Thailand
Ban Maduea Wan

Here you’ll find travel reports about Ban Maduea Wan. Discover travel destinations in Thailand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Tag 48/49: Koh Pha-Ngan

February 25, 2017 in Thailand

_Tag 48_
    18:00 Uhr erstmal richtig fett in einem "German Beer Garden" zu Abend gegessen. 😍💪 #deutschesBrot
    00:00 Uhr auf die "Blackmoon Culture" Party der Insel gegangen - hier tanzt man am Strand, mit Neonfarben bemalt, stundenlang auf sehr beständige "Dumz Dumz Dumz" Techno-Musik. Eintritt war zwar mega überteuert, aber die Erfahrung war's wert!! 😆

_Tag 49_
    12:00 Uhr fahren mit Rollern durch den Nationalpark nördlich der Stadt, wunderschön grün und ruhig dort! Zu dem "Phaeng Waterfall", der so kalt war wie Bodensee-Wasser, einem View-Point über der riesigen Waldlandschaft und einem chinesischen Tempel inmitten davon.
    17:00 Uhr kommen am "Haad Mae Haad" Beach an, im Nordwesten der Insel. Der Strand an sich ist schon wunderschön, aber es gibt noch ein Highlight: über einen dünnen Sandstreifen kann man durch's Meer zu der kleinen Mini-Insel "Koh Mah" laufen, die nördlich von Koh Pha-Ngan liegt. Über den Füßen treffen sich dann die Wellen vom Meer links und rechts von einem!! 💕😍
    18:30 Uhr nach dem Sonnenuntergang fahren wir zurück zu unserem Bungalow, der direkt am Meer liegt ⛱

