Malaysia
Bukit Kemunting

Tee, Ebbeeri, Kakteeä..

April 16 in Malaysia ⋅ ☁️ 21 °C

Eigentlech hete mer hüt wele ga wandere. D Rägezit het üs aber o hie wieder igholt u drum hets hüt stattdesse e wildi Mischig us Bsüech vo Teeplantage, Ebbeerifarme, Kakteeähuus und e Huufe Plätz zum Ässe gä.Read more

Von Tanah Rata nach Brinchang

July 24, 2022 in Malaysia ⋅ ☁️ 32 °C

Mittlerweile habe ich mich schon beinahe häuslich in meiner Koje eingerichtet, von Tag zu Tag auf die neue Kreditkarte wartend. Die Atmosphäre ist wirklich angenehm, es gibt auch genügend Plätze, an denen man Ruhe finden kann. Dennoch: Ich fühle mich wie in „Und täglich grüßt das Murmeltier“, als vier der WU Zweigstellen nicht funktionieren und ich täglich meinen Aufenthalt verlängere. Irgendwie hatte ich mir das anders vorgestellt – ich wollte in der Natur sein und wandern. Allerdings gab es in letzter Zeit viele Erdrutsche, vom Wandern alleine wird dringend abgeraten, auf Gesellschaft habe ich wenig Lust. Es regnet fast jeden Tag und noch nie habe ich das Motto "Abwarten und Tee trinken" so wörtlich genommen wie hier. Mein Leben besteht demnach aus Essen, Trinken und rumlungern...

Ich gehe irgendwann von Tanah Rata nach Brinchang, einfach aus Mangel an Alternativen. Vorbei an den vielen schlafenden Hunden, Bausünden und dem ganzen Müll, der sich hier überall findet. Nach meinem Abstecher zum Wasserfall geht es an einigen Erdbeerplantagen vorbei, eher touristisch als effizient, mehr sauer als süß. Beim englischen Smokehouse will ich nur so lange Mittagessen, wie ich die Preise sehe und ziehe weiter. Am Golfplatz vorbei bis zum buddhistischen Tempel, nach kurzer Essenspause warte ich am Hindu-Tempel auf Jhons Fahrdienst.

Alles in allem muss man sagen, dass diese Landschaft durch diverse Bauprojekte ziemlich verschandelt wurde. Ein Hügel fehlt laut Appu heute komplett, wurde durch eine Wohnsiedlung ersetzt, und dann glorreich „Golden Hill“ benannt. Welch Ironie, denke ich noch, man benennt Dinge einfach glamourös und hofft, dass in ein paar Jahren alles vergessen ist. In ein paar Jahren allerdings ist wohl auch der Mossy Forest vergessen, der Coral Hill und die Wunder der Natur, die man hier noch antreffen kann, aber denen man die unbarmherzige Hand des Menschen schon deutlich anmerkt. Aber mir steht es nicht zu zu urteilen, aus einem Land kommend, in dem jeder Quadratmilimeter vermessen und zugeteilt ist, in dem wir alle Naturgebiete eingezingelt haben, laut schreiend, der Regenwald und die wilden Tiere mögen gerettet werden, aber selbst durchdrehen, wenn ein Wolf in unseren gerechten und gehegten Wäldern gesichtet wird.

Teeplantagen in den Cameron Hughlands

August 11, 2022 in Malaysia ⋅ ☁️ 24 °C

Wir haben die Berühmten Teeplantage besichtigt, die Aussicht war wirklich lohnenswert aber wandern konnte man leider nicht.
      Da wir nach dem Auszug noch nicht ausgepowert waren haben wir uns an den Geheimtipp unseres Host gehalten und den versteckten Mooswald gesucht. Der berühmte Mosyforest ist für Touristen leider komplett gesperrt da dieser komplett kaputt getrampelt wurde, die Touristen haben auch alle Zweige und das Moos abgerissen. Absolut verständlich das sie dieses dann sperren. Der geheime Part ist im Internet tatsächlich nicht zu finden und nur dank der Wegbeschreibung von unserem Host aufzufinden. Im Wald angekommen fühlt man sich wie in einem Märchen versetzt, überall Schimmert und scheint die Sonne durch den Moos bewachsene Wald und auf dem Berg oben angekommen wird man mit einer super Aussicht belohnt.Read more

