French Polynesia

Top 10 Travel Destinations Leeward Islands
Show all

First Day Aboard Dream Moorea

February 20, 2023 in French Polynesia ⋅ 🌙 27 °C

We boarded the Dream Moorea (a 62’ catamaran) at noon & met our shipmates. With us, we have two couples, & a single man, from Germany, a single man from France & another couple from Canada (near Montreal). We motored from Papeete to a sheltered anchoring spot next to Moorea Is. where we enjoyed dinner aboard. We saw a sea turtle & some reef sharks right beside the boat.Read more

Motor to Bora Bora

February 26, 2023 in French Polynesia

This morning, we made the 3+ hour trip to a beautiful shallow snorkelling area beside Bora Bora. The water is an amazing number of shades of blue/green. We motored past a school of dolphins along the way. Once again, we trolled the entire way without getting a bite. We ate a delicious Marlin steak lunch, & spent a few hours snorkelling & swimming until Kim’s nose nearly burnt off. It’s difficult to keep her out of the water.Read more

Flight to Tahiti, Ferry to Moorea

March 2, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 27 °C

After breakfast, we said goodbye to our shipmates & made our way to the Raiatea airport to fly back to Tahiti. We flew in a surprisingly large, island hopping, Air Tahiti aircraft. The scenery on the flight was spectacular. We were transported to the Ferry terminal, on route to Moorea, where we picked up our rental car (a small standard Renault) & drove to the Hibiscus Hotel which will be home for three nights. He had dinner at the Sunset Bar which is attached to our hotel. Pizza & beer went down well tonight!Read more

Ankunft im Le Taha’a Pearl resort.

March 2, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 28 °C

Heute haben wir uns verabschiedet von unserer Truppe auf dem Katamaran und auf gemacht ins nächste Abenteuer.

Wir sind erst zum Flughafen in Raiatea wo wir noch einige Fotos von den abreisenden schiessen konnten und danach ging es mit dem Schnellboot ins Le taha‘a resort.

Die Delphine haben uns begleitet und sich mit einer Show von Ihrer besten Seite gezeigt.

Wir haben einen ruhigen Tag in diesem Paradies verbracht und haben den Platz, sowie den Pool in unserer Unterkunft nach den 11 Tagen auf dem Katamaran sehr genossen.

Letzter Tag auf dem Katamaran

March 1, 2023 in French Polynesia ⋅ 🌧 27 °C

Heute früh haben wir die Perlen Farm auf der Insel Taha besucht. Dort haben wir uns die Zucht der Perlen und die wunderschönen handgefertigten Schmuckstücke angesehen.

Der Tag war etwas verregnet. Dadurch haben wir unser nächstes Ziel ein kleines Moto nur vom Katamaran aus betrachtet.

Dafür hatten wir am Boot Besuch von einer Gruppe Haien.

Nachmittags ging es zurück in Richtung Raiatea.

Eine tolle Zeit auf dem Dream Yacht Charter - Dream Moorea - geht zu Ende.

Wir haben unglaublich viel erlebt und die Zeit sehr genossen.

Unseren Skipper Mata und unser gute Fee Hinano werden wir ebenso wie die lieben Menschen aus unserer kleinen Reisefamilie sehr vermissen.

Gleichzeitig freuen wir uns auf unser nächstes Ziel. Morgen geht es weiter für drei Tage in das Resort Le Taha‘a.

Le Taha‘a das Paradies

March 4, 2023 in French Polynesia

Heute ist unser letzter voller Tag in diesem Paradies. Nach den vielen Ausflügen und der Tour auf dem Katamaran haben wir hier die Ruhe im Bungalow mit Pool sehr genossen.

Direkt vor unsere Türe liegt eine wunderschöne Lagune. Das Wasser ist kristallklar und warm.

Die kleinen Haie üben dort im ruhigen Wasser und Fischschwärme sind vom Strand aus zu beobachten.

Der Korallengarten liegt auf der anderen Seite der Insel. Den haben wir aber auch bereits während unsere Katamaran Tour besucht.