Daytrip✌

April 25, 2017 in Thailand

Heute morgen waren wir auf 10 Uhr fertig mit eincremen, Sachen packen und somit Start klar für unseren geplanten Tagesausflug!👍
    Wir hatten vor den Phaeng Waterfall zu besuchen!
    Eine gute Stunde zu Fuß entfernt von unserer Unterkunft 👌 wir holten uns wieder beim 7-11 Proviant für unterwegs und maschierten dann los!
    Trotz das wir so früh unterwegs waren wurde es schnell ziemlich warm und feucht, was die T-Shirts auf unserer Haut anging 😅
    Gegen kurz nach 11 sind wir dann angekommen, zumindest am Fuße des kleinen Berges.
    Mussten uns am Nationalpark Headquarter dann in ein Besucherbuch eintragen und los gings.
    Es ging einen coolen Waldpfad über Treppen, Baumstämme und große Felsen ein wenig nach oben!
    Auf dem Weg bis ganz oben sollten wir insgesamt an 3 Wasserfällen vorbei kommen.
    Nicht nur Wasserfällen sondern auch ein paar Tierchen sind wir begegnet, jedoch nur kleinen Insekten und eine tolle Blume hab ich entdecken können! Die hat richtig toll silber geschimmert🙃
    Man muss natürlich dazu sagen das wir froh waren überhaupt Wasser an den waswrfallen gesehen zu haben.
    Denn man muss bedenken die Regenzeit beginnt erst in ca. einem Monat, das heißt die Hochsaison mit 4-6 Monaten Hitze und Trockenzeit ist noch da, so das einige Wasserfälle dementsprechend wenig bis gar kein Wasser haben!
    Wir entschlossen uns erst den Weg bis ganz oben hin zu bestreiten und machten unterwegs ein paar tolle Aufnahmen.
    Oben angekommen sahen wir dann auch unseren dritten Wasserfall 😋👍
    Dann gab es noch die Möglichkeit einen Viewpoint zu besteigen, wozu wir uns ebenso entschlossen!
    Und auch hier hat sich der Aufstieg mehr als gelohnt, man hatte wirklich einen super tollen Ausblick in die Ferne, bis auf die kleinen umliegenden Inseln und über ein Teil von Koh Phangan ✌!
    Auch hier ein paar schöne Bilder gemacht, dann ging es wieder an den Abstieg!
    Als letztes gingen wir nochmal ein Stück an der Wegkreuzung zwischen Wasserfall- und Viewpoint trail in Richtung Wasserfälle, denn dort gab es noch richtig coole Natur Pools.
    Dort angekommen, Schweiß gebadet die Klamotten ausgezogen und ab ins Wasser.
    Es war einfach genial, richtig schön kühl, klar und erfrischend.
    Wir wollten beinahe nicht mehr raus und so verbrachten wir erstmal gut 15 Minuten im Wasser 😍 dann ein Moment in der Sonne getrocknet, ein bisschen gequatscht und schon waren wir noch ne zweite Runde im Wasser 😂😜
    Iwann zogen wir uns dann nachdem wir unsren zweiten Badegang beendet hatten wieder an und machten uns auf den Heimweg.
    Unten wieder im Buch ausgetragen das auch ja niemand als vermisst bleibt und dann gings wieder zu Fuß nach Hause 💪
    Kurz vor unserer Unterkunft haben wir uns dann noch zwei Shakes gegönnt, einmal wieder Wassermelone und einmal Ananas 😍 genial!!
    Dann an unserem Häuschen angekommen direkt wieder in die Badesachen geschmissen, nochmal eingecremt und vorne auf die Holzterrasse gelegt!
    Ein bisschen Musik gehört und im Internet gesurft, Kalina hat sich neue Bücher aufs Tablet geladen und iwann war dann auch schon wieder Sonnenuntergang, wir hatten total die Zeit vergessen, aber hatten ja auch nichts mehr vor und keinerlei Stress!
    Gegen kurz vor 7ben dann umziehen gegangen, zum Pier gelaufen um noch Tickets für die Fähre morgen zu kaufen und dann gings auf den Markt lecker Abendessen.
    Wollten uns heute als Nachtisch einen Nutella Crêpes gönnen, doch wie es dann meistens so ist, als ich endlich dran war sagte die liebe Dame, sorry the gas is empty-.-"
    naja wir wollten dann auch nur noch heim aufs Bett bzw in die Hängematte, denn ein bisschen kaputt waren wir dann doch von dem Tag heute.
    Morgen geht die Reise wieder weiter, also bis dann 🙋😉😜

Koh Phangan, Thailand

May 18, 2017 in Thailand

Von Ko Tao aus bin ich auf eine weitere Insel gereist. Koh Phangan ist ziemlich bekannt für die "full Moon" beziehungsweise "half moon" Partys, die ich während meines Aufenthaltes aber nicht besucht habe. Stattdessen habe ich mit einem Mädchen, das ich auf der Fähre kennen gelernt habe, eine Inselrundreise gemacht. Wir sind morgens früh los und haben uns einige tolle Strände angeschaut. Zusätzlich sind wir zu einem bekannten Wasserfall gefahren, den ich persönlich jedoch nach den unzähligen, traumhaften Wasserfällen in Neuseeland recht unspäktakulär fand.
    Allzu lange hielt ich mich auf der Insel nicht mehr auf, denn meine nächste Station hieß Krabi!

Roller Ausflug Stop 1

January 10, 2017 in Thailand

Heute mittag bin ich mit Katharina mit dem Roller losgedüst. Unser erster Stop war der Phaeng Waterfall und der Dom Sila View Point. Endlich schien das Wetter mal so stabil das wir etwas unternehmen konnten.
    Der Wasserfall lädt zum Baden ein, jedoch war es heute nicht warm genug! Vielleicht kommen wir noch einmal wieder.
    Der Aufstieg erinnerte mich sehr an den View Point auf Koh Samui. Es ging über Steine und Wurzeln steil nach oben. Aber oben angekommen, wurde ich mit einer tollen Aussicht belohnt.

