London 🤍

Нашето кратко посещение на Лондон при Тео и Наталия 🥰 Læs mere
  • 5fodaftryk
  • 1Lande
  • 3dage
  • 66fotos
  • 2videoer
  • 664kilometer

Sky Garden 🌟

8. juli 2023, England ⋅ ⛅ 26 °C

След като си оставихме багажа в Тео и Наталия, се отправихме към Sky Garden, един от най-високите небостъргачи в Лондон, където за да се качиш на него, трябва да си резервираш билети поне 2 месеца по-рано (което ние не го бяхме направили), но Тео и Наталия казаха, че има опашка и за хора без билети, та ние се наредихме на нея и по късмет минахме много бързо, за около 10тина мин чакане се качихме горе. 😎
    Гледката беше към реката и другите големи нови офис сгради наоколо.
    Направихме си снимки, вътре имаше огромна градина от всякакви цветя и зелени дръвчета и храсти, палми и тн. и можеше да се седне да изпиеш едно кафе или да изядеш една торта. (все забавления, но не за студенти туристи, които преди 2 седмици същия месец са били в Париж 🤷🏻‍♀️)

Tower Bridge & Buckingham Palace 🌟

8. juli 2023, England ⋅ ☁️ 24 °C

Ночко си беше пожелал: “В Англия сме, искам да ни завали английски лондонски дъжд. Не много, нали, цял ден, ами само малко” и така и стана. След като излязохме от Sky Garden започна да вали леко и докато спре се бяхме придвижили до Tower Bridge вече. Снимките бяха задължителни, даже видяхме и как се отваря мостът, за да мине една по-голяма лодка ⛵️ и тук късмет ☺️🍀
    Минахме по него и се разходихме от другата страна на реката. Тео и Наталия малко ни разочароваха, че тези червените телефонни кабинки били в много неугледно състояние по улиците и намерихме една друга, която беше на закрито и функционираща, за да си направим снимки с/в нея.
    Искахме да седнем да обядваме някъде, но цените бяха много високи в местните заведения (pubs) и затова си взехме по един сандвич, снакс и напитка за по общо 3£ на човек от един супермаркет и ги изядохме на гледка към моста 🥰
    Също и взехме един от тези червени автобуси на два етажа, за да стигнем до една от главните улици, Oxford Street. Тя беше претъпкана с хора, всякакви сувенирни магазини под път и над път… нямаше как да не се влезе и в Дисни магазина, аз се снимах с моята принцеса, докато Ночко обикаляше да разглежда други неща.
    Късния следобяд стигнахме и до Бъкингамския дворец и точно тогава се сменяше войската отпред, имаше мини шествие, което снимахме.
    И понеже бяхме ходили доста и бяхме уморени, се запътихме към вкъщи след това. 50 минути с метрото до тях и оттам си взехме Fish&Chips за вечеря.

Arrival at London

8. juli 2023, England ⋅ ☀️ 26 °C

На първата снимка отпътуваме от Карлсруе за летището. Нямаше хубави връзки за полета ни в 6:35 и още в полунощ се озовахме на летището… което се оказа и че не работи и беше затворило… и се наложи да седим навън цялата нощ. Дремахме колкото можеше и към 4 сутринта ни пуснаха да влезем. Полетът беше добре, по изкалаторите в Лондон имаше такива очертани стъпчици къде трябва да седим и с Ночко изпълнявахме стриктно английския правилник хихи
    Качихме се (след леко лутане из гарата, защото уж знаем английски, ама се затруднихме на акцента им) на правилния автобус и след час пристигнахме в Стратфорд, откъдето ни взеха Тео и Наталия с кола. 🚗

• Dag 2

The Big Ben & William Shakespeare

9. juli 2023, England ⋅ ☁️ 23 °C

Първата ни дестинация втория ден беше The Big Ben 🌟
    Много снимки си направихме, беше много хубав. Наталия каза, че предните месеци много туристи били останали разочаровани, защото около година бил увит в найлони за реставрация, но добре, че спонтанно навреме си организирахме почивката. ☺️ Решихме да не се качваме на London Eye (виенското колело), а само да минем покрай него и да си направим едно селфи.
    След него минахме през улицата на Шерлок Холмс, Backer Street 221 b. Там имаше музей и фен магазин на Шерлок Холмс. Аз си взех малък прототип на неговата цигулка, а Ночко неговите лула и шапка. Наблизо имаше хубави сувенири и накупихме за рода и приятели 😄
    По пътя към открития театър в Лондон, където си бяхме купили билети за представление на Шекспир, имаше една статуя с 2ма прегърнати мъж и жена и с Ночко се опитахме да ги наподобим хихи
    Театърът беше много старинен и целия от дърво. Пиесата беше час и половина и малко ни озори и четиримата със силния английски акцент и хумор, но все пак на местата, където разбирахме, се смяхме и с останалите от публиката 😄 тя приключи късно и се прибрахме след нея вкъщи.

• Dag 3

National Gallery & Going Home

10. juli 2023, England ⋅ ☀️ 29 °C

Последния ден Тео и Наталия отидоха на работа, а ние с Ночко посетихме Националната галерия. Беше хубава, но немного голяма… ние не знам защо очаквахме Лувъра… но имаше картини от Венеция в началото и други също интересни.
    Обядвахме с Наталия и после тя ни качи на метрото за наобратно към автобуса и летището.
    Гейтът ни беше с панорамна гледка и гледахме кацащи и излитащи самолети, също и нашия си Ryan Air.
    И се прибрахме ☺️ Криси ни взе от летището в Карлсруе и ни върна директно в Хадико 🏡