Costa Rica
Zapotal

Filetierte Pizza

January 2, 2023 in Costa Rica ⋅ 🌧 24 °C

Mal wieder ist Flexibilität Trumpf! Wir wollten ein paar wenige Meter in das Hinterland fahren und dann die Buchten in Richtung Süd Osten angucken. Insgesamt sind es dann 60km geworden. Das klingt erst mal nicht viel. Da die Straßen, aber durchgehend kurvig, und der Belag irgendwo zwischen Schotter und „Allraderforderlich“ war, kamen wir nur sehr langsam voran. Auch eine Flussdurchquerung war dabei. Somit waren wir mal gut 4 Stunden im Auto unterwegs.

Am Turtle Strand fanden wir noch viele Eierschalen und leider auch reichlich Skelette von kleinen Schildkröten, die es nicht geschafft hatten.

Abends haben wir dann noch die letzte bisher ungetestete Funktionalität unserer Küche auf die Probe gestellt. Sandra hat noch den Ofen geschrubbt, dennoch hätte die Benutzung in jedem deutschen Haushalt zu einem Feuerwehreinsatz geführt.

Auch das Backpapier zeichnete sich vor allem durch seine anbackende Haftfähigkeit aus. Dies war nicht die erwartete Produkteigenschaft. Letztlich mussten wir Pauls mühsam zubereitete Pizza filetieren und die Kombination aus Pizzaboden und Backpapier dem Mülleimer überlassen. Die Stimmung war trotzdem super.

Das macht man hier nicht…

January 19, 2023 in Costa Rica ⋅ 🌧 23 °C

Das Motorrad ist ja gebraucht und lag sicherlich auch schon zweimal auf der Seite. Ich bin dann zum Mechaniker gefahren, um ein paar Kleinigkeiten richten zu lassen.

Ein Hauptpunkt war sicherlich das nach oben rechts scheinende Licht. So wie die mich angeguckt haben, hat Sandra sicherlich mit ihrer Einschätzung recht: sowas repariert man ja nicht.

Am Rücklicht war ein Plastikteil mit einer lockeren Schnur befestigt. Der Mechaniker sagte, dass da eine Schraube fehlte, aber um die zu ersetzen, müsste man ja die Sitzbank abschrauben. Das würde Zeit kosten. Man könnte es doch so lassen.

Ähnlich erging es mir mit dem Licht. Er hat es auseinander gebaut und eine abgebrochene Nase festgestellt. Dann hat er mir alle Einzelteile in die Hand gegeben und gesagt, ich könnte es kleben. Herrlich!

Umso mehr genießt man dann die Ausfahrt zum Sonnenuntergang mit frisch repariertem Motorrad.

Kayak ahoi

January 29, 2020 in Costa Rica ⋅ 🌧 28 °C

Nach ere churze fahrt mit em büsli simmer bimene chiisbett i d kajak ineghüpft. Ich vore, ehrewerti herr jurt hinde. De guid hed ergendwas verzellt gha das de stercher vore muss sie, oder doch umgekehrt?

A eusem guid folgend dur de gmüetlich dahi plätscherndi fluss bis zum meer gfahre. Uf em weg hemmer einigi vögel und affe gseh. De guid hed üs ganz e hufe über die verschidene mangrove bäum erklärt.

Am meer hemmer am strand en pause gmacht. De iheimische fischer zuegluegt und znüni gno. D fischer sind direkt im wasser, i de welle inne gstande (siehe video)

Weder top motiviert simmer nach dere stächig weder is kanu ineghüpft. Da ich e biz z vell motivation gha han und bei biz z fest debi gspreizt han, hend gad mini badhose einisch längs duregrisse. De ehrewerti herr jurt heds sehr amusant gfunde.
      De rückweg hemmer ohni wiiteri problem überstande und sind churz vor em rege dihei acho.
      Mini gastmuetter hed per zuefall gad d nähmaschine divore gha und sich mine badhose agnoh.

Erster Ausritt

January 15, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 24 °C

Es war ein ziemliches hin und her, bis ich mich für die gebrauchte Maschine entschieden hatte. Gerade bei nur 2 Monaten hier hätte eine Neue einfach viel zu viel an Wert verloren.

