Europa Roadtrip

August - November 2017
A 113-day adventure by Dadaste Read more

Oulu, Korvala, Karigasniemi, Nordkapp

August 18, 2017 in Norway ⋅ ⛅ 10 °C

Nachdem mir z' Järvenpää los si, simr uf Oulu gfahre. Ds isch ca. ir Mitti vo Finnland. Nach Oulu simr witr i Nordä u ungerwägs heimr no dr Santa imnä Park wöue bsueche. Leider het dä abr scho zue gha; d' Päckliproduktion isch anschiinend scho i vouem Gang. Am Aabe heimr z' Korvala ufeme härzigä Camping mit eigetem See gschlafe. Sogar e chliini Ruederboot-Tour isch dinnglägä u dr Dave u d' Dana hei ihri Ruederkünst bewisä. Troumhaft schön gsi! Znacht heimr Würst u Gwürzbrötli brätlet. I dere Gägend si üs mehrmaus Renntier-Herdenä begägnet, die si am Strasserand odr loufe direkt über d' Strass. Sehr lustegi u interessanti Tier!
    Nach Korvala simr uf Karigasniemi gfaahrä, dsch direkt vor dr norwegischä Gränzä. Mir hei dert am Fluss chönnä si u näbst dä Muggä ischs sehr dr Fridä gsi.
    Am nächschtä Tag simr ner bis az Nordkap.
    Dr Wäg as Nordkap isch atemberoubend. Mega viu Felsä, Seeä u ruuchi Küste. Z' Meer isch ganz töif blau u dürä Wind schlahts u viu Wällä.
    Am Nordkap hets gluftet wi vrruckt, abr es isch mega iidrücklech wemä so wit cha gseh. Mir hei auso üses erstä Ziu erreicht!
    Ir Nacht am 00.00 Uhr heimr üs ufä Wäg gmacht uf üsi Nachtwanderig a würklech nördlechscht Punkt vo Europa, Knivskjelodden heisster. Mir si ir Nacht gangä, wüu mir dert am 03.08 Uhr dr Sunneufgang hei wöuä luege. Aacho simr am 03.00 Uhr, auso isch üse Zitplan perfekt ufgangä. D' Wanderig isch wortwörtlech über Stock u Stei gange, mir hei üs vo Steimandli zu Steimandli müesse orientiere, angeri Wägbeschilderig hets nid gäh. Gottseidank chame hie sogar ir Nacht ohni Liecht ungerwägs si, äs isch nämlech dank dr Mitternachtssunnä geng no rächt häu!
    Mir hei üs no chle im Wäg toschä u so heimr zimlech ä steilä Wäg überne riisä Feusä am Meer abä müesse. Isch aber aues guet gange!
    Ändlech am Ziu aacho simr vomne bezoubernde Aablick vom Meer u Morgärot begrüesst wordä. Ungloublech gstuunet heimr u üsi Härzä si warm wordä! Ä wahnsinns Fläck Ärdä – u mir si dert gsi!
    D' Sunnä heimr leider nid ganz gseh, d' Wulche si z' dicht gsi. Abr dr Himmu u z' Meer hei trotzdäm äs wunderbaars Schouspiu botä i dä ungloublechschtä Farbä!
    Bevor mir üs platziert hei, fr ds Schouspiu z' gniessä, isch d' Steffi z' vorderst ufdä Feusä uf Möwescheisse usgrütscht u hingertsi härätätscht. S' paar Meter witr vor u sie hät dr nördlechscht Schwumm vo Europa gno...
    Ufem Rückweg heimr du die richtegi Routä gno u hei mehrmaus Rentierherdä krützt. Sehr z' frideni u ruhigi Tier.
    Widr bim Alj aacho simr am 06.45 Uhr u hei üs ner ufgmacht gahne Camping z' sueche. Dert aacho heimr ä warmi Duschi gno, üs bettfertig gmacht u si i Alj gah ruhie. Mir wärdä morn witr gah dür Norwegä u ds Wikingerland entdeckä!

