Spain
Les Corts

Here you’ll find travel reports about Les Corts. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

מטרו

October 18, 2016 in Spain

נוח להתנייד בעיר במטרו.
    קנינו את כרטיס T10 שמקנה 10 נסיעות ב-10 יורו (במקום 2 יורו לנסיעה בודדת) והיה לנו ממש נוח להגיע ממקום למקום.
    העיר לא מרושתת כמו ברלין או לונדון אז כן יש גם הליכות ברגל (15 דקות, לא משהו מוגזם) ומבחינתי הליכה היא חלק מהחוויה של העיר אז זה ממש לא נורא.

המטרו משדה התעופה למרכז העיר לא כלול בכרטיס הזה, אבל הרכבת כן. הרכבת איטית נורא והרבה יותר מביכה מרכבת ישראל, אבל עושה את העבודה...

Hola amics ! ha estat uns dies que surto a Barcelona i em va fer el partit més que qualsevol altra cosa xD Avui va ser dia de visita, però els llocs pel que volia fer, arribant allà, òbviament, requereix un bitllet comprat a l'Internet amb un RV per accedir -_-' Així que intentaré meu últim dia que pas a Espanya tractant de booker per endavant... Si em mut demà a Sitges durant 3 nits, una petita ciutat de que sembla molt agradable i no molt lluny de la platja de la meva ubicació. Amb el temps vaig volar el 15 d'agost a Nàpols, Itàlia :D més!!:pRead more

les Corts, Les Corts