Nach meiner ersten Tour war ich so glücklich, diese Entscheidung getroffen zu haben. Mit einer neuen Maschine hätte ich mich gar nicht getraut diese Wege zu fahren. Vier Fluss Durchquerungen und Wege… naja, was soll man dazu sagen. Da ist vermutlich jeder steile Waldweg in Deutschland noch um einen Faktor zehn besser. In der Regenzeit kann ich mir nicht vorstellen, wie hier irgendein Fahrzeug lang kommen kann.

Auf losen, steilen und kurvigem Untergrund ist mir die Maschine auch gleich zweimal hingefallen. Da hätte ich mich ordentlich geärgert bei einer neuen. Wobei ich gestehen muss, dass ich keine Motocross Erfahrung habe. Aber bald!

Weil es so schön war, hatte ich gedacht: Komm, nimm diese Kurve auch noch mit. Die angedachte Abkürzung war leider nicht befahrbar. Der Sprit wurde knapp und das Tageslicht auch. Zum Glück gibt es aber immer nette Tikos die dir weiterhelfen.

Entspannung und ein wilder Ritt

February 4, 2023 in Costa Rica ⋅ ☀️ 29 °C

Lea weckte uns um 6:30 Uhr, schaute aus dem Fenster und zeigte auf den Pool.
      Den ganzen Vormittag waren wir im Wasser oder drum herum. Das ist einfach ihr Ding.
      Während Lea schlief konnten wir uns einfach mal in die Sonne legen, ein Buch lesen, dösen… das war toll!
      Nach dem Mittagessen fuhren wir los nach Samara. Dort setzten Carsten und Lea mich bei einem kleinen Reitstall ab.
      Mir standen 3h Ausritt durch den Dschungel, durch einen Fluss und am Strand entlang bevor.
      Mein Pony „Ibei“ war ein „Pferdehasser“, denn er zickte sofort jedes Pferd im Umkreis von 2m an. Es war eine kleine nette deutschsprachige Gruppe. Die anderen hatten keine Reiterfahrung daher war es eine ruhige Tour. Angekommen an einem schönen Strand durfte ich dann aber mal Gas geben und am Wasser lang galoppieren. Das war wirklich ein Traum 😍
      Leider wurden wir von zwei Hunden attackiert. Es ist zum Glück aber nichts passiert. Als ich auf dem Rückweg am Strand nochmal galoppieren wollte und „Ibei“ keine Lust dazu hatte, legte er sich ohne Vorwarnung einfach hin. 😂 Ich konnte gerade noch rechtzeitig abspringen 😅.
      Kleiner Lifehack an mich selbst. Beim Ausritt durch den Dschungel immer eine lange Hose tragen… (Das Ergebnis mit kurzer Hose seht ihr auf den Fotos)
      Derweil wollten Carsten und Lea zum Strand fahren. Leider erwischten sie die falsche Route und mussten mit unserem Schrottauto noch durch einen Fluss fahren. Mit jedem anderen SUV wäre es kein Problem gewesen… nicht so mit unserem Geely… Aber Carsten ist ja mutig und kann Auto fahren und konnte daher auch dieses Hindernis meistern.
      Zurück am Stall warteten Lea und Carsten schon auf mich.
      Schnell noch etwas eingekauft und schnell nachhause, kochen, duschen und ab ins Bett.

