Tanjong Katong

Here you’ll find travel reports about Tanjong Katong. Discover travel destinations in Singapore of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day1

SINGAPUR

February 15 in Singapore

Da haut es einem um. Als ich um 5.30 in Singapur aus dem Flieger steige, denke ich v.a. eins: Kleider ausziehen! Auch so früh am Morgen ist es schon über 25 Grad und sehr schwül! Also wird die Daunenjacke und das Thermo-"Libli" auf den riesigen Rucksack gepackt und ich mache mich auf den Weg in dieses riesige Stadt! Müde von der langen Reise begebe ich mich auf die Suche nach einem Bus-Office für die Hop on hop off Busse und mache so auch schon meine erste Bekanntschaft mit etwas was es in Singapur an jeder Ecke zu geben scheint: klimatisierte riesige Malls.
    Am Abend wage ich mich dann nochmals ins Getümmel rund um mein Hostel in Chinatown. Es ist "Chinese New Year" und alle Welt scheint auf den Beinen zu sein.

• Day89

87. päev- rannapäev

April 2, 2017 in Singapore

Kas te seda jäätise pilti nägite eelmises 👣.. see on parim jäätis, mida ma eales saanud olen. Kookosejäätis- ilmselt kui keegi küsiks, kas ma tahan Singapuri minna ja ma mōtlen sellele jäätisele, siis vastan kohe jaaaaaaaa... 😄.

Eelmine päev pärast seda, kui ma bussiga olin kodukanti sōitnud, siis käisin seal veel jalutamas. Need majad on lihtsalt niiii nunnud. Pöörad jälle järgmisesse tänavasse ja nunnudeparaad hakkab jälle pihta. Ja need poed, mis nendes majades on. No need on ka omaette vaatamisväärsused. Osad on sellised kila-kola poed, kust on vōimalik ABSOLUUTSELT kōike osta, osad on jälle peened kohvikud, siis on puuviljapoed ja sellised elustiilikad, need mulle meeldivad kōige rohkem. Algul astud sisse siis läheb pilt natukene kirjuks, aga hakkad ringi vaatama siis pood on nagu omaette kunstiteos. See ,kuidas asjad on paigutatud, tunne on nagu Alice Imedemaal 😄. Sealt tänavate vahelt leidsin ka HOG'i baari. Paljud ei saa ilmselt aru, mida ma öelda tahan, aga kuugeldamine ikka aitab 😄. Ma nii julge ei olnud, et sisse oleks astunud 😆. Aga jah, kui Balil on väga popp Harley Davidson'i klepse autodele panna, siis Filipiinidel olid autodel väga popikad Apple kleepsud, Malaisias hakkas ka juba HD klepse nägema ja Singapuris on see ka omaette teema.. (Kahjuks HansaWorld'i logo ei ole ma mitte kuskil näinud!)

Ja kui eelmisest päevast veel rääkida siis ma veits nagu priiskasin ka. Kuna ma ei olnud kaks eelmist päeva normaalselt söönud (ema sa lugesid valesti, tegelikult sōin suurepäraselt) ja hommikusöök oli ka pehmelt öeldes idune siis kōht oli tühi! Suuur tükk liha tundus see hetk ainuōige otsus. Restoran, kus pakutakse ainult kolme sorti liha, kolmes erinevas suuruses ja kolemes erinevas küpsusastmes, tundus ainuōige. Ja kui ma nägin menüüs juustuvalikult siis pilt lōi silme ees virvendama, vb panen pildi sellest kuninglikust ōhtusöögist.

Veits aprillinalja ka..

Mäletate ma kirjeldasin enda emotsioone seoses kotisorimisega. Esmapilgul tundus nagu kōik on alles... Eile hakkasin magama minema ja otsisin enda ühistoa tudupükse. Sellised toredad kiisupildiga bokserid, neid ei ole enam 😂🙊! Jääb veel vōimalus, et ma kuidagi jätsin need hotelli...

Aga tuleme tagasi 2. aprilli juurde..
    Jälle see 2 saia asi, kas ma juba ütlesin, et ma leidsin Tōnule pōhjenduse, miks kōik seljakotirändurid muutuvad lodevateks nagu ahvid. Sellepärast, et nendes ühistubaga kohtades pakutakse ideaalset hommikusööki- röstisaia. Ja kui sa oled kokkuhoidlik inimene ja juba nōus magama hunniku norskavate ja peeretavate inimestega ühes toas, siis tasuta hommikusaiast ei suuda sa ammugi ära öelda! Nagu maast leitud raha...