Koh Phangan, Thailand

May 22 in Thailand

Koh Phangan ist nicht jedem ein Begriff, aber von den berühmt-berüchtigten Full Moon Parties in Thailand haben die meisten schon gehört - und die finden eben auf Koh Phangan statt! Grund genug für einen Besuch, auch wenn wir wegen unseres Zeitplans gerade keine Full Moon Party besuchen können... Aber dafür gibt es ja noch die Half Moon Party, die nicht am Strand, dafür aber im Dschungel stattfindet. Wie überall kommen wir bei unserer Ankunft heftig ins Schwitzen, als wir mit unseren mittlerweile 20 kg wiegenden Rucksäcken die verschlafene Hauptstraße entlang laufen - zum Glück hat unser Hostel einen Pool! Wie überall gibt es abends ein Beerpongturnier und danach fährt das komplette Hostel geschlossen zu einer Electroparty auf einer schwimmenden Platform, auch wenn Gtränke- und Eintrittspreise mit dem vermeintlichen günstigen Thailand nichts zu tun haben, und man auch von der Taximafia abgezockt wird! Die Party selbst ist dann auch nur semi-spaßig, aber darüber helfen uns die frühmorgendlichen Toasties von 7-11 hinweg!
    Mit dem Roller erkunden wir am nächsten Tag die Insel, besuchen Strände, Aussichtspunkte und entspannen noch vor dem Pubcrawl, der am Abend stattfindet.
    Und dann ist es auch schon so weit: Sämtliche Taxifahrer der Inseln karren alle Backpacker zu einer Art Festivalgelände im Wald, wo wahlweise zu stampfendem Techno, psychedelischem Elektro und auf einer kleinen Hebebühne zu Hiphop getanzt werden kann. Untermalt wird das ganze durch Neon-Deko, Bodypaintings und Feuer-Akrobaten. Irgendwann um 5 neigt sich das verrückte Treiben dem Ende zu, und alle hüpfen wieder auf die großen Taxi-Pickups (oder springen direkt bei der Abfahrt drauf, ohne zu zahlen) und lassen sich nach Hausen bringen - aber nicht ohne Toasties! Dank Pool schaffen wir es dann, die letzten Stunden vor der Abfahrt nach Koh Tao von der Hitze unbeschadet zu überstehen und die Fähre gerade noch vor dem einsetzenden Platzregen zu betreten... Auf nach Koh Tao, Tauchen lernen!

Frühstück & Tagesausflug

July 12, 2016 in Thailand

Nettes Frühstück, mit Tages- und wochenplanung auf dem Weg zu unserem Tagestrip mit Rollern gehabt. Wollten mal ein paar Strände abklappern Coconut Beach und Bottle Beach. Auf dem Weg haben wir noch den Phang Noi Waterfall mitgenommen, hat sich allerdings nicht gelohnt...war eher der Phang "No" Waterfall 😂
    Anschließend sind wir zum Coconut Beach und von dort aus zum Bottle Beach gelaufen.

95.-96. päev- Meditatsioonilaager

April 11, 2017 in Thailand

Sellest kohutavast ööst te juba lugesite.. hommikul jätkus tavapärane saiaralli ja veel tööd. Kuna see internet on nagu on,siis läheb see töötamine ka suht aeglaselt. Lōunasöögiks sain alles küla vahele tuiama. Väga kena kohakene, selline rahulikum koht. Selle saarega on üldse nii, et siin on eriti au sees igasugune jooga, meditatsioon, tantra jne... ehk kōik on eriti spirituaalne. Samas on see ka tuntud kui peomeka. Pool-ja täiskuu peod, džungli peod, waterfall party'd jne jne. Kōigil on oma kuupäev ja pm on iga päev mingi pidu. Täiskuu oma on eriti pop.. üle maailma vist. Selleks ajaks koguneb igalt poolt rahvast kokku ja kiirpaadid on ööseks sellele marsruudile tööle pandud. Kuna ma olen terve reisi vältel igast pidusid eiranud siis ka seekord jätsin maailma kuumima peo vahele. Hommikul oli jälle tore vaadata, kuidas kogu saar oli veel uimas, aga minul täitsa hea olla. No okei, oleme ausad, magamatuse tunne oli ikka, see mu pōōnapaik on rohkem piinapink, ei ole ikkagi magamiseks kōige ägedam. Aga see pidu on tegelt üldse järgmise päeva teema.