Debi bimne Community Meeting z Hojancha

March 16, 2023 in Costa Rica

Höt esch weder einisch eine vo dene Täg gsi wo ganz anders verlaufe send als ech bim Ufstoh no erwartet hät. Zom Zmorge heds zerst mol e grossi Portion Gallo Pinto (Riis met Bohne) gäh. Denn heds plötzli gheisse das mer zomne Meeting iglade send. Das Meeting esch vo de Peace University (San José) gsi. Es esch om es Projekt gange wo vo de Amerikanische Botschaft in Costa Rica finanziert esch ond om d Entwecklig z Hojancha god. Am Meeting send ganz vell lokali Akteur debi gsi (verschednigi Organisatione, Firmene ond vom Kanton). För drü vo eus eschs relevant för d Masterarbet gsi ond drom semmer gange. Stattgfonde heds in Monte Alto, dem Naturschotzgebiet wo ech i minere Arbet ontersueche. Wel mer so spontan devo ghört hend semmer e chli z spot cho. Zerst hemmer zwöi Vorträg dröber glost, wie de Klimawandel Hojancha betrefft ond was das för d Lüt ond d Firmene do bedütet. Nochere chorze Kaffipause heds denn en Workshop gäh. Alli Lüt hend sech i zwöi Groppe onterteilt: eini för Wassermanagement, e anderi för Produktwirtschaft. Ech be ha mech zo de zwöite gstellt ond det de Diskussion zueglost. S Thema vo beidne Groppene esch gsi z diskutiere wo dass es z Hojancha Problem ged ond wo dass mer muess Brogge baue zom die Problem löse. Es esch rächt spannend gsi zom zuelose ond z gseh wie alli liideschaftlech debi gsi send. Verstande hani zwor ned alles, aber ech ha trotzdem neus dezue glehrt. Nochdem Workshop heds no es Zmittag för alli gäh. Ufem Weg det he hani no probiert es paar Lüt azspräche ond z froge öb sie mine Frogeboge chönd usfölle. Aber alli woni gfrogt ha hend gseid sie heiged scho vo mer ghört ond de Link scho öbercho. Uf die eint Siite hani mi mega gfreut, es hed sech aber au chli komisch agfühlt, dass ez plötzlech so vell do vo mer wössed. Es hend sech aber au es paar spannendi Gspröch ergäh ond ech glaube ech ha zwöi Interviewpartner gfonde för d Vertüfigsinterviews woni nöchst Woche no wet mache. Weder zrog dehei acho hani zerst mol e chlini Pause brucht ond mech de nomol a mini Arbet gsetzt. Zwöschestand send ez 52 Antworte uf mine Frogeboge :). Öpe am 4i send d Isabel ond ech no zäme go jogge. Mer send grad no rächtziitig gange. Ufem ganze Wäg hemmer die raabeschwarz Wolke am Himmel beobachtet ond uf de letzte 10 Meter heds afo rägne. Au höt heds weder rächt möge rägne.. Mol luege öb das ab jetzt werkli jede Tag so wiiter god.Read more

D Masterarbet chond langsam in Fahrt

March 8, 2023 in Costa Rica ⋅ ☁️ 29 °C

Nochdem gester weder e relativ onspektakuläre Tag gsi esch wo mer nor vo dehei us gschaffed hend esch höt weder e Tag gsi wo chli meh Öberraschige met sech brocht hed. Als ersts hätti am Morge es Meeting met mim Masterarbet-Betreuer vo Schwede gha. Er hed mer aber am Afang vom Meeting gseid, das er de Frogeboge woni ehm gscheckt ha ned hed chönne ufdue ond drom kei Feedback för mech hed. Das Feedback wär eigentli wechtig gsi för mech wel ech de Frogeboge ezde glii wet useschecke. Euses Meeting esch drom noch ere Viertelstond scho weder fertig gsi. De Rest vom Täg wär eigentli denkt gsi zom dehei schaffe. Ech ha aber chorzfrestig es SMS öbercho öb ech e Mitarbeiter vo Monte Alto wet am 10.15 interviewe. Wel das au obe uf minere Prioritätsliste för die Woche gstande esch hani zuegseid ond mech no ganz schnell druf vorbereitet. Es esch spannend gsi z ghöre was er öber d Uswerkige vo Monte Alto uf d Gsellschaft z säge gha hed. Er hed es sehr positivs Bild (was au verständlech esch wenn er jede Tag för das schaffed), aber ech be gspannt öb d Lüt wo mini Omfrog usfölled s gliche Bild hend. Ech ha secher ersts Material öbercho woni i de Arbet cha bruche. De Rest vom Tag esch de aber so ruhig wie erwartet wiitergloffe.
      Ah ond Happy Internationale Frauetag!