Kui ma olin selle raha ära säästnud siis läksin aardejahile. Olin pannud mōned aarded endale listi, et saan ilma netita neid taga ajada. Selleks kohaks valisin mulle kōige lähima ranna. See ei ole küll ujumise ja päevitamise koht, aga mōnusa sōōmu mereōhku saab küll. Kohalike seas väga popp koht. Rahvast oli palju, söögikohti jms samuti. Rand on jaotatud tähestiku järgi sektoriteks ja kuskilt lugesin, et vististi saab isegi Marina Bay'ni välja jalutada. Jalgratturite seal väga tuntud rand, isegi eraldi jalgarattateed olid olemas. Rand ise oli rohkem selline murune liivaribaga. Aga see vaatepilt, mis avanes kui ma kohale jōudsin. No mine metsa kui palju laevu. Mul läks 20 peal lugemine sassi ja siis ma ei saanud enam aru, kus on ühe laeva vöör ja teise ahter. Tervet silmapiiri ääristas üks tume laevade rivi. Seda vaadates ma arvan, et Singapuris ongi ainult sadamas maale saavad meremehed. Mōned räägivad, et veits ärituristi ka.. rohkem küll kedagi ei mahu. Sellest tulenevalt saan ma ka aru, miks on hotellid ja taksod nii üleloomulikult kallid. Meremeestele ju hüvitatakse mingil määral sellised kulud vōi üleüldse firma bronnib nende eest, see on ka hinnad üles kergitanud.

Aga rannas oli ka näha veidraid silte, koerakakatamise ja telkimise vahepeal. Olid hoiatused, et anna märku, kui näed rannas kahtlast kaubikut vōi eralaeva, salakaubandus on ilmselt kuum teema. Samas ma ei tea, kas nendest märkidest on mingit kasu.. inimesed siin on nagu mega aeglase reageerimiskiirusega vōi noh, ei olegi kiirust. Valgusfoorides pōleb üldjuhul alati punane tuli ja seda väga kaua. Roheline tuli pōleb seevastu ainult mōned sekundid. Aga, mida teevad nemad teed ületades, roheline juba pōleb ja nemad ikka unistavad teeääres.. noh lähme üle nüüüd... Algul ma ei saanud üldse aru. Mōtlesin, et saan äkki millestki valesti aru, vaatan valet tuld vms, ootasin siis nendega koos, millal pool tsüklit läbi saab, ja läksime koos.. 😅. Bussijuhtidega on sama teema. Kuna ma jälgin kogu aeg pingsalt teed, et kuhu ma sōidan ja mis teed pidi läheme jne, siis ma olen kursis 😆. Mina, kui 10 aastat autojuhilube omanud juht, vaatan, et nüüd peaks pidurdama hakkama, siis need juhid siin lasevad veel mōnuga edasi. Igal ristmikul on tunne nagu, et oih, kust see valgusfoor nüüd siia sai, punase tulega ka veel.. pidurid blokis ja kōik reisijad nägupidi teise seljas kinni. Nii ei juhtunud mitte üks kord..

Aaa.. et ma läksin sinna randa aardeid otsima- mereröövlite iidseid aardeid. Tegin listi valmis küll, aga ei teadnud, et pean need veel eraldi kuidagi offline tōmbama ehk mul ei olnud ikkagi aarete koordinaate. Jalutasin veits ringi ja hakkasin tagasi minema. Tagasi minnes jäi üks kaubanduskeskus teele. Seal oli jälle igast huvitavaid poode ja söögikohte. Mööblipood oli ka, kohe läksin sisse, ma oleks esimese 5 minutiga kogu elutoa sisustuse saanud. Eestis ma ei ole seda veel esimese viie aastaga saanud.

Aga edasi ma läksin oma päevaplaani täitma- vaateratas ja jōekruiis. Marina Bay vaateplatvormi tahtsin jätta viimasele ōhtule. Päeval vaatan Singapore flyer'i peale linnavaadet ja õhtust ilu naudin Marina Bay skyline'lt, kōik on läbi mōeldud...