Das Essen hier sehr gut und wir lieben die Gerichte mit Kokosmilch. Im Restaurant gibt es hübsches traditionelles Interieur, tolle Bilder und passende Blumendekoration.

Egal ob zum Frühstück oder zum Abendessen, die Stimmung und die Musik verleihen dem ganzen ein perfektes Ambiente.

Morgen früh geht es für uns weiter. Wir sind gespannt auf die nächste Insel.

Auf uns wartetet das zweit größte Atoll der Welt.🤩

Sailing Cruise Day 4 - Pearl Farm

March 14, 2023 in French Polynesia ⋅ ⛅ 29 °C

Today we got up around 7am as usual.
      After breakfast we sailed (motored) our way from Bora Bora to Ta’a for a swim and after that lunch. In the afternoon another highlight was supposed to take place. We were visiting a local pearl farm.
      Fun fact, most of us did not know that the pearls were harvested from oysters 🦪 and that so called ‚nucleus’ (a round shaped pearl made from a shell 🐚) is placed within the oysters so that the oyster is building up onto the nucleus with the manifold colours that Tahitian pearls usually have. You can see them with dark, blue, green, purple, golden colours. Some of them can be also white.
      After our short excursion we then headed towards the island of Raiatea for our overnight stay close to shore. Another fantastic day in paradise.

Bora to Huahine

October 1, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 26 °C

Gester Abig hani vo mim Hostel usegfunde, das mini Ferry am Mändig nid gad, da die Woche revisione stattfindet. Irgendöppis will nid dasi mit de Färry Islandhopping mache. Kurzerhand hani de müsse mi ganz Plan übere Hufe rühere und mich nü orientiere.
      Ich muss sege mier isch wiedermal bewusst worde, me cha nu sone guete Plan ha, mängisch macht s'Lebe eim e Strich dur d Rechnig, aber i dene Moment muss mer e küehle Kopf bewahre und offe sie, sin Plan de nüe Gegebeheit azpasse.
      Ich ha de also e Flug buecht für am Sonntig zum uf Huahine z'flüge. De Weg zum Flughafe hani mitere Ferry chönne mache, wie cool?! De Flughafe isch ufere Motu - Insle nur us Strand. Wunderschön echt! Es gid kei Securitykontrolle und de Sitz im Flugi chammer fri uswähle. Bim Gwicht vom Gepäck sinds eher sträng glaubi, ich has nid welle teste und ha de paar Sache kurz de Maria geh, grad gnueg das mis Gepäch gnau nu 14.9 KG gsi isch - 15 ischs maximum gsi, phuu Schwein gah.😅

In Huahine acho, hani mini Nachrichte checkt, doch mis Hostel hed mer nid gantwortet, ich ha kes Taxi gah zum Hostel und laufe wär drüehalb Stund gsi. Ich ha de biz umegfragt, am Flughafe heds ke Taxi gah, und es isch irgendwo im nirgendwo gsi. Ich ha de en andere Backpacker kenneglernt wo au s gliche Problem gah hed. Mier hend de mega liebi Locals troffe wo üs zu üsem Hostel gfahre sind. Obwohl sie ide nöchi vom Flughafe wohned - die Polynesier sind eifach so netti Lüt! 🤩
      Per Zuefall hends de au nu üsi Hostelbsitzerin kennt und üs ihri Nummere geh, falls mer wieder es Taxi zrug a Flughafe bruched. Wow!
      De Weg is Hostel isch atemberaubend gsi, mer hend es frilebens Ross krüzt😂

S' Hostel isch richtig herzig, local und s hed alles wo mer brucht (okey AC oder en Venti wär scho nu nice😅🔥). Bevor mer de all is Bett sind hemmer "zum Glück" nu en riesige Tusigfüessler gseh. Mer hend öppe 1h gah zum de fange, alli Lüt vom Hostel hend üs gholfe 😂 was fürne Adrenalinschub.
      Ja ich wür sege hüt isch wiedermal so e richtige Backpacker Tag gsi. Ich bi gspannt wasi morn alles wird erlebe.

