Turkey
Nea Ekklesia

Teppich gekauft ✅

July 22, 2023 in Turkey ⋅ ☀️ 28 °C

Unsere persönliche Road Mission haben wir direkt am Morgen erledigt. Den Teppichladen quasi vorm Öffnen überrascht und verhandelt. Zu klein ist er nicht, aber sehr schön 🥲🇹🇷
      Die Katze hätten wir obendrauf bekommen 😉Read more

Dag 2 in Istanbul

November 24, 2020 in Turkey ⋅ ☀️ 11 °C

Annette verjaar!!!!! Ons het wakker geword en gaan ontbyt eet - dieselfde as gister. Perihan het ons toe kom haal en ons is met die trein na die nuwe paleis, Dolmabahçe, en clock tower toe. Die paleis is asemrowend en kan, weereens nie in woorde beskryf word nie. Die grootste kandelaar, wat 4 ton weeg, is in die paleis, en dit het iets soos 1500kg goud gevat om die goud aan die binnekante te verf. Ons het ook die harem besoek, waar sultan se 20 vroue gebly het. Die dekor is ongelooflik. Mens mag egter nie foto's neem nie. Ons is van daar af na Bosphorus waar ons met 'n ferry gery het langs die ou Europese deel, die nuwe Europese deel en die Asiese deel. Daar is 2 kastele langs die Bosphorus wat uiteindelik gelei het tot die verowering van Istanbul (Konstantinopel in daai tyd). Die duurste huise in Turkye word ook langs die Bosphorus aangetref (ongeveer 128 miljoen dollar). Daar is ook 'n militêre skool wat een jaar geen studente gegradueer het nie omdat hulle almal by Gallipoli oorlede is. Na die boot toer is ons Spice bazaar toe, waarna ons ons bagasie gaan haal het en lughawe toe is om Cappadocia toe te vlieg. In Cappadocia het die karmens ons by die lughawe kom oplaai en na die kantoor toe gevat. Riekie bly toe sommer in die kar sit, maar die tipe ding vat mos lank, so sy het bietjie begin stres, want sy weet nie waar hulle my heen gevat het nie en dis aand. Ek het toe darem teruggekom en ons is toe daar weg, met ons manual-gedrewe kar oppad Güreme toe. Ons het langs die pad 'n truck stop gekry en met baie beperkte taalgebruik het die omie vir ons kaasbroodjies gemaak. Die gesprek het so afgeloop...
      Ek: do you have food?
      Hy: eat?
      Ek: yes
      Hy: bread?
      Ek: yes please
      Hy: cheese? En toe klomp turkse goed
      Ek: just cheese please
      Hy: ok.
      Einde.
      Ek drink toe 'n fermented hot (nie in temperatuur nie, maar in chilli) black carrot tea. Moenie.
      Ons ry toe tot by ons hotel, Erenbey cave hotel, waar ons in 'n grotkamer bly.

Dag 1 in Istanbul

November 23, 2020 in Turkey ⋅ ☀️ 12 °C

So, die tuin is nie werklik 'n tuin nie. Ons het wakker geword en reggemaak vir ontbyt wat in die 'tuin' bedien was. Dis 'n vertrek met glas mure met bome rondom - steeds mooi. Vir ontbyt het ons 'n omelet met verskillende broodjies, kase, vrugte en olywe gehad. Ons het vinnig die plekkies om die hotel gaan verken en turkish delight en baklava gekoop. Ons toergids, Perihan, het ons toe kom haal by die hotel en ons na Topkapi Palace, Hagia Sofia, Hippodrome en Blue Mosque toe gevat (Basilica cistern is toe agv COVID). Die geskiedenis en om dit te kan aanskou laat mens woordeloos. Dit kan glad nie beskryf word nie. Dis maar iets wat mens net self moet beleef. Die blou moskee word tans gerestoureer so mens kan ongelukkig nie als sien nie. O, en Riekie maak handstands op demand op enige plek vir foto's - sulke gehoorsame model. Perihan het ons ook gevat na 'n plek waar hulle turkse tapyte maak. Dit word met dubbelknope handgemaak en vat baie lank. Daar kan nie ooit 2 tapyte handgemaak word wat dieselfde lyk nie en die waarde vermeerder met tyd. Dis baie, baie duur. Hy het vir ons appeltee gegee en Riekie het op die Turkse tapyte gesit en appeltee drink terwyl die roep vir gebed van die moskee oor die luidsprekers gespeel het - 'n ware Turkse ervaring. Ons is toe Grand bazaar toe waar Perihan ons na 'n paar mense wat sy ken se winkels gevat het, onder andere 'n handsak handelaar wat in 'n agterpaadjie weggesteek is en bietjie verdag lyk, op sy beste, maar as mens binnekom is dit vol handsakke, ens, soos in 'n vertoonkamer. Riekie het gesê dit voel soos iets uit Taken 2. Hulle het egter vir ons lekker turkse koffie gegee. Ons het toe vir Perihan gegroet en ek en Riekie het toe by 'n restaurantjie by Grand bazaar geëet. Sy het 'n large wrap geëet en die man wat ons bestelling gevat het, het haar snaaks aangekyk en daarna gesê ons het seker nie meer plek vir nagereg ook nie. Ek het 'n hoender pide geëet. Dis amper soos 'n pizza met kaas en hoender, maar is in 'n bootvorm met omgekrulde kante. Ek het ook Ayran saam met aandete gedrink, wat basies yoghurt en water is, maar dit was nie baie lekker nie. Ons het toe teruggestap hotel toe via 'n paar winkeltjies. By een winkel het hulle vir ons granaat en safraan-, en mint en safraan tee gegee. Dit was erg lekker. Terug by die hotel het ons net opgevang en gesels tot 02:00 (groot fout, want ons moes weer 07:00 wakker wees).Read more

Nea Ekklesia