Selle päeva teema on meditatsioon ja tantrajooga. Minu resort's siis viiakse läbi mōnele inimesele meditatsioonilaagrit. Vähemalt nii ma olen kōrvalt aru saanud: tardunud inimesed; kallistavad mehed, kes vaatavad teineteist heldinud pilguga kui teine vōrkkiiges magab, käsi hooletult üle teise pea; grupis teineteise silitamine ja katsumine; Mina arvutiga tööd tegemas kōige selle keskel... No see kōik tundub veidramatest veidram, nad elavad nagu mingis väljamōeldud maailmas ja ise on tohutult ōnnelikud. Osad ei käi päevad läbi kaugemal kui enda bungalow ja nö tšillimisplats. Üks eriti häiriv vene noormees vist ei tohi käia. See närvitseb seal, süüa ta ka vist ei tohi... siis nad on seal teineteise tugiisikud ja tihtipeale kuuleb halavas hääletoonis kutseid, et ma pean sinuga rääkima, mul on praegu kōik nii halvasti.. ühesōnaga paras komöödia, mind ajas see kōik veits kōrvalt itsitama..

Te küll nägite, et ma olen täitsa vee ääres, aga oma varbakesed sain vette alles teise päeva ōhtul. Rand ise on ilus, aga merepōhi on rōvedalt vajuv ja pehme 😅-selline nagu Jahukaril. Aga seda soojem vees oli 😄. Lesisin madalas ja vaatasin päikeseloojangut.. Pärast läksin oma laagrisse tagasi, ōhtuks olid osad ikka riidesse ka saanud...

Järgmist päeva ma seal enam välja ei kannatanud, läksin tuurile jälle, ma olen varsti saaretuuri Külli 😄. Aga enamus nendest on lahedad olnud, seekordne tuuritaja oli ka väga väga soovitatud teiste poolt (isegi kodulehe bronn töötas). Tegin endaga kokkuleppe, et kui kodulehe kaudu broneering töötab siis lähen, aga kui ei, siis ei lähe üldse kuskile tuurile 😄. Vastus tuli suht ruttu ja nii ma olingi päeval kell üks ootamas autot. Ohhoo... seekord ei olnudki mingi neljaveoline maastur, oli hoopis rohkem sellist saarehōngu ja meid vedas vähe vanem kastiauto 😄. Ja lisaks kōigele viis kogu üritust läbi üks noormees oma girlfriend'ga nagu ta ise ütles, niiii nunnu. Nunnumeeter oli pōhjas ja kohe kōik meeldis. Minuga veetis päeva kaks sakslast, noormees ja tüdruk, mōlemad üksi reisil ning prantsuse perekond. Korjasime kōik saarelt kokku, autos mōnus muusika mängis ja kihutasime esimest kavapunkti täitma. Aa.. alustuseks anti enda küpsetatud küpsikud ja pähklid ka kōigile kätte, et me enne ōhtusööki ära ei kōngeks.

