Vietnam
Tỉnh Kiến Giang

Here you’ll find travel reports about Tỉnh Kiến Giang. Discover travel destinations in Vietnam of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Ha Tien, Vietnam

March 8, 2017 in Vietnam

Am 07.03. ging es für uns nun also weiter nach Vietnam! Von Kep brauchten wir inklusive Checkout und Checkin von einem Land in das andere ca. drei Stunden mit dem Bus, bis wir in Ha Tien ankamen. Am Abend lernten wir beim Abendessen einen älteren, vietnamesischen Herren kennen, der gefühlt der einzige war, der in ganz Ha Tien Englisch sprach. Er gab uns viele hilfreiche Tipps und verlieh uns für den nächsten Tag einen seiner Scooter. Und so nutzten wir die Zeit, um die Umgebung etwas näher zu erkunden. Dabei führte uns unser Weg unter anderem zur 30km entfernten Küstenregion, wo man nur Locals antreffen kann, die in größeren Gruppen am Strand essen und trinken und den Blick auf das Felspaar im Meer genießen oder über die kleineren Märkte laufen und in einem kleinenTempel beten. Zum Baden lud der Strand allerdings nicht so wirklich ein. Also ging es weiter durch die ländliche Region zu den riesigen Höhlen, in denen sich die Menschen während des Vietnamkrieges in Sicherheit gebracht hatten. Danach fuhren wir zum "Mui Nai" Beach, wo wir den Nachmittag und den wunderschönen Sonnenuntergang genossen.
    Am nächsten Tag ging es dann auch schon weiter nach Can Tho. Fünf Stunden Fahrt bis ins Mekongdelta. Der zeitweilig mit offener Tür fahrende Bus und auch die aus dem Fenster rauchenden Fahrgäste sowie die aller 20 Minuten stillende Frau neben uns, sind nur ein kleiner Eindruck aus dem doch anderen Busreisen, wie wir es aus Deutschland kennen.
    "Xin Chào" ("Hallo") Can Tho 🇻🇳

Jippie, wir sind mal wieder auf einer Insel gelandet und genießen die warmen Sonnenstrahlen am Strand. 🏖

Ileana ist inzwischen auch wieder gesund! 👍

Der Ong Lang Beach ist echt traumhaft schön - weißer Sand und türkises Meer .... 😍

Mit dem Roller sind wir heute zu einem kleinen aber feinen Wasserfall gefahren. Durch eine super schöne Parkanlage und nach einer kurzen Tour durch den Dschungel haben wir anschließend den Wasserfall erreicht und natürlich drin gebadet. 😊🌊Read more

Am letzten Tag in Phu Quoc haben wir den Sao Beach besucht - diesen hatte uns die Besitzerin unseres Homestays empfohlen. 🌊🏖

Das war mit Abstand der weißeste Sandstrand den wir bis jetzt gesehen haben - wie im Bilderbuch! 😍

Wir hatten einen Strandabschnitt erwischt der echt schön war (bis auf die laute Musik von der Strandbar nebenan 😩).

Leider ist nicht jeder Strandabschnitt so schön ....

Einige sind total überfüllt oder mit Müllresten verschmutzt (das ist so so traurig und für uns jedes Mal unverständlich, wie die Menschen mit ihrer Umwelt umgehen...😓 - siehe letztes Bild).

Busfahrt

October 20, 2017 in Vietnam

Nachdem das Visum für Vietnam nach eintägiger Verspätung endlich fertig war, startete unsere Fahrt nach Vietnam (My Tho) in einem Minivan mit 21Leuten.😯 An der Grenze lief dann alles reibungslos und wir konnten aus dem Minivan in einen Bus mit Liegesitzen umsteigen.😍 Nach 13h Fahrt wurden wir endlich raus gelassen, jedoch 4km entfernt von der Stadtmitte. Also ab in ein Taxi um ein Hostel zu suchen. Jetzt ist es 21:30Uhr und wir haben endlich ein Zimmer also erstmal was essen gehen.😄Read more

Sao beach

January 21, 2015 in Vietnam

Day 21

Ismet kibereltuk a robogot hogy ezuttal a sziget egeszen deli csucsken fekvo, es a legszebbnek kikialtott strandon toltsuk a napot.
    Majdnem 2ora volt az odaut (szembeszelben), vissza mar csak kb masfel ;) (hatszelben), nagyon belejottunk a mocizasba!!!
    Mindenesetre megerte lemenni, mert a strand tenyleg gyonyoru, olyan feher homokkal, es turkizkek vizzel amilyet meg sosem lattunk. Es a legdurvabb, hogy a turistak csak lezengtek!! Ennek valoszinuleg az az oka, hogy ide nem epitettek szallodakat... meg. Mert mint megtudtuk, itt minden foldterulet megvasarolhato, igy a strand is, es biztos hogy ez a gyonyoruseg is el fog tunni, hogy egy hatalmas hodaly szallodakomplexumot epitsenek ra.
    Mindenesetre mi egy napra ugy ereztuk magunkat, mint a paradicsomban!!

