Ecuador
Cerro Crocket

El Chato + Darwin Research Center

March 16, 2017 in Ecuador ⋅ ☀️ 27 °C

Heute morgen ging es mit einem netten Fahrer namens "Angel" auf zu neuen Stationen. Bei dem Namen und der Insel kann der Tag ja wieder nur gut werden.

Zuerst sind wir am Lavatunnel angekommen und mussten beim Durchqueren teilweise auf allen Vieren krabbeln um weiter zu kommen. Sahen danach aus wie Ferkel, aber hat Spaß gemacht. Auf meine Frage, wie denn da dicke Menschen durchkommen hat der Fahrer nur gekichert und gesagt "passt nicht, geht nicht". Also dicke Menschen können das leider nicht machen.

Nachdem wir Hände, Arme und Knie sauber gemacht haben, ging es weiter zur Riesen-Schildkröten-Farm "El Chato". Das sind ganz schön dicke Dinger die da rumhängen (die hätten den Lavatunnel beispielsweise leider nicht erleben können). Es ist wirklich spannend die Riesenschildkröten zu beobachten. Teilweise etwas unbeholfen aber trotzdem sehr charmant. Geräusche machen die übrigens auch; teilweise lautes atmen und eine Art grummeln. Dann hat es wie aus Eimern gegossen und wir dachten schon der Tag fällt ins Wasser. Als wir klitschnass im Auto saßen meinte unser Fahrer nur: "Kein Problem, ein paar Kilometer weiter scheint wieder die Sonne als wäre nichts gewesen." Und tatsächlich, nach 5 min Fahrt war alles trocken und die Sonne schien. Top.

Wir dann zu den "Los Gemelos". Dies sind Schluchten die von Magma unterspült wurden und deshalb in sich zusammen gefallen sind. Das ergab dann schöne Schluchten mit viel Grün. Mal wieder war der Weg das Ziel, denn der Waldweg drum herum war noch schöner anzusehen und etwas märchenhaft. Dann war der Ausflug vorbei und Angel hat uns zurück zur Stadt gebracht. Dort haben wir in einem kleinen Straßenrestaurant ein Mittagsmenü mit Suppe, Getränk und frisch gebratenem Fisch für 5 Dollar pro Nase gegessen. Super lecker!

Dann satt und glücklich ab zum Charles Darwin Research Center. Ein wirklich sehr schön angelegtes Center mit Schildkröten in sehr vielen Altersstufen (ich schreibe hier bewusst nicht "alle", da die Tiere ja über 200 Jahre alt werden können).

Besonders die Geschichte der Punta Schildkröte "Lonesome George" bleibt im Gedächtnis. Als letzter Seiner Art, 1971 entdeckt, wurde er 1972 hierher gebracht. 41 Jahre lang suchten Forscher nach einem Punta Weibchen, bis George letztendlich alleine starb und seine Art somit auch.

Zum Abschluss des Abends gab es einen Schwarm Rochen im Hafen zu sehen. Wir können dann jetzt ins Bett.

Galapagos Cruise I: Santa Cruz

September 8, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 21 °C

Since the cruise would only start at noon, we had a surprisingly delicious breakfast and then walked from town down a cactus-lined path to Tortuga Bay. This was not only a beautiful white sand beach but also our first encounter with local fauna - Iguanas, pelicans, blue footed boobies. After a stop at Nymph Laguna on the way back, we then boarded the cruise ship which would be our home for the next four nights. A comfortable catamaran with eight cabins, a cozy common room and a sun deck (which we could only use on the last day due to weather:/).
      After our first yummy lunch on board, we rode back to Puerto Ayora to visit the Darwin Tortoise Breeding Center to see the namesake tortoises in all forms up close (we had in fact already seen a few from the road driving thru the island the day before). In general, what surprised us most is that wildlife abounds everywhere on the islands, even in the middle of the city. In the way back into town, we saw sea lions, crabs and pelicans just lying on the streets.