Hammerfest, Luleå, Umeå, Östersund

August 23, 2017 in Sweden ⋅ ⛅ 9 °C

Am Morgä heimr wöuä startä richtig Hammerfest. Am Alj hets abr so guet gfaue am Nordkap, daser gar nid het wöuä wägfahrä. Äs isch üs de när öpper cho häufä u so heimr chönnä loslegä. Zum Leid vom Dave het üs ä Opel usem Schlamassu ghulfä.
    Ds Hammerfest aacho, simr ines Fischrestaurant gah ässä. D' Dana u dr Dave hei beidi Wal probiert, d' Steffi isch bim Lachs blibä. Sehr fein gsi aues! Z' Restaurant het "Havørna" gheissä, empfählenswärt! Hammerfest isch mega lebändig gsi u isch ä sehr interessanti Stadt (die nördlechschti Stadt vo Europa übrigens), s' het üs sehr gfauä! Am nächschtä Morgä si no 2 Rentier ufä Camping cho zmörgelä u si fasch i Alj gschlüffä, so nöch sisi cho.
    Mir si witr richtig Luleå. Leider heimr üs chle ufdr Routä verlorä, drum hets nid ganz bis uf Luleå glängt, sondern bis uf Pello. Am nächschtä Tag heimrs du när gschafft u si nach ca. 3h z' Luleå acho. Mir si z' Gammelstad it Church Town (Kyrkstad), eis vo 16 Chiuchä-Dörfli. Ganz härzig die rot-wissä Hüsli! Gschlafe heimr ufemne 4-Stärn-Camping z' Luleå. A üsem 20. Reisetag simr uf Umeå. Churz vor Umeå die riiiiiiese Überraschig: mir hei ä ächtä, freiläbendä Euch gseh! Direkt näbdr Strass ischer am Waudrand gstangä u het graset. Mir si hin und wäg gsi ab däm prächtigä Tier! Stouz u o chle verwirrt isches da gstangä u het üs beäugt. Ganz ä sanftä Riis uf die Distanz, abr mir si üs einig gsi, dassmr somnä Tier allei im Waud nid wettä begägnä. Z' Umeå simr churz dürnä Stadtteil gloffä, gah ässä u när ufä Camping.
    Hüt simr uf Östersund gfahre. Ds isch grad zimlech ir Mitti vo Schwedä. Ufem Wäg heimr no ä Abstächer ines Outlet gmacht u d' Steffi hetsech ä tolli Rägäjaggä kouft.
    Z' Östersund simr ufemne kuulä Camping, hei Köttbullar (zum zwöitä) mit Gnocchi u Mais gmacht u gniesse itz no dr Aabä.