Bussitasin end kohale, jalutasin rattani, seda oli lihtne teha, sest see on maailmas kōige suurem ja kaugele näha. Iseseisvalt ostsin pileti ning võiski vaadet nautima minna. Väga äge oli loomulikult, teisiti ju ei olekski saanud! Sai palju pilte tehtud ja uudistatud ümbrust. Täna oli ilm vähemalt ilus, ei olnud ainult suur vihmapilv peakohal. Ma enam ei mäletagi kaua me seal rattal turnisime, aga täitsa ōhtu hakkas juba tulema. Vaataratta juures oli kohe paadisild, läksin sealt paadituurile. See kestis küll 40 minutit ja vahepeal läks pimedaks ning kōik linnatuled lōid särama. Sōitsime sildade alt läbi mööda promenaadi. Noh selline ilus oli... Täna oli ka Marine Bay lasershow päev. Jäin seda uudistama ja festari esinejaid kuulama. See show just teab mis äge ei olnud.. vb oleks kihvtim olnud originaalmuusikaga, aga mul oli seal kōrval ju mingi saksofon.. Mingi tüüp hiilis ka küljealla, küsis ega ma eksinud ei ole.. hmm.. istun KŌIGE tuntuma hotelli ees ja ega ma eksinud ei ole?! Seejärel tulid sellised pärlid, et tema ei tea mitte ühtegi tööd, kus ei pea kohal käima jne. Jälle oli aeg püsti tōusta ja ōhtu lōppenuks lugeda..

👣- East Cost Parkway

• Day94

September 7, 2017 in Singapore

After about a 12 hour flight from Munich (leaving on 6 September), we landed in Singapore on our way home - arriving at about 6.30am. This time we have decided to stay in a different area, Katong (at Katong Village Hotel). There was a room available at about 10.30am, with us filling in time in the breakfast room until then, with many cups of coffee. I did not sleep at all on the flight over, and Annette napped only briefly, so we desperately tried to get some much needed sleep over a few hours but to no avail. We later walked around our local area, and found some food for an early dinner. After stopping at a local Chinese restaurant, but eating only a little after realising that there were live prawns, fish and crabs on display and about to become meals in front of us (not something we really wanted to see happen)...we finally stopped for some Thai inspired food and returned to our hotel for their complimentary cocktail hour (something new for us, one of the benefits of the "Club room") and chatted away to Kevin (a Vietnamese turned Canadian businessman) over a few glasses of wine before taking a swim in the pool and enjoying the asian warmth...and trying to sleep again.Read more

• Day95

September 8, 2017 in Singapore

Up at about 3am because of the jet lag, we still managed to make the most of the day: we revisited Chinatown (for shopping), Little India (for lunch at the spot we had been to previously) and Kampong Glam (the Arab area, for a last walk around). We got a taxi to and fro, still frustrated by our inability to just hail a taxi on the street (regulations here require taxis mainly to pick up at ranks), and arrived back close to 6pm - enabling Annette to sort out a last minute tailoring alteration and to make it to our complimentary cocktails!Read more

• Day96

September 9, 2017 in Singapore

A good nights sleep, but is it time clock adjustment or just exhaustion? We decided against another trip into town; opting at this stage of the holiday in particular just to give in to the need to rest a little before going home. It was accordingly, a day of resting and wandering a little around our local area - checking out a few of the local shopping centres (some with many agencies for 'foreign' maids, and tailors), enjoying the local streetscape (that is a mix of modern high-rise and old chophouses) and discovering the east Coast Park. We lunched at a good Indian diner near the local temple, and went back to a Hawker centre for dinner - enjoying good cheap local food there.Read more

• Day4

Malls......!!

November 27, 2017 in Singapore

uiuiuiuiii.... i dere Stadt häts wahnsinnig viel Malls...und irgendwie spielt au s halbe Lebe vo dene Singapurer det drin. Ok es isch au de Ort wo klimatisiert isch. Ansich isst mer sehr fein i Malls und ja mer postet me oder weniger alles in Malls aber so wies usgseht (oder tönt!) fiirt mer au ab Nov Wiehnachte det inne😂. Es git nämmli kein Moment wo kei Wiehnachtslieder laufed inklusiv last christmas und mir händ scho dänkt mir chönd vo dem flüchte 🙉

ah ja wännd gad es iphone bruchsch gits au für das en Automat

• Day9

Häuser auf Sockeln

November 11, 2016 in Singapore

Unser letzter allabendlicher Spaziergang führt uns nach Katong, einem Viertel im östlichen Teil der Stadt, ca 45 Minuten mit dem Bus vom Zentrum entfernt - hier versprach unser Reiseführer nicht zu viel mit dem Versprechen hier Eindrücke vom 'alten' Singapur zu bekommen...
    Die Häuser auf Sockeln sind alte Offiziershäuser und zum Schutz von Überflutung auf Sockeln gebaut.

• Day9

Onan Road

November 11, 2016 in Singapore

Eine Straße voller 'typischer' Einfamilienhäuser, sehr schön, aber mindestens genauso weit außerhalb des Zentrums und somit nur mäßig gut erreichbar, außer mir eigenem Auto - das selber Autofahren in Singapur ist allerdings so kostspielig wie ein Einfamilienhaus in Deutschland...