Vietnam

• Day8

Inseltour 2: Ganh Dau II

November 26, 2019 in Vietnam ⋅ ☀️ 29 °C

An der östlich zugewandten Seite des Ortes, soll es noch schöne Strände geben - Tip vom Vietnamesen.
    Doch leider sind die Strandzugänge mit kleinen Resort verbaut. Zugang nur für Gäste oder gegen Bares ☹️. In eines habe ich mich rein geschmuggelt 😎.
    Es gibt wieder ganz kleine Zugangswege, aber nicht Bike-tauglich 🤔☹️🙄.Read more

• Day8

Inseltour 2: Ganh Dau I

November 26, 2019 in Vietnam ⋅ ☀️ 30 °C

Nach weiteren 1 1/2 Stunden komme ich am westlichsten Zipfel der Insel an - Ganh Dau.
    Bei "Mama Sunset" gönne ich mir erst mal ne kleine Pause und ne kühle Coke. Die Aussicht auf die spiegelglatte See ist der Knüller 👏👍.
    Ein Vietnamese am Nachbartisch - wir sind die einzigen Gäste - versichert mir, "the best sunset" 😆👍.
    Nicht weit entfernt liegt noch ein ruhiger Tempel.

• Day42

Peppercorn resort

January 17, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 28 °C

Megerkeztunk a szigetre, ahol a kovetkezo egy hetet toltjuk! A 600km2-en elterulo vietnami Phu Quoc Kambodzsa partjaihoz esik kozel. Mi a sziget eszaki reszen foglaltuk le a szallast, ahol 12 bungallo van, mindegyik a tengerparton. A delutant napozassal, olvasassal, furdessel toltottuk, es nagyjabol ez a terv a tovabbiakban is :)) ezt meg megfuszerezzuk egy kis szigetturaval, buvarkodassal, kornyekbeli strandok felfedezesevel. Mivel a wifi eleg gyenge, kepeket nem nagyon fogunk tolteni...

Ui. Saigonban 10millioan laknak, ebbol 6millioan motoroznak. Ezt meg mindenkeppen el akartam mondani. De nem valoszinu hogy ez hianyozni fog :))

• Day43

Gành Dầu beach

January 18, 2015 in Vietnam ⋅ ☀️ 28 °C

Tomi megengedte, hogy utolag elaruljam, volt egy kemeny napja. Nalam enyhe tunetekkel jelentkezett a dolog, bar lehet hogy nem is ugyanaz volt a bajunk. Mindenesetre kb egyszerre faztunk meg, aztan a mekong riveres kirandulason gyengelkedtem, majd hasmenesem volt, de labon kihordtam. Tomit viszont elegge legyurte, es pont amikor a szigetre repultunk, lazas volt, hasmenessel, hanyassal. Gyorsan legugliztam a tuneteket, es orommel allapitottam meg, hogy a malaria es a dengue laz nagy esellyel kizarhato.
    Szegenynek nekem kellett osszepakolni, semmi ereje nem volt, a repteren is elegge szenvedett. Meg jo, hogy csak belfoldon utaztunk, mert amugy a hökamerakon lehet fennakadt volna. A repules ide kb 40perc volt, egesz veletlenul a veszkijaratos sorban ultunk, ugyhogy legalabb öröm jutott az ürömbe.
    Amint a szallasra ertunk, le is fekudt, es estig aludt. Mara szerencsere mar jobban lett, meg amugy is egesz nap relax program volt, es a wc-tol sem tavolodtunk el ;)) en visszatertem a whiskey cola rutinomhoz, az eddig mindig bevalt. Meg var rank egy behutott jo fajta uveg prosecco, csak a Tomi legyen hundert prozent.