Vo Brüllaffe ond Naturschotzgebiet

February 23, 2023 in Costa Rica ⋅ ☀️ 33 °C

Gester Morge hani de Tag metemne Meeting met Schwede agfange. Ech ha met mim Betreuer för d Masterarbet gredt ond ha zom erste Mol chli Feedback zo mim Thema öbercho. Ech glaub das hed mer chli asporn gäh zom wiiterschaffe ond ech weiss ez chli besser was dasi wet mache. Ech wet die soziale Uswerkige vom Naturschotzgebiet Monte Alto ontersueche. Mer wohnid meh oder weniger direkt a de Grenze vo dem Gebiet ond hend scho vell spannends vo dem Gebiet ghört.
      Höt hani de entli Ziit gha zom erste Mol i das Gebiet z goh. Es esch zwor ursprönglech ned so denkt gsi, aber am Mittag esch mim Laptop d Hetz z vell worde ond er hed nömme reagiert. Drom hani das als guete Grond gno zom e Pause z mache ond Monte Alto go aluege. Z Fuess esches öpe 1 Kilometer zom Igang ond denne heds öpe 5 verschednigi Trails. Ech ha mech för zwöi entschede wo ned soo lang send ond be chli omespaziert. De Wald esch schön chüel gsi ond ech ha d Natur so rechtig chönne gniesse. Bim Bsuecherzentrum hani sogar no Flädermüüs atroffe wo im Dach gschlofe hend. Ech glaube die send sech soscht Bsuech ned so gwöhnt. Ah ond fast vergässe, scho am Morge hani ufregendi Tier chönne beobachte. Es send eus nämli es paar Brüllaffe cho bsueche. Die hend ganz ruhig im Baum vor eusere Unterkonft Blüete gässe. Esch rechtig schön gsi die es Wiili so us de Nöchi z gseh.

Onerwarteti Post ond Märlistemmig

March 1, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 32 °C

Höt Vormittag hemmer en gmüetleche Masterarbet-Vormittag dehei gha. Ond de Saad esch währeddem go euses neue Auto abhole!!! Ech ha zwöschedenne frösches Brot bache wos denn au zom Zmittag gäh hed. Scho sed Afang ah ben ech do eigentli verantwortlech för die allgemein Brotversorgig. Das usem Supermarkt esch nämli ned so fein. Wemmers scho vom Supermarkt hend, am Nomi ben ech weder einisch metgange för e Grossichauf im Dorf. Es esch dütlech eifacher gange met eusem eigete Auto. Uf de Prioritätsliste send ned nor Läbensmittel gstande, sondern ech ha au no uf de Post verbi müesse wel det es Päckli us de Schwiz hät selle för mech si. Es esch es neus Ladekabel wel mis kaputt gange esch onds do s gliche ned ged. S einzige Problem dra esch gsi das e Teil vo de Adresse ufem Päckli vergässe gange esch. Aber entgäge allne Erwartige hed das Päckli tatsächlech de Weg zo mer gfonde ond ech cha ez weder ganz onabhängig vo mine Kollege mine Laptop lade. Am Obe hemmer grad no einisch Gebruch vom Auto gmacht ond send ufne Ussechtsponkt uf eine vo de höchste Högel do gfahre ond hend det de Sonneontergang gnosse. Das esch definitiv eine vo de schönste Öbe gsi woni bes jetzt do gha ha, so rechtig wie imne Märli. Abgrondet hemmer de Obe de no metere bstellte Pizza ond emne Speli.Read more

De ersti 'Dorfevent'

February 19, 2023 in Costa Rica ⋅ 🌬 32 °C

De Morge höt hemmer brucht zom chli entspanne ond eus vom volle Programm vo de letzte paar Täg z erhole. Nochem Mittag hemmer denn abgmacht dass eus e Kolleg vom Pablo abholt ond mer alli zäme uf Monte Alto gönd. Das esch s nöchste Dorf wemmer d Stross do wiiter de Berg doruf fahrt. Det esch das Wochenend nämli e chlini 'WM' gsi. Alli verschednige Dörfli ond Quartier vo de Omgäbig hend eres eigete Fuessballteam zämegstellt ond send gägenand atrette. Ond all die wo ned ufem Spielfeld azträffe gsi send send am Spielfeldrand gsi ond hend zuegluegt. Do hend mer natürli ned döffe fähle. Met eus hed öbrigens au e chline Hond zuegluegt. Kei normale Hond, sondern eine met gfärbte Ohre, das hemmer alli ez au zom erste Mol gseh! Insgesammt hemmer zwöi Speli gluegt. Bim zwöite hed de Pablo sogar spontan no metgspellt. Leider heds aber ned ganz glänged.. Länger blibe hemmer de aber nocher nömme welle. Sobald d Sonne onter gange esch esches nämli super chalt worde. Wel mer i de grösste Nomittagshetz gange send hemmer au alli natürli nüd warms debi gha. Aber ned schlemm, es chond secher weder einisch e Glägeheit wo mer bim ne Dorfevent chönd debi sii.Read more

Zapotal