Trondheim + Ålesund

August 27, 2017 in Norway ⋅ 🌙 9 °C

Dr Tag het hüt unfreiwiuig miteme Früehligsputz vo paar Chistä aagfange. Mir hei z' Wätter ir Nacht nid richtig erchennt u drum am Morgä zersch mau müesse d' Chistene tröchnä u putze. Tja, o das muess mau si...
    Speter simr losgfahre nach Trondheim. Ungerwegs heimr d' Tipps vomnä St. Galler-Paar, womer am Aabä vorhär hei troffä, bsuecht: ds Lundhags-Outlet (Outdoor-Chleider) u dr Ristafallet-Wasserfau. Dr Wäg nach Trondheim isch wunderhübsch, füehrt dür chlini Dörfli, ruhigi Wälder u ah schönä Gwässer vrbi. Zimlech am Aafang heimr no ufne chliini Fährä müesse, wo üs ufnä Inslä het bracht u änä widr drab. Mir si vor Trondheim ufnä Camping direkt am Meer u hei dr Sunneungergang, dick iipackt, gnossä.
    Mir hei dr Tag gmüetlech gstartet u si ner nachem Zmorgä ab uf Trondheim. Dert aacho simr los zur Burg, üsem erstä Ziu. Ufem Wäg heimr d' Stadt scho chönnä entdeckä u si hin und weg gsi: absolut bezouberndi Stadt! Am Fluss reihesech vili chliini farbegi Hüsli wosech im stiuä Wasser spieglä. D' Stadt isch so lebändig u trotzdäm sehr ruhig! Für zur Burg muessme ä mega Stutz ufä u fausmä da mitem Velo ufäsött, gits ä Velolift! Ä wahnsinns Erfindig, abr nid ganz eifach, wiemer speter hei chönnä beobachtä. Vor Burg us hetmä när über die ganz Stadt gseh, hervorragende Ussichtspunkt auso. Widr dunger simr no ga dr Dom luege. Womer ume Eggä si cho, heimr gstuunet: ar Fassade si 60 grossi Figure vo (mir nämä ah) Heiligä, gschichtsträchtigä Mönschä u vo Jesus gsi. Äs mega Kunstwärk! Gässä heimr imnä Auerwäutsrestaurant, "Egon" hets gheisse u gspisä heimr vom Pizza- u Salatbuffet.
    Speter simr no so wit gfahre wiemer hei mögä u wie d' Zit het zuegla u so simr z' Ellingsgården ufeme Camping glandet. Dsch sonä Raststättcamping gsi u dämentsprächend heimr scho gli mau nach Pommes u Öu gschmöckt. Drfür heimr z' erstä Mau Elektrizitä gha u dadrmit dr Alj chönnä heizä u d' Liechterchötti lah lüchtä.
    Am nächschtä Tag simr uf Ålesund gfahre. Uf däm Wäg heimr 2 Fährä müessä näh. Rächt lustig, ds isch eifach dr normau Strasseverlouf. Ufdr eintä Fährä hetsech ä euteri Damä mit ihrere Tür no ah üse Alj verewigt u speter no mit dr Ungerschrift unger ihrem Wärk. Lustegi Begägnig gsi!
    Am speterä Nami simr ufeme Camping aacho u hei gwöschet, Alj putzt u Znacht kochet. Äs het Couscous mit Fischstäbli gäh.
    Hüt simr gah z' Aquarium vo Ålesund bsueche. Äs härzigs Schmuckstückli wo Iiblick git it Ungerwasserwäut vor norwegischä Küstä u dä norwegischä Fjorden.
    Morn geits witr uf Bergen.

Bergen, Stavanger, Lysebotn

August 31, 2017 in Norway ⋅ ☀️ 14 °C

Hüt simr uf Bergen gfahrä. Bergen isch ä sehr spezieui Stadt u mir heis wie fougt erläbt:

Viu Natur hei mir erläbt
    u de het üses Härz nach Bergen gsträbt.
    So si mir gfougt däm Ruef vor Stadt
    u si vorwärts cho mit Fährä, Strass u langsamer Fahrt.

Z' Bergen aacho simr umeg'irrt
    – ganz verwirrt.

Nachem Botanischä Gartä
    heimrs chuum chönnä erwartä,
    die berüehmtä farbigä Hüsli z' bestuunä.
    Abr – bi soviu Ghüder vrgeit eim d' Luunä.

So viu Guets u Schöns heimr ghört
    u itz si mir sehr empört!
    Äs isch weniger schön aus erwartet gsi
    und o sehr schnäu vrbi,
    wüu Bergen isch ou mega chli.