• Day49

Utolso reggeli

January 24, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 26 °C

Day 24

Rohamosan fogynak a percek amit meg itt toltunk.
    Tomasz persze ketelkedett benne, hogy mit fogunk itt egy teljes hetig csinalni, de mondanom sem kell, hogy ez is elrepult. Nehez szivvel hagyjuk itt a sok mosolygos arcot, a fejedelmi reggeliket, a balzsamos esteket, a gekkoinkat, a kiskutyakat, es a gyonyoru strandunkat... De var minket Bangkok!Read more

• Day45

A "Napunk"

January 20, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 25 °C

Reggel megnezzuk, ahogy feljon, este megnezzuk, ahogy lemegy, a ketto kozott meg aktivan gyakoroljuk a lazitast, hogy otthonra is megorizzunk belole valamit.

• Day48

Utolso nap

January 23, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 26 °C

Day 23

A visszaszamlalas elkezdodott :(, utolso napunkat toltjuk itt, holnap repulunk ;(((
    Szofi, a kiskutya is szomorkodik.

De addig meg.... Nyaralas!! ;)

• Day21

Fahrradtour nach Ganh Dau

March 17, 2017 in Vietnam ⋅ ⛅ 29 °C

Eigentlich wollten wir uns heute Roller leihen und die Insel erkunden. Aber keiner von uns hatte einen Führerschein mitgenommen. Also haben wir uns für Fahrräder entschieden. So groß ist die Insel ja auch nicht… und so sind wir die rund 20 Kilometer bis nach Ganh Dau in knappen 1,5 Stunden geradelt. Ohne Gangschaltung natürlich.

Der Strand zu dem wir hier wollten war entweder ein Privatstrand vom Hotel oder total dreckig. Zum Glück haben wir in der Nähe ein Resort gefunden, in dem sich die Angestellten wenig darum geschert haben, ob man wirklich Hotelgast ist oder nicht, und wir uns an den Strand legen konnten. Am Nachmittag sind wir in der Mittagshitze zurückgefahren.

Zum Abendessen haben wir uns zum Street BBQ getraut: Auf Kinderplastikstühlen sitzend, sucht man sich vorher sein Essen vorne an der Auslage auf der Straße aus, welches dann direkt auf den Grill geworfen wird. Ich kann scheinbar wieder Seafood essen :-)

Ach so: Sonnenbrand Nr. 3 (im Schatten) geholt. Sonnenbrand Nr. 1 wirft derweil erste Bläschen auf dem Schienenbein.

• Day43

Nyar van es semmi baj

January 18, 2015 in Vietnam ⋅ ☀️ 28 °C

A napot egyelore a passziv pihenes jellemezte, de ezt mi nagyon tudjuk elvezni! Vegre tudok sokat olvasni, elkezdtem egy nagyon jo konyvet, es sajnos mindjart vege, de tudom ajanlani mindenkinek. Az a cime, hogy "A Rosie projekt".
    Ebedre lecsuszott egy tavaszi tekercs, Tomi kihagyta a kajat a gyomra miatt. Nagyon kedves a szemelyzet, ugy lattam valamifele csaladi vallakozas lehet. Apuka talan angol/amerikai, felesege vietnam, anyos apos is besegit. Meg termeszetesen ahogy azt megszokhattuk, az olcso munkaero miatt sok a felszolgalo, takarito. Utobbiak rendesen dolgoznak, mert tudni kell azt, hogy a vilagnak ezen a felen a kornyezetvedelemrol, fenntarthato fejlodesrol es a (szelektiv) hulladekgyujtesrol hirbol sem hallottak!!! Ennek koszonhetoen sajnos minden tele van szemettel, igy a tenger is. Meg ha a helyiek figyelnenek is, az sem er sokat, mivel Kamodzsa nagyon kozel van, es onnan athozza a viz a szemetet a partra. Szoval a mi strandunk tisztitva van, de ha kisetalunk kicsit arebb, akkor azert latszik a valosag is.
    Vacsi utan meg megcsodaltuk ma is a keken vilagito planktonokat a parton, ahogy kimossa oket a viz. Olyanok, mint otthon* a szentjanosbogarak. Meg sosem lattunk mashol ilyesmit, uh kicsit utanalovastam. Sajnos lehetetlen iPhone-nal lefotozni, guglizzatok le!

*otthon: azert egy kicsit honvagyunk lett mar! (De valahogy kibirunk meg egy hetet :) )