New Zealand
Ranfurly

Here you’ll find travel reports about Ranfurly. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

16-12 Zoekplaatjes

December 16, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 20 °C

Voor de gein. En omdat ik ze niet kwijt kon. En allemaal vandaag! Geen wonder dat ik zo lang onderweg was.
    Wat is het?
    Onder de goede inzenders wordt een leuke prijs verloot.
    De eerste twee zijn voorbeeld, ik doe het voor "libelle" al klopt dat geloof ik niet eens. Jemig wat was hij groot!

16-12 Ranfurly

December 16, 2018 in New Zealand

Stemmetje heeft zijn excuses aangeboden. Goed besluit gisteren zeg, ik was pas tegen vieren op de camping. Ben inderdaad 10 keer afgestapt voor een foto van de gorge, wetende dat dat toch eigenlijk nooit lukt, heb op een bankje naar de gorge zitten kijken, heb een wandelingetje gemaakt naar de goudmijn en heb de langstlopende winkel van Nieuw Zeeland bezienswaardigd. Maar dat zijn nou net de dingen die ik leuk vind aan fietsen. Mijn kont is ook bijna stuk. Mijn nek niet, ik heb lucht uit mijn voorband laten lopen, dat hielp.
    Blij dat ik die valk al had gezien, hij zit ook in de gorge, niente, alleen die buizerd weer. Maar er blijken ook maar 3000 broedparen te zijn las ik ergens!

Mountainbiketour Ranfurly - Hyde

November 27, 2015 in New Zealand ⋅ 🌬 20 °C

In Ranfurly, einem Nachbarort von Naseby, brachen wir am nächsten Morgen zu einer Mountainbiketour ins 32km entfernte Hyde auf. Dabei war uns der Regen erneut ein hartnäckiger Begleiter. Da ich nach den langen Busfahrten der letzten Tage aber wieder einmal etwas Bewegung in der frischen Luft haben wollte, ließ ich mich davon nicht abschrecken. Danach war ich zwar von oben bis unten voller nassem Dreck, aber es war trotzdem eine schöne Tour. Anschließend machten wir uns auf den Weg nach Rangitata, wo wir die letzte Nacht der geführten Rundreise verbrachten.Read more

Ranfurly