Nach Bergen simr witr Richtig Stavanger gfahre.
    Ungerwägs heimr ufeme Camping pfuuset mit wunderbarem Blick ufä Fjord. Ir Nacht isch sogar no äs Chrüzfahrtschiff düregschlichä u dr Himmu isch so klar gsi, dassmr d' Miuchstrass hei chönnä gseh. Am nächschtä Tag heimrs du de uf Stavanger gschafft.
    Z' Stavanger aacho simr ufnä Parkplatz u när ab it Stadt. Mir si churz it Touristäinformation gah Infos holä frd Wanderig ufä Kjeragbolten u när ufä Camping. Dert heimr Tikka Masala mit Riis kochet, hei gläsä u brichtet zämä u si gah pfuusä.
    Am nächschtä Tag simr uf Stavanger is "XO Steakhouse" gah Burger ässä – Burger zum Zmorgä vrtribt Chummer u Sorgä. Stavanger isch gmüetlech u härzig. Widr ufem Parkplatz fr witr, heimr dr Alj nümm chönnä aalah (übrigens scho zum 2. Mau ah däm Tag). Mir hei ä hiufsbereiti Frou gfungä wo üs het überbrüggt u de heimr loschönnä – mitem Alj wirds nie längwilig.
    Witr simr Richtig Kjerag. Dr Wäg dert ufä isch steil, kurvig u ungloublech schön gsi! Hie hets widr die ruuchi, steinigi Umgäbig gha, womr scho ufem Wäg as Nordkapp gseh hei. U glich hets si ganz eiget Charme mit dä einzigartigä Hüsli, klarä Flüss u zottligä Schaaf am Strassärand. Dobä aacho het üs dr Parkplatzwart erklärt, dassmr nid dert chöi schlafä, sondern abä ufä Camping müesse. Dass Bärner langsam redä, schiint o hie bekannt z' si...
    Auso simr abä uf Lysebotn u hei dert gnächtiget.

Kjeragbolten

September 1, 2017 in Norway ⋅ ☀️ 9 °C

Hüt simr früeh am Morge los fr uf dä Kjeragbolten. Z' Wätter isch nid strahlend schön gsi, äs het bitzli grägelet u Näbu gha. Auso heimr üsi Rägäsachä gsattlet u si los.
    Bim Parkplatz aacho heimr widr dä fründlech Platzwart troffä u är het gmeint, die Wanderig sig fr üs Schwizer wine Spaziergang... Auso simr motiviert gstartet.
    Aber – scho dr Aafang isch happig gsi. Äs längs Stück gredi ufä u das über Feusä. A bsungers steilä Steuä gits Chöttinä womesech cha dran ufezieh odr sech cha dranhäbä.
    Dr ganz Wäg isch ufä u abä gangä u praktisch nur über Feusä. Einzelni Steuä heimr uf aunä 4nä gno, hei stets ufdr Huet müesse si, dasmr ufdä nassä Feusä nid usrütschä.
    D' Ussicht isch troumhaft gsi! Obschons näblig u rägnerisch isch gsi, heimr absolut gstuunet ab dr Umgäbig. Ds Zämäspiu vo Feus, Wasser, Näbu u Bärgä het es einzigartigs Biud gäh.
    Ungerwägs simr no ungere Rägäwulchä dürä cho, si froh gsi wo die isch witrzogä.
    Z' letschtä Stück heimr no dürnes trochnigs Bachbett müesse loufä u plötzlech isch dr Kjeragbolten i sirä ganzä Pracht vor üs gsi. Ä majestätischä Aablick, dä Stei zwüschä denä zwe Bärgä!
    Mir hei üs äs Süppli kochet u zuegluegt, wie die Erstä ufä Stei ufä si. Äs isch eim scho chle mulmig, zwüssä, dasses ungerem Stei eifach z' Loch ab geit... u glich heimr üs ds nid wöue lah entgah. Mir si mit viune angere is Gspräch cho u hei gmerkt, dasses dä meistä so geit. Schlussendlech heimrs gschafft u jede isch nachenang uf dä Kjeragbolten krackslet. Äs mega Gfüuh dert druf z' stah.
    Nachdem mir äs Wiili bi dem Stei si gsi, heimr üsi Sachä packt u üs ufä Rückwäg gmacht.
    Dr Rückwäg isch o nid ohni gsi, die ganzä stotzigä Steuä dismau abä. Dert womer üs vorhär ar Chötti hei ufäzogä, heimr üs itz ghäbt zum abärütschä. Ungerwägs heimr no ganz kuuli Bärner troffä u churz mitnä gsprächlet.
    O ufem Rückwäg isch eich aues guet gangä. Widr ufem Parkplatz aacho, heimr erfahrä, dasses vom Kjeragbolten 1000m/ 1km z' Loch ab geit!
    Itz heimr üs ufgmacht widr abä Richtig Oslo. Ungerwägs heimr müesse aahautä – d' Brämsä hei ä Abchüehlig brucht.
    Ufem Camping aacho heimr ä Düschu zwickt, Znacht köchlet u si när ab is Bett.

