Vietnam
Gành Dau

Here you’ll find travel reports about Gành Dau. Discover travel destinations in Vietnam of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day42

Peppercorn resort

January 17, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 28 °C

Megerkeztunk a szigetre, ahol a kovetkezo egy hetet toltjuk! A 600km2-en elterulo vietnami Phu Quoc Kambodzsa partjaihoz esik kozel. Mi a sziget eszaki reszen foglaltuk le a szallast, ahol 12 bungallo van, mindegyik a tengerparton. A delutant napozassal, olvasassal, furdessel toltottuk, es nagyjabol ez a terv a tovabbiakban is :)) ezt meg megfuszerezzuk egy kis szigetturaval, buvarkodassal, kornyekbeli strandok felfedezesevel. Mivel a wifi eleg gyenge, kepeket nem nagyon fogunk tolteni...

Ui. Saigonban 10millioan laknak, ebbol 6millioan motoroznak. Ezt meg mindenkeppen el akartam mondani. De nem valoszinu hogy ez hianyozni fog :))

• Day43

Gành Dầu beach

January 18, 2015 in Vietnam ⋅ ☀️ 28 °C

Tomi megengedte, hogy utolag elaruljam, volt egy kemeny napja. Nalam enyhe tunetekkel jelentkezett a dolog, bar lehet hogy nem is ugyanaz volt a bajunk. Mindenesetre kb egyszerre faztunk meg, aztan a mekong riveres kirandulason gyengelkedtem, majd hasmenesem volt, de labon kihordtam. Tomit viszont elegge legyurte, es pont amikor a szigetre repultunk, lazas volt, hasmenessel, hanyassal. Gyorsan legugliztam a tuneteket, es orommel allapitottam meg, hogy a malaria es a dengue laz nagy esellyel kizarhato.
    Szegenynek nekem kellett osszepakolni, semmi ereje nem volt, a repteren is elegge szenvedett. Meg jo, hogy csak belfoldon utaztunk, mert amugy a hökamerakon lehet fennakadt volna. A repules ide kb 40perc volt, egesz veletlenul a veszkijaratos sorban ultunk, ugyhogy legalabb öröm jutott az ürömbe.
    Amint a szallasra ertunk, le is fekudt, es estig aludt. Mara szerencsere mar jobban lett, meg amugy is egesz nap relax program volt, es a wc-tol sem tavolodtunk el ;)) en visszatertem a whiskey cola rutinomhoz, az eddig mindig bevalt. Meg var rank egy behutott jo fajta uveg prosecco, csak a Tomi legyen hundert prozent.

• Day49

Utolso reggeli

January 24, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 26 °C

Day 24

Rohamosan fogynak a percek amit meg itt toltunk.
    Tomasz persze ketelkedett benne, hogy mit fogunk itt egy teljes hetig csinalni, de mondanom sem kell, hogy ez is elrepult. Nehez szivvel hagyjuk itt a sok mosolygos arcot, a fejedelmi reggeliket, a balzsamos esteket, a gekkoinkat, a kiskutyakat, es a gyonyoru strandunkat... De var minket Bangkok!Read more

• Day45

A "Napunk"

January 20, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 25 °C

Reggel megnezzuk, ahogy feljon, este megnezzuk, ahogy lemegy, a ketto kozott meg aktivan gyakoroljuk a lazitast, hogy otthonra is megorizzunk belole valamit.

• Day48

Utolso nap

January 23, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 26 °C

Day 23

A visszaszamlalas elkezdodott :(, utolso napunkat toltjuk itt, holnap repulunk ;(((
    Szofi, a kiskutya is szomorkodik.

De addig meg.... Nyaralas!! ;)

• Day43

Nyar van es semmi baj

January 18, 2015 in Vietnam ⋅ ☀️ 28 °C

A napot egyelore a passziv pihenes jellemezte, de ezt mi nagyon tudjuk elvezni! Vegre tudok sokat olvasni, elkezdtem egy nagyon jo konyvet, es sajnos mindjart vege, de tudom ajanlani mindenkinek. Az a cime, hogy "A Rosie projekt".
    Ebedre lecsuszott egy tavaszi tekercs, Tomi kihagyta a kajat a gyomra miatt. Nagyon kedves a szemelyzet, ugy lattam valamifele csaladi vallakozas lehet. Apuka talan angol/amerikai, felesege vietnam, anyos apos is besegit. Meg termeszetesen ahogy azt megszokhattuk, az olcso munkaero miatt sok a felszolgalo, takarito. Utobbiak rendesen dolgoznak, mert tudni kell azt, hogy a vilagnak ezen a felen a kornyezetvedelemrol, fenntarthato fejlodesrol es a (szelektiv) hulladekgyujtesrol hirbol sem hallottak!!! Ennek koszonhetoen sajnos minden tele van szemettel, igy a tenger is. Meg ha a helyiek figyelnenek is, az sem er sokat, mivel Kamodzsa nagyon kozel van, es onnan athozza a viz a szemetet a partra. Szoval a mi strandunk tisztitva van, de ha kisetalunk kicsit arebb, akkor azert latszik a valosag is.
    Vacsi utan meg megcsodaltuk ma is a keken vilagito planktonokat a parton, ahogy kimossa oket a viz. Olyanok, mint otthon* a szentjanosbogarak. Meg sosem lattunk mashol ilyesmit, uh kicsit utanalovastam. Sajnos lehetetlen iPhone-nal lefotozni, guglizzatok le!

*otthon: azert egy kicsit honvagyunk lett mar! (De valahogy kibirunk meg egy hetet :) )