Cameron Highlands Tour

November 12, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 23 °C

Our guide took us to the BOH (Best of House) Tea plantation for views of the estate. We then walked through the Mossy Forest on the wooden pathway before a walk into the actual forest itself. We headed back to the BOH visitors centre for the factory tour and a cuppa, although to be honest, we spent most of the time queuing. We visited the O&R Botanical Garden Centre and as we were ready to head back to our hotel was told that we were infact lunching at the Golf Club before more trekking! We'd actually had enough and after lunch, (3pm) asked our guide to take us back to our hotel (across the road).Read more

Malaysia - Cameron Highlands

July 13, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 19 °C

Angekommen in den Bergen von Malaysia haben wir heute die Teeplantagen erkundet!
      Besonders angenehm fanden wir dabei die Temperaturen von etwa 23 Grad - so kalt war es bis jetzt noch nirgends seit ich im Mai nach Asien geflogen bin. Da kam dann auch endlich mal meine Strickjacke zum Einsatz 😄Read more

Dan 6 - KL - Cameron Highlands

February 19, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 16 °C

Dobro jutro in adijo KL. Zgodnje vstajanje in preizkus delovanja,aplikacije Grab, taksi aplikacije, s katero si izbereš kateri taksi in dobiš nazaj povratni info kdaj pride taksist, katero registersko številko avta ima, njegovo ime in slika in cena, ki jo boš plačal. Zadeva deluje brezhibno, le uro si moraš nastavit na telefonu na malezijski čas, da ne bo 7 ur kasneje prišel. Skratka, deluje.

Naložimo torbe in prijazen taksist nas pelje proti TBS, novi avtobusni postaji za daljše avtobusne linije. Ko pridem na postajo je to presenečenje, to je praktično kot letališče, vse novo, urejeno, povsod monitorji z informacijami glede odhodov avtobusov iz različnih gate-ov, noro. Karte, ki sem jih rezerviral še v Sloveniji nam samo natisnejo, vse deluje. Vkrcamo se na avtobus, ki je res udoben, prostora za noge je ogromno in pot pod noge. Še zadnjič skozi KL in proti Cameron highlands. Tukaj se na dobrih 700 m2 poleg čajevih plantaž najdejo resorti, golf igrišče, jagode, pragozd, džungla, ni da ni. Vse v prijetni klimi na višini do 2032 m. Čez dan cca 25 stopinj, zvečer cca 16, super klima in pravi raj za počitek od vrveža in mestnega kaosa, smoga in gneče KL. Pot do sem je relatvno hitra, 4 in 3 pasovne avtoceste, Malezija je res urejena, moderna in povsod se gradijo novi kompleksi, naselja...razvijajo se očitno zelo hitro, baje so na lestvici držav, s katerimi je najlažje poslovati na 23 mestu na svetu. Ne vem kje je naša deželica, ampak mislim, da bi se lahko marsikaj naučil kdo tukaj kaj novega. Tudi to, kako je "multi-kulti" možen brez težav, vsaj to kako mi to vidimo v teh dneh.

Ko gremo dol iz avtoceste, so ceste še vedno v redu, celo boljše kot na Kreti. Zadnjih 54 km je vzpon v Cameron Highlands in ovinki, ampak nič prenapornega. Pot je slikovita in zanimivo videti, kako živijo ljudje. Pripeljemo se po slabih 4 urah vožnje iz KL v mesto Tanah Rata, ki naj bi bil center Cameron Highlands. Tukaj si takoj uredimo izlet za jutri in se zmenimo za prevoz do 5 km oddaljenega Birchanga, kjer spimo v Hotelu Rainbow. Tu je kot v Bovcu ali Kranjski gori :) Lepo malo mestece, polno hotelov, en glavni trg, gostilne, trgovine in fajn klima.

Ko se nastanimo si najdemo "bazo", kitajsko restavracijo preko ceste, katere lastnik je izjemno prijazen, jemo hrano na njegovo priporočilo in vse je super, sladko kisle kozice, sušen čili z limonino travo in piščancem, piščanec v limonini omaki, vrhunsko. Tip pozna kje je Slovenija, saj je bil lani v Benetkah, v Avstriji. Na koncu koncev je svet relativno mali. Po kosilu gremo peš do tukajšnje farme jagod in solate. Tu je dežela jagod in privoščimo si čokoladni fondue z jagodami, jagodni sok, odlično. Preostanek dneva še malo hodimo in raziskujemo male trgovinice in stojnice, večerjo pa pojemo v "bazi", pišcanca z ingverjem, kozice v česnu in piščanca v omaki črnega popra. Siti v sobo in spat, jutri ob 9 nas čaka izlet.