Päeva alustasime korraliku matkaga, et kōigil oleks keel vestil ja mingit hüperaktiivsust ei ilmutaks. Ronisime saare ühte kōrgemasse vaatepunkti. Platvorm ei saa öelda, sest seal olid suured kivid, ronisime mäe otsa ühesōnaga. Ja see ei olnud selline kōnnime-mööda-treppi-mäe-otsa. Kuigi väga palju aitas köis, mis oli poolelt teelt ülesse veetud. Kōik olime läbimärjad kui ülesse saime 😄 ka saksa noormees ja vanem perepoeg. Vaade oli äge, kahjuks nägi ainult ühte poolt saarest, teist varjas ikkagi mets. Alla tulles läksime veejugasid vaatama, tegelt oli ainus mōte kōikide riietega kuskilegi veesilma kukkuda. Me olime sakslasega natukene kiiremad ja meid lasti omapead edasi minna, joa juurde siis. Aga me olime liiga aktiivsed ja tahtsime täitsa tippu minna. Kunagi ei saanud aru, kas nüüd oleme kohal vōi saab veel edasi minna. Mingi hetk ma andsin alla ja läksin tagasi, tüüp läks mingite teistega edasi. Loomulikult, kui ma meie grupi juurde jōudsin, olid nemad juba ujumas käinud ehk me tormasime ōigest ujumiskohast mööda. Ma sain siis veits jalgugi leotada, ootasime millal sakslane alla tuleb. Ma ei jōudndki ta käest küsida, kuhu ta lōpuks välja jōudis.

Edasi viis me tee meid kookosefarmi. Ajalooliselt ongi see saar kookosesaar, sest siin on väga palju kookosepuid ning nendega on siin elatist teenitud ammustest aegadest. Inimeste ülesanne on kookosed väiksemaks ja kandilisemaks pressida terava ora otsas ja ahvide ülesanne on kookosed alla tuua. Selleks treenitakse ahve eraldi. Koh Samuil üritati seda etendada seal "loomaaias", aga siin käis töö täitsa kohapeal. Inimene saab 1 kookose "lōhkumise" eest 1 bahti, aga ahv saab 1 kookose alla roomise eest 2 bahti. Ühe päeva jooksul arvestatakse 600 kookosega inimese kohta. Ma oleks tahtnud sellesse rohkem süveneda, et kes seda ahvide ja inimeste arvestust peab ja palju nad siis ühes kuus kokku teenivad, aga ülejäänud seltskond tahtis ahvidega mängima minna, mul ei jäänud aega teemasse süvitsi minna 😂.

Siin ma siis leppisin ahvidega jälle ära. Üks noor kahe aastane ahv ei olnud veel tööl, ta veel käis koolis ja ta anti meile tutvumiseks. See pärdik oli nagu väike koerakutsikas, näris ja lutsis käsi ja käevarsi. Aga ta hammustus oli selline pehme ja veits kōditav. Mina vana maatüdruk siis möllasin selle ahviga. Teised kukkusid kisama, kui ahvike neile kaela kargas, no vb mul on nende ahvidega natukene rohkem kogemust juba 😂😂. Ostsin ka otse tootjalt viskipudelis kookosōli kaasa. Ma ei tea, kuidas ma selle küll Eestisse toimetan, aga see oli nii odav, et ma pidin ostma 😅.

Edasi kihutasime mööda saart veel ringi, vaatasime vōrratuid vaateid ja kuulasime muusikat. Prantsuse pere oli lahe, kui isale ikka mingi lugu meeldis siis ta tantsis kaasa. Osad lood olid ilmselt tema nooruspōlvest 😄. Kui me joa juurest tagasi tulime siis pereema oli ōnnelik.. oiii kui tore, nüüd vähemalt mu poeg hakkab koolis inglise keelt ōppima. Varem olevat see pojale väga vastumeelt olnud, aga nüüd ta jäi saksa tüdrukuga rääkides natuke hätta.. ühesōnaga klatsisime emaga poega taga 😄. Ja kui nad veel kuulsid, et ma olen Prantsusmaal käinud ja veel nende kodukandis, Aix-en-Provence's, kus siis läksid ähmi täis. Tegime geograafia tundi ja näitasin kus minagi elan😄. Meeleolukas oli...