Oslo + Vestby

September 4, 2017 in Norway ⋅ ☁️ 13 °C

Mir hei üs ufgmacht uf Oslo. Z' Oslo aacho heimr ä Camping gsuecht u si fündig wordä. S' bitzi Ärger heimr gha, da sie üs nid im Alj hei lah schlafä u mir überrissä viu zauht hei. So geits mängisch... Nachem Zäut ufbouä heimr afah wöschä u Znacht machä. Nach langem Diskutiere heimr üs geiniget, dasmr rebelliere u trotzdäm im Alj schlafä. #wägächautuso
    Am nächschtä Tag simr dr ganz Tag uf Oslo.
    Mir si sehr gspannt gsi, wüumr ungerwegs vo paarnä ghört hei, dass sech die Stadt nid lohnt ussert mä wott aktiv it Museeä.
    Aber – Oslo het üs umghouä! Absoluti Zouberstadt! Dr Dave isch vor 2 Jahr z' Oslo gsi, abr o är het so viu Nöis gseh. Die Stadt isch mega schnäu am wachsä u so hets s' paar Boutä meh aus denzumau.
    Mir hei üs puduwou gfüuht. Die Stadt het ä offenä, kreativä u stiusicherä Charakter, wo üs bezouberet het.
    Mir si z' Rathuus (leider nur vo uss, wüusi dinn ä Feetä hei gha), d' Operä, dr königlech Palast, d' Burg, dr nöi Stadtteil am Hafä u dr Vigelandpark gah luege.
    Im nöiä Stadtteil simr ganz usem Hüsli gsi, so kuuli Hüser wo aui so ungerschidlech bboue si, mit verschidenä Farbä u Details, rund u eggig. U glich isch z' Ganzä äs mega stimmigs Gsamtbiud.
    Dr Vigelandpark isch sehr interessant, mit au denä bsungrigä Skulpturä vo Mönschä i verschidenä Gmüetszuestäng u Läbeslagä. Zudem ischer sehr pflegt mit schön arrangiertä Bluemebeet. Aues i auem ä Park wosech sehr lohnt u zum Verwilä iiladt!
    Bir Burg u bim Königspalast heimr ar Gardä zuegluegt, wie die iri Formationä zeigä u desumä marschierä.
    Aues i auem isch Oslo absolut empfählenswärt, durch und durch äs Schmucktruckli!
    Am Aabä simr gah dr Alj holä u när richtig Vestby gfahrä fr dert ufeme Camping gah z' schlafä.
    Hüt simr nachem Überbrüggä (d' Nacht isch ume chaut gsi) zum Outlet vo Vestby gfahre u si dert dr ganz Tag dür d' Lädä gschlenderet. Jedä het paar Sachä gfungä u so fahremer itz zfridä u glücklech Richtig Stockholm.