Buvarkodas

January 23, 2015 in Vietnam

Hajoval (na jo ilyen kis helyi dingivel) elvittek minket egy kb 20percre talalhato obolbe, ahol a haziak szerint tobb mindent lehet latni a viz alatt, mint a sajat strandon. Ezt csak megerositeni tudjuk, nagyon jo volt!! Fentrol nezve semmi kulonos, de amikor alamerulsz...Gyonyoru es rengetegfele meretu es szinu korallok, novenyek, es halak kozott uszkaltunk kb 3/4 orat. Mivel nem homok volt a talaj hanem korall, a viz itt kristalytiszta, mint egy akvariumban. Lattunk kulonbozo formaju, egyszinu, csikos, sot szinvaltos halat, meg tarisznyarakot. De a legnagyobb elmeny a hatalmas halrajban uszas volt. Ezzel a kis kirandulassal hatalmas motivaciot szereztunk, hogy vegre elmenjunk a buvartanfolyamra amit meg naszajandekba kaptunk :))
    ???

Peppercorn resort

January 17, 2015 in Vietnam

Megerkeztunk a szigetre, ahol a kovetkezo egy hetet toltjuk! A 600km2-en elterulo vietnami Phu Quoc Kambodzsa partjaihoz esik kozel. Mi a sziget eszaki reszen foglaltuk le a szallast, ahol 12 bungallo van, mindegyik a tengerparton. A delutant napozassal, olvasassal, furdessel toltottuk, es nagyjabol ez a terv a tovabbiakban is :)) ezt meg megfuszerezzuk egy kis szigetturaval, buvarkodassal, kornyekbeli strandok felfedezesevel. Mivel a wifi eleg gyenge, kepeket nem nagyon fogunk tolteni...

Ui. Saigonban 10millioan laknak, ebbol 6millioan motoroznak. Ezt meg mindenkeppen el akartam mondani. De nem valoszinu hogy ez hianyozni fog :))

Erdei seta

January 19, 2015 in Vietnam

Day 19

Ma robogot bereltunk, hogy felfedezzuk a szigetet. Eloszor K-i iranyba haladtunk egy voros homokos-koves folduton gyakorlatilag egy erdoben. Itt megalltunk setalni a turaosvenyen, bar a szep fak, es egy-ket pillangon kivul sok latnivalo nem volt. Szerencsere ezen az uton nem volt egyaltalan forgalom. Kb 1orat haladtunk, amikor kiertunk a foutra. A sziget hires a borsültetvenyeirol, ezek mellett haladtunk el. Kb fel ora mulva ertunk a fovarosba, ahol leszalltunk a mocirol, hogy kicsit korulnezzunk.Read more

Gành Dầu beach

January 18, 2015 in Vietnam

Tomi megengedte, hogy utolag elaruljam, volt egy kemeny napja. Nalam enyhe tunetekkel jelentkezett a dolog, bar lehet hogy nem is ugyanaz volt a bajunk. Mindenesetre kb egyszerre faztunk meg, aztan a mekong riveres kirandulason gyengelkedtem, majd hasmenesem volt, de labon kihordtam. Tomit viszont elegge legyurte, es pont amikor a szigetre repultunk, lazas volt, hasmenessel, hanyassal. Gyorsan legugliztam a tuneteket, es orommel allapitottam meg, hogy a malaria es a dengue laz nagy esellyel kizarhato.
    Szegenynek nekem kellett osszepakolni, semmi ereje nem volt, a repteren is elegge szenvedett. Meg jo, hogy csak belfoldon utaztunk, mert amugy a hökamerakon lehet fennakadt volna. A repules ide kb 40perc volt, egesz veletlenul a veszkijaratos sorban ultunk, ugyhogy legalabb öröm jutott az ürömbe.
    Amint a szallasra ertunk, le is fekudt, es estig aludt. Mara szerencsere mar jobban lett, meg amugy is egesz nap relax program volt, es a wc-tol sem tavolodtunk el ;)) en visszatertem a whiskey cola rutinomhoz, az eddig mindig bevalt. Meg var rank egy behutott jo fajta uveg prosecco, csak a Tomi legyen hundert prozent.

Utolso reggeli

January 24, 2015 in Vietnam

Day 24

Rohamosan fogynak a percek amit meg itt toltunk.
    Tomasz persze ketelkedett benne, hogy mit fogunk itt egy teljes hetig csinalni, de mondanom sem kell, hogy ez is elrepult. Nehez szivvel hagyjuk itt a sok mosolygos arcot, a fejedelmi reggeliket, a balzsamos esteket, a gekkoinkat, a kiskutyakat, es a gyonyoru strandunkat... De var minket Bangkok!

Tỉnh Kiến Giang, Tinh Kien Giang