Spain
Ulia

Here you’ll find travel reports about Ulia. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Erster richtiger Pilgertag

June 26, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 22 °C

Nach einer unruhigen Nacht im Keller einer Herberge ging es endlich los. Durch Irun Richtung Gebirge. Heftig sag ich euch. Steigungen die ich mir so nicht erträumt hätte aber nach der Mega Anstrengung hat der Ausblick alles wett gemacht. Nach 27 km das gewünschte Etappenziel die kleine Herberge vor San Sebastian erreicht wo wir insgesamt mit vier Pilgern übernachten. Mega Schön und so liebe Deutsche Versorger. Gut das ich das hier mache ❤️❤️❤️Read more

Day 46: Irun - Ulia

Blisters: 0
    Staying at: Ulia youth hostel

La concha y pintxos

July 3, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 24 °C

Després d'Andoain anem a comprar cosetes per dinar. Aparquem ja a San Sebastián a un párquing d'autobusos que també es un furgo perfecto. Hi ha ple de xavals de tot arreu, es la Donostia football cup. Fem un plat de pasta amb carn i ben dinar recollim I decidim anar a la platja perquè fa molta calor i al nord ja se sap, s'ha d'aprofitar. Aparquem al pàrquing SABA del costat de la platja, a sabiendas de que ens costarà un ruñó, però no estem com per buscar aparcament. De seguida ens donem compte de que San Sebastián és molt turístic. I la platja está a tope. El passeig és molt bonic. Des de dalt veiem com algú ha escrit coses en euskera a la sorra. Baixem I ens banyem. No podem muntar "campamento base" ja que la marea puja a cada moment i hem d'anar enretirant els bártulos cada cop més enfora. Fins que la marea es "menja" mitja platja. Hem vist sabates nedar i tovalloles també. L'ian s'ho passa teta I l'aigua està molt bona!! Gens freda. Al cel hi ha núvols de tormenta I decidim plegar abans no comenci a ploure i hi hagi una estampida a la platja. Sabem que hi ha dutxes a la platja i després de passejar-nos mig en boles pel passeig on tothom va de punta en blanco, les trobem. I, com no, paguem la novatada... A les dutxes també s'hi poden accedir des de la platja. Ara ja ho sabem jeje... L'ian esta bastant insuportable... Te son. Les dutxes son una gozada I per només 1,10e! Un cop nets marxem al parc una estona, al costat de la platja. Hi ha un tio vivo molt bonic. I s'està de maravella. Després marxem a donar una volta pel casc antic amb la intenció de trobar un bon lloc per sopar pintxos. I el trobem! Sopem molt bé, a més trobem lloc per seure i a més a més, ens cobren de menys.... I no diem res. I ben sopat anem a passejar pel costat de la platja. Al final el pàrquing son 13,75e, guanya l'aposta el Iuri. Marxem a dormir apartats del centre, a la muntanya amb la intenció de veure San Sebastián des d'un mirador a l'endemà. Després del caminet de cabres per on ens ha portat el GPS, arribem. Bona nit 💖Read more

Ulia