Huahine

October 3, 2023 in French Polynesia ⋅ 🌬 26 °C

Wow was füre Tag. Hüt am Morge bini mit drü Franzose richtig Strand gfahre. Mit üsem Song Liberté, s hed nur die CD im Auto 😅
      De Strand isch biz versteckt, drum hemmer die leste Meter z Fuess gmacht. Dure dichti Dschungel, es isch eifach wunderschön hie! Es gsed echt chli us wie imene botanische Garte 🤩 Dunne acho, simmer ab is Wasser go schnorchle, eifach mega, hie chammer is Wasser laufe und schwubs ischmer bimene Schnorchelspot. Nachem Sünnele simmer vomene Local iglade worde go Bändeli knüpfe. Er hed us zudem au nu zeigt wie mer Pain à Coco macht - vo A bis Z. Hie gilt nu s traditionelle Rollebild, d'Männer hend müsse Kokosnuss schäle und rasple und mier hend müsse go Blätter sammle wommer de nacher brucht hend zum s Brot ufem Füür bache.

Zwüsched dure sind anderi Touris mit em Boot acho und hend d Ufgab gah, en Kokosnuss vomene Baum abeschiesse😅 Au Kids vo Australie hani kenneglernt, die sind für zwoi Woche ide Südsee unterwegs mit as Familie - nice 🤩
      Nebst dem sind au nu Yachtieres am Strand acho, um z checke öb d Millionäre hie biz chönd chille. Sie hend de de Strand zweggmacht, d Kayak parat gmacht und e Sonneschutz ufgstellt. Ihres Boot hed Räder gah, so das mer nie muss is Wasser inestah!

Irgendwie nu lustig gsi, mier Backpackers sind am gliche Strand wie d Millionäre vo Kanada.😅 Ich has nid chönne la si und ha mini nügir müsse stille, und ha de eine vo dene Yachties gfragt was sie hie so möched und wie mer sone Job bechund. Im Moment hends leider niemer meh brucht, und er hed gmeint d Usbildig sig nu komplex.. Vlt ja min Plan B, falls es mit Wirtschaftspsy nüd wird 😄

Nachem Esse vom Kokosnussbrot und nachdem mer nu richlich beschenkt worde sind mit Mangos und nüe Chetteli hemmer üs de ufe Weg retour gmacht. De schöni Tag hemmer de inere Localbar direkt am Strand usklinge la.
      Quelle belle journée! 🤩

Jetzt bini scho wieder ufde Bei und warte hie am Flughafe uf mis Flugi richtig Tahaa. Immer biz trurig wemmer vomene so schöne Ort muss gah, aber bi au gspannt was mich jetzt in Tahaa erwartet 🤩

Tahaa

October 6, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 27 °C

E chlini Insle, und ehrlichgseid hani bevor ich hie häre cho bi nunie vo ihre ghört. Es isch wunderschön hie, ruhig es hed nid vil Hüser, 6000 Iwohner und isch umgebe vom Meer und Motus. Es isch es Paradis und eifach z empfehle, grad wemmer eifach biz wet obeabe cho. Mi Camping isch direkt am Meer, am Abig chani vo hie de Sonneuntergang beobachte. Wow ich bi eifach riesig Dankbar das döffe z gseh und z erlebe.
      Hüt hani e Usflug is Paradis gmacht, öppe 15 Minute mit em Boot entfernt vom Camping. Mer sind am Morge abgholt worde und hend de ganzi Tag chönne uf de Motu chillen. Was mer det so macht? Schnorchle, lese, esse, trinke, Sonnetanke und eifach si. Ich glaub so erholt bini nunie gsi. Eifach wunderschön üsi Erde!
      Jetzt bini grad nu mi lesti Sonneuntergang am gnüsse vom Campingplatz us, bevors morn uf Moorea gad.

Îles Sous-le-Vent, Iles Sous-le-Vent, Leeward Islands