Spain
Navarre

Camping!

August 1, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 28 °C

Camping gevonden in de Spaanse woestijn! Wat een uitgestrekte vlaktes kom ik tegen. En het waait ook bizar hard pffff! Maar 75km op de teller en een camping gevonden met zwembad. Ohnee wacht... Er zit geen water in😂😂 Nouja, kan ik ook wel weer om lachen haha.Read more

Rise and shine!

August 2, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

Hellupp ik kan niet wakker worden. Zie die kleine oogjes haha😂 Ondanks dat ik vroeg naar bed ging, was het niet zo'n lange nacht. Het waaide zó enorm hard, dat ik telkens wakker schrok🙈 Maar alles is nu ingepakt en ready to go. Wat eten en hopelijk kan ik m'n ogen dan wat verder openen hahaRead more

Euro5000: Zaragoza to Pamplona

September 15, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 22 °C

European5000 - Stage 9: Boys and their toys desert-drive in 30 degrees! Wonderful scenery, and loads of dust(-eaters)... Rainy mountain drive towards Pamplona, city of bulls, bites and beers! 🌵 🍺 🥘 🐮 #Euro5000 #TeamPetitBateau #PetitBateau #LittleHangoverToday #BoysAndTheirToys #UpToFranceAgain #E38 #728Read more

Camino Frances 4

August 2, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 31 °C

7:15 Uhr bin ich heute in Estella gestartet. Das Wetter war super - strahlend blauer Himmel und keine Wolke am Himmel. Ab Mittag wurde es allerdings schon recht warm aber da meine Füße heute super drauf waren, bin ich schon 13 Uhr in Los Arcos angekommen. 😀 Es ist ein kleiner, beschaulicher Ort.
    Der Weg war schön abwechslungsreich - ein guter Mix aus Wald- und Feldwegen, mal ging's hoch und dann wieder runter 😉.
    Ich habe festgestellt, dass es weniger entscheidend ist wie viele Kilometer ich am Tag schon gelaufen bin - meine Füße werden immer so ca. 4 km vor dem Ziel müde. Alles eine Kopfsache. 🤨

Regen, boekjes, knijpersss

August 1, 2020 in Spain ⋅ ☁️ 16 °C

Jup, juist van dit stukje heb ik even geen route op de Garmin. Maar nadat ik net in een Spaans supermarktje boodschappen had gedaan, vond ik wasknijpers bij het uitverkooprek! Het ziet er niet heel charmant uit, maar m'n boekje blijft droog én leesbaar. Ohja, de knijpers hebben ook nog eens mooie kleurtjes ;)Read more

Pauzee

August 1, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 22 °C

40km gehad! De regen is opgehouden en de zon schijnt volop. Nog een voordeel van m'n prachtige knijpers met mooie kleurtjes: ik kan nu suuuuuper hard naar beneden zonder dat m'n boekje wegvliegt!
    (pap mam: zo hard ga ik niet naar beneden hoor. Valt echt wel mee. Gaat niet hard. Echt niet. Echt 😬)Read more

Terrasje

August 1, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 25 °C

Het waait zooooo hard boven op de berg op de camping. Ik werd er helemaal gek van. Dus nu zit ik op het terras in 'Puente la Reina'. Hier is het veeeel beter vertoeven! Gelijk wat boodschapjes gedaan voor morgen👌🏼
    Oja, deze foto's wilde ik nog even showen! Vanochtend was het zo'n mooi plaatje tussen de bergen en de groene bomen. Wat een verschil met hoe het er hier uitziet! Oh, en nog een foto van m'n fiets op een brug. Was in m'n hoofd een super leuk idee, maar resultaat viel beetje tegen hahah! Ik ga zo weer terug de berg beklimmen naar m'n tent. En als beloning heb ik chocolademousse gekocht, want het is best een stukje wandelen!😂🙈🙈

Festungsstadt Pamplona

October 7, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 11 °C

Auf unserem Weg Richtung Küste haben wir eine Nacht in Pamplona verbracht. Im 16. Jahrhundert wurde Pamplona zu einer Festungsstadt ausgebaut, um den Norden Spaniens zu verteidigen. Noch heute sind große Teile der Festungsanlage erhalten, welche der Stadt einen ziemlich rustikalen Charme verleihen...Read more

60km

August 1, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 25 °C

60km op de teller! Even wat drinken en dan zometeen het laatste stukje.
    Het is zó enorm anders hier. Het landschap, maar ook ze wielrenners en fietsers die ik tegenkom. Iedereen zegt wel gedag of steekt z'n hand op. Daar word je toch vrolijk van! Het landschap daarentegen is er wat saaier op geworden 😝Read more

Estella!

August 2, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

Pauze in Estella! Het gaat niet zo snel vandaag door de hoogtemeters, maar er zit al 20km op. En ik weet niet wat het precies is, maar ik werd helemaal kierewiet van m'n eigen gedachten vanochtend. Dus een luisterboek gedownload en even stoppen met nadenken. Best een goede oplossing, al zeg ik het zelf👌🏼Read more

Navarra, Autonome Region Navarra, Navarre, Navaro, Naparroa, ナバーラ, 나바라 지방, Наварра