Nüüd jōudsime pōhja poole ning toimus rannapeatus, snorgeldada sai ka, aga vesi oli nii madal. Seal sai ainult enda pōlved lōhki, ma parem tegin videokōne kontorisse 😄. Nad istusid seal kōik korralikult laudade taga... 🙄Mōnna ōhtu oli, päike oli küll veel kōrgel, aga kohe kohe kukkumas... selleks oli meile antud täpne kell 17:45 auto juures olla. Kaluritekülas pidi meil olema päikeseloojang... Agaaa natukene blond saksa tšikk ei tulnud ōigeks ajaks ja me pidime teda taga otsima ning aeg läks kōvasti üle.. ise ta ei saanud midagi aru.. Ega ma väga kurvad ei olnud ka. Kalurite sadamas oli ikka lahe jalutada, see pidavat olema meie giidi lemmik koht. Ōhtu lōpp oli muidugi muljetavaldav.. kohe ahhetama pani, isegi minusuguse iroonitseja...

Edasi sōitsime tüübi koju, kus ta valmistas meile kolmekäigulise ōhtusöögi. Tuli välja, et ta on mōne aja Austraalias restoraniköögis töötanud. Kodu oli neil kihvt. Mitte mingi hull häärber, vaid stiilsest tehtud käesolevatest materjalidest: pambus, tellis, plekk. Meie saime kott-toolidel lebotada ja dušši vōtta kuuvalgel pambuspesuruumis.. Kōik oli suuuuurepärane, loomulikult ka toit ning serveering nagu kuningakassid.. Saksa tšikil oli kiire, et end peoks valmis sättida, ta vist ei jōudnud närida ka, neelas selle toidu alla. Utsitas meid kōiki takka... kuna sakslased elasid teisel pool saart siis neid viis eraldi transport ära. Me veel lasime natuken leiba luusse 😄.

Kogu saar oli väga ärev, sest täna ōhtul on ju kaua oodatud pidu. Meie giid rääkis, et pärast pidu kaks päeva ja saar on haudvaikne, ainult mōned turistid. Sellest ka kallis majutus ehk pōhjus, miks ma ühistoas magan. Pärast pidu pidi kōrval saartel jälle mölluks minema, sest kōik lähevad kuskile edasi 😄 ja nii see tsükkel kordub koos kuu kasvamisega...

Minu meditatsioonikodust ei läinud aga keegi peole, üks armas krussis juustega tüdruk oli end ainult kiilaks ajanud. Neil vist mingi meditatsiooni värk.. ja kuna sōit peopaika kestid tunni siis ma ei hakanud üksi ka minema.. sinna minekuga ei oleks probleemi, neid suuri takosid sōitis nagu murdu.. aga ma vahel olen paras pirtsutaja ka. Kui ma tunni pärast oleks jälle koju tahtnud, siis vaevalt mōni takso oleks minu pärast sellise sōidu ette vōtnud. No jajaajaa oleks oleks, aga ma ei taha nendele taksojuhtidele nii palju raha anda.. pigem annan sellistele ägedatele ettevōtjatele nagu need noored olid!

Sai vist lühikokkuvōte tehtud nendest päevadest, emotsioone ja avastamisrōōmu oli palju...

Hakkasin pilte panema ja olin unustanud, et me käisime ka elevantide juures. Nagu ma eelnevalt lubasin siis sōitma ei läinud, aga selle eest toitsin neid banaanindega 😄Üks elevant sööb päevas 200-250kg banaane ja kookoseid.. Ma oleks vōinud jäädagi talle neid banaane ükshaaval londi otsa toppima, ta ei oleks ilmselt kunagi lōpetanud 😂. Kuna ma sōitma ei läinud siis sain mōned ekstrakorvid banaane ja oma aja londistega lobisemiseks 🙈🐘.

Pilte oli jälle igast huvitavaid, ma ei suuda kunagi valida...

👣- Mäe otsas...

Wonderland healing center

July 27 in Thailand

today after such a good breakfast at koh phangans southcoast we arrived at the wonderland healing center which is so beautiful and peacefull.
    We booked a three days yoga retreat there. It is so nice here we get an awesome vegan buffet and the people are so kindfull. After we did our fist yogapractice we drove to the beach in an Pick-up and saw the sunset.Read more

Ban Maduea Wan, บ้านมะเดื่อหวาน