Stockholm

September 6, 2017 in Sweden ⋅ ⛅ 11 °C

Vo Vesby uf Stockholm heimr no e Zwüschästopp ir Nöchi vo Karlstad ufeme Camping gmacht. Ufem Wäg dert härä heimr ä zwöitä Euch gseh – sones tolls Tier! Dr Camping isch ganz härzig gsi u dr Typ vom Camping ganz ä kuulä, offnä, euterä Herr. Am nächschtä Tag simr ume Mittag um losgfahre uf Stockholm.
    Am Aabä simr chle usserhaub vo Stockholm ufem Camping aacho. Ganz härzig mit Park, Kafi, Strand u tollä Hüsli. Mir hei no kochet u si de mau ungere.
    Hüt simr gah Stockholm aaluege. O widr ganz ä schöni Stadt mit uffauend viune autä Hüser u Boutä. Nachdem mir chle dür d' Stadt gloffä si, simr is Vasa-Museum. D' Vasa isch äs Schiff wo im 17. Jahrhundert bboue isch worde und ufdr Jungferäfahrt isch ungergange. Idä früeche 1960er-Jahr heisise chönnä bärgä u itz steitsi i däm Museum. Sehr iidrücklech wie viu no ganz isch u mega interessant was sie aues über z' Läbä ufem Schiff, übere Ungergang vor Vasa und ner o über d' Bärgig hei gschribä. Ä Bsuech i däm Museum isch sehr empfählenswärt!
    Speter simr ines Chinarestaurant gah ässä, wo dr Dave vo sim erstä Stockholm-Trip kennt u globt het. "Chopsticks" heissts u mir hei dert so viu ggässä, dasmr när praktisch usegröuelet si. Sehr fein gsi!
    Speter simr i Alj no chle gah läsä u gah pfuusä.
    Morn geits witr Richtig Göteborg.

Göteborg + Malmö

September 10, 2017 in Sweden ⋅ ☀️ 17 °C

Dr Wäg uf Göteborg hetsech zogä, abr womer du ändlech si aacho, simr ab ufä Camping. Dä isch erstuunlech vou gsi!
    Z' Wätter isch sehr rägnerisch u chaut, ds scho sit lengerem. Nid so gmüetlech...
    Am nächschtä Tag simr ga Göteborg aluege. Zersch simr grad Richtig Autstadt gloffä u si ungerwegs inä Chiuchä, wo vo uss u o dinn, mau ganz angers isch gsi. Sie isch us häuä, gäublechä Bachsteinä bbouä u innä ganz wiss u mit LED-Chronlüchter. Ir Autstadt aacho simr dür d' Haga Nygata, dsch so d' Houptstrass vor Autstadt hets gheisse. Ganz schmuck, mit vilnä chliinä Lädeli u Kafis. Het üs sehr gfaue! Witr simr ufnä Hoger ufä, womä über die ganz Stadt het chönnä gseh. Widr dunger simr nomau ä Chiuchä gah luege, dises Mau widr ganz ä klasseschi prunkvoui u när witr zum Fischmarkt. Dä heisst "Feskekörka" u isch würklech wiene chliini Chiuche bboue. Gseht ganz toll us u o dinne isches sehr schön gmacht mit vilne Thekä, wome entweder dr Fisch cha chouffe, odr grad direkt öppis Wunderbars cha ässä.
    Glich ufboue mitem Früschverchouf u Ässä si d' Saluhallen. Aues i auem isch Göteborg ä interessanti u tolli Stadt, womä übrigens wunderbar Gäud cha usgäh...
    Dr Platz am Aabä ufem Camping heimr üs no chle müesse erkämpfä, was Närvä koschtet het. Im strömendä Rägä heimr lang gwartet, dass öpper at Reception chunnt, hei anstatt am Petersson am Gustavsson aaglüte u si schlussendlech vomnä guet-usbildetä u uniformiertä Sicherheitstyp ufä Camping glah wordä. Am nächschtä Tag heisech aui Rätsu glöst u mir hei mit derä Kuriosität chönnä abschliessä.
    