het rond tot de geldpot op was en het tijd was om de dronkenschap er thuis af te douchen, dansen en vreten. Helaas te laat voor de sauna maar dat mocht de pret niet bederven. Maar zoals het gaat na veel doen, veel drinken en veel eten valt iedereen toch snel in slaap ;-).Read more

Stuben Klostertal

February 28 in Austria ⋅ ⛅ 11 °C

Mit dem Bus sind Mama, Papa und ich nach Schruns gefahren, da mit dem Zug nach Bludenz. Dort ging es 45 Minuten im Bus über Klösterle nach Stuben. Im Posthotel haben wir auf der Terrasse am Mittag gegessen, wieder bei herrlichem Sonnenschein. Im Hintergrund ist die Passstrasse über den Vorarlberg nach Lech zu sehen. Ein eindrückliches Bauwerk.Read more

Eerste stop Oostenrijk

September 8, 2017 in Austria ⋅ ⛅ 13 °C

Pompstation Steiner Peter, Klosterle

Hierna de bergen in omdat de Arlberg tunnel is afgesloten. Hellingen tot 15% en erg druk. Wel een enorme mooie route. Ben wel blij dat we voor de zwaardere motor gekozen hebben.

Klösterle, Kloesterle, Клёстерле, Клештерле, 克勒施特勒