Von Bern zum Nordkap

Currently traveling
  • 1,827days

Tag 68

July 12, 2019 in Sweden ⋅ ☀️ 18 °C

Ändlech hei mir mau wieder Zit gfunde zum e Post z mache. Z Dänemark het üs d Mirella bsuecht u mir hei gli drufabe d Fähre vo Frederikshavn nach Göteborg gno. Dert hei mir 4 Nächt verbracht u si witer nach Brattfors, wo mir 1 Wuche immne Cottage verbracht hei mit Kanufahre, Fische und umelöie🎣🚣💦. Sit denn hei mir üsi Tagesetappene verlängeret und Ruhetäg mache mir nume no säute. D Natur isch wunderschön, überau gseh mr witi dichti Tannewäuder, ganz viu Seeä und Flüss. D Städtli wärde immer wie chliner und dermit d Läde und Campingplätz säutener. Es paar mau hei mir üses Zelt im Waud ufbout, aber da mä relativ schneu ihre Mosiktowouche landet versueche mr jedi Nacht ufmne Campingplatz z si.Read more

Tag 73

July 17, 2019 in Finland ⋅ ⛅ 11 °C

Am 14.07 hei mir der Polarkreis überquert, die erste Rentier gsichtet, üsi erschti Tagesetappe über 100km (114km) grisse u när no d Nacht im Hotel (inkl. Sauna und Elchburger) verbracht. Aso e Geburtstag winer nid besser chönnt si. Merci o für die liebe Glückwünsch🎊😀. Hüt si mir über die finnischi Gränze gradlet u somit fürne Tag ire angere Zytzone bevors morn witer uf Norwege geit🇫🇮🇳🇴. Sunne u Räge wächsle sech chli ab, nur d Mosiktos u d Böim blibe die gliiche.Read more

Tag 79

July 23, 2019 in Norway ⋅ ☀️ 10 °C

Mir si nach es paar wunderschöne Tage in Norwege hüt d Königsetappe gfahre: vo Repvåg entlang de Fjorde ih Nordkapptunnelen (212 Meter unter Meer) nach Honningsvåg und denn über 2 steilä Ufstige az Nordkapp🌐🇳🇴. Di letstä 4 Tag hei mir dopplet so schnell als planet gfahre, um z perfekte Wätter und d Mitternachtssunne z verwütsche. Es isch nämlech sehr wichtig, dass wemä a z Nordkapp geit, guets Wätter isch.. hei mir üs jedefaus vo de Skandinavier lah säge🦌😁👍. Renntier hei mir inzwüsche huufe gseh😍.
    Iz geits heimä zue!🇨🇭🐄