Dan 7 -Cameron Highlands - Mossy Forrest

February 20, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 25 °C

Dan začnemo ob 9 zjutraj, ko nas točno kot ura poberejo za izlet. Prvo nas peljejo na farmo metuljev, nato pa na ogled čajevih plantaž. Resnično lepo, kako se vse zeleno razprostira po hribih in gričih. Nadaljujemo proti "Mossy forrest", mahoviti gozd, eden najstarejših pragozdov baje. Dejansko je neverjetno, saj je v zraku ogromno vlage in meglic, vodič nas pelje še na dejanski trekking skozi gozd, ne samo po označeni poti in skusimo si vlago, veje, korenine, blato, mah. Dobro doživetje, vendar smo umazani. Povedal nam je, da nismo hodili po zemlji, temveč mahu, ki naj bi ga bilo cca 5 m, saj je ta starodavni gozd tako dolgo tukaj, da se to nabira leta in leta. Vsaka veja je vlažna, vse je spolzko, mini Bear Grylls izkušnja. Mimogrede nam pa pove, da že dva dni iščejo eno žensko, ki se je izgubila, ker je zašla in jo išče 8 reševalnih ekip. Ni šala in glede na to kako je vse isto, vse poraščeno, se nekako ne bi hotel izgubiti tukaj, pa niti da sem Bear Grylls :)

Nazaj grede še malo čajevih plantaž, še ena farma z jagodami in nazaj v hotel spirat zemljo, mah in še kaj iz oblačil in čevljev. Kosilo danes spet v kitajski restavraciji, baza je bila še zaprta. Hrana dobra, brez pripomb. Po kosilu manjši sprehod, še nekaj malega suvenirjev za domov in počivat, ker je začelo malo deževat. Nočni market žal nismo videli, deluje baje samo ob petkih in sobotah.

Večerja seveda v naši bazi, Kwan Kee restaurant. Večerni sprehod in spat, jutri nas čaka cca 4 ure vožnje z avtobusom na Penang.

Cameron Highlands

April 7, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 17 °C

Heute wollen wir in den Norden Malaysias. Nach zwei Busfahrten durchs Gebirge sind wir 5,5 Stunden später in den Cameron Highlands, in 1.580 m Höhe in Brinchang. Der Ort gibt nicht viel her, aber die Gegend diente schon in den 1920er Jahren als Erholungsort für tropengeschädigte Engländer und ist ein berühmtes Teeanbaugebiet.
      Wir erwarten hier laut Reiseführer akkurat ausgerichtete Teesträucher, märchenhafte Mooswälder, gepflegte Gärten und Teeplantagen. Wir sind gespannt auf morgen - heute jedenfalls erwartet uns erstmal Regen.

Cameron Highlands, Malaysia

July 2, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

We wore our jackets and it was magical! We traveled up into the mountains, and as we did the temperature dropped. The Cameron Highlands is famous for its tea fields, strawberries, hiking, and a place for locals to cool down. One day we rented scooters to explore the famous Boh Tea Estate. We imagined we would have a relaxing time sipping tea among the vast tea fields, however, our idea of a peaceful time was quickly shattered when we arrived. It was the last day of a public holiday celebrating the end of Ramadan and the place was packed. The fancy tea estate we had pictured was more of a cafeteria mass producing tea for the long lines of people. We got our tea to go and ended up finding a quiet spot outside. We also went on a factory tour to see how the Boh tea is made. We also spent two days hiking through the jungle. We were amazed at how similar the trails felt to New Zealand. At one point we had a close encounter with a pack of wild dogs which led us to hiking half the trek with big sticks to protect ourselves. The food in Cameron Highlands was great! We had Indian most mornings for breakfast (Idli) and ate like locals using only our right hand without utensils! We also had a delicious steam boat soup which you add all sorts of goodies to. Overall the Cameron Highlands was a beautiful escape. Next stop George Town.Read more

Cameron Highlands Tag 2

February 7, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 18 °C

Bin heut sicher mind. 15km gewandert. Der Plan war ja eigentlich zwei leichte Pfade (Trail 4) entlang zu gehen, aber durch den Mangel an Schildern hat das leider nicht so ganz funktioniert (Trail 3) und am Ende ging der Weg (Trail 2) nur noch steil bergauf und -ab und viel klettern war involviert. Aber im Endeffekt sind wir (hab eine Amerikanerin getroffen, die genauso verzweifelt wie ich den Beginn eines Trails gesucht hat) in Bringchang, dem Nebendorf von Tanah Rata angekommen. Morgen göhn ich mir eine Tour zu den Teeplantagen - also weniger wandern.🤸‍♀️🌳🌲🍵Read more

Bukit Kemunting