Santa Cruz - Santa Cruz

April 25, 2023 in Ecuador ⋅ ⛅ 27 °C

Hüt chani usschlofe und das tuet guet :) Lustigerwiis started all Toure einigermasse früeh und ich verwache denn au wo di andere sich parat mached. Also gits Zmorge (es Brötli und Konfi usere Art Plastikbütel) und denn suechi es Velo zum miete. Schliessli bringt mi de Bus uf Santa Rosa, was erhöht ide Inselmitti liit. Dete sölls Rieseschildkrotte i Farme, Lavatunnel und zwei Vulkangipfel zum bewandere geh. Ufem Weg zum erste Lavatunnel überrascht mi tatsächlich e freilebendi Schildkrott am Strasserand 🥰 Und wils ned di einzig blibt, strichi denn de Bsuech uf de Ranch grad. Wieso sötti zahle, wenis do au gseh...? Bim Lavatunnel acho stuuni, dass si ned belüchted und dementsprechend stockdunkel isch... Qué loco, zum Glück hät mer ja es Handy ^^ Ich laufe entlang vo dem beidruckende Gebilde und plötzlich goht denn s'Liecht a. Glaube es isch kaput gsi wil dusse sinds was am bastle gsi... Jetz ischs dütlich eifacher und nachere chline Chreseleinheit chumi denn au uf de andere Siite bim Usgang a und chere um. Mues ja s'Velo wider mitneh... En Guide woni atriffe meint, dases na e anderi schöneri Höhli git woni no sött apeile und das machi denn au. De Ufeweg mitem Velo isch ide scho brüetende Hitz denn en rechte Kampf aber he, bitz Sport schaded nie. Jetz isch au das Hüsli unterwegs bsetzt und si wend gern na 7.50 $ vo mir, was definitiv z'viel isch aber was wetti au mache... Di zweit Höhli isch Teil vonere Range und dete chunnt denn für 5 $ au na öper mit, wo verzellt, wie das ganze entstande isch und so, was grundsätzlich recht eifach isch: Es flüsst viel Lava und di oberst Schicht tröchnet us Gründ wie Rege oder plötzlicher Chälti schneller als das wo unedra wiiterflüsst. Zack, fertig und wunderschön zum aluege ^^ Nachher entscheidi mi gege e Wanderig wils doch scho fast Mittag isch und ich am Nami no an Strand wett. Also lohni mi (nach Stops bi es paar Schildkrotte meh) vode Schwerchraft zrugg is Dorf bringe. D'Tafle, dases chönnt Schildkrotte uf de Hauptstross ha, isch definitiv ned umesust wie sich usestellt ^^ Zrugg ide Zivilisation schnappi mer Schnorchelzüg, mache en Zmittagstop am Hafe und spaziere denn in Richtig Playa de Tortuga, wo so heisst wils dete kei tortugas git 😂 De Weg füehrt dur en Waldähliche Teil mit lustige Kakteebäum und Eidechsli 😍 Nach 30 min chumi zum Tortuga Bay, wo sehr schön isch aber zum schwimme sind d'Strömige z'starch. En Strand wiiter ischs denn besser und ich gange is Wasser. Das isch z'warm zum abchüele und viel z'dreckig zum öpis gseh. Janu, schön ischs glich ^^ Denn höckli mi an Strand und lise e Rundi :) Hüt isch vogeltechnisch en guete Tag. Gseh eine, wo sich grad irgend e Motto gschnappt hät und eine miteme frisch gfangne Fischli. Au mit mir am Strand sind ganz viel Meerechse. Die lebed nume uf Galapagos und sind di einzige Echse, wo im Wasser und a Land lebed. Mis letste ToDo vom Tag isch denn na Toure für di negste zwei Täg sueche und bueche. Defür muesi mi nume vo einere vo dene vielne Agencys aspreche und beriesle la... Ich entscheide mi für schnorchle uf de Isla Floreana morn und tauche irgendwo bide Isla Seymour Norte übermorn. Und denn buecht mer de Typ grad au na Fähre für all Inselüberfahrte, was vorallem für de Fritig gar ned so eifach isch wili anschinend bitz spoht dra bin. Han ja au ned chöne wüsse, dases nume zwei Verbindige pro Tag git wo eingentli immer mehreri Täg vorher zimli usbueched sind... Es schiint aber so, als obs verschideni Abüter für uf di glich Fähre git wil öppe nachem füfte Telefon hani denn es Ticket 😅 Zum alles zahle hani ned gnueg Geld debi, drum machi mitem Velo vo ihne en Usflug zum Bancomat. Min Berater begleited mi lusterwiis wiler Angst hät, dasis elei ned finde und zeigt mer grad na es paar weniger bekannti Plätzli im Dorf ^^ Churz spöter bini ganzi 425 $ ärmer aber he, bi ja nume eimal uf Galapagos 🤷🏻‍♀️ Das ganze Prozedere hät länger duured als denkt, drum machi mi denn zimli direkt uf de Heiweg, choche, dusche und gange früeh go ligge. Nebst eus sind au na es paar Mugge und Chäfer im Zimmer... Wobi min Muggespray sini Ufgab sehr guet tuet und jeglichi Ungeziffer fernhalted. Im Gegesatz zum Chäfer, wo am Zimmerkolleg über s'Gsicht spaziert 😂Read more

Monte Mar - zase káva

March 21, 2017 in Ecuador ⋅ ⛅ 27 °C

Zase farma? Jistě. Náhodou se nám podařilo domluvit návštěvu na farmě, která teprve začíná s naprosto ekologickou produkcí na šesti hektarech.
      Provedla nad milá majitelka Reyna, která na farmě bydlí s manželem a dětmi. Postavili dva další domky k pronájmu pro turisty, které pronajímají celé včetně možnosti vaření.
      Celá farma funguje soběstačně včetně vody a elektřiny, kávu hnojí kompostem z produkce farmy. Plantáž vypadá spíš jako les s banány a papájou, velkými stromy nad nimi.
      Měli teprve první sklizeň, která je na prodej. Pražení zatím probíhá v Quitu, na Galapágách nenašli nikoho, kdo by pražení věnoval dostatečnou péči.
      Pak jsme ochutnali jejich kávu na krásné terase, okolo poletovali ptáci a chodily obří želvy. Takový venkov by se mi líbil.
      Jo a káva je výborná. Vzorek je na cestě.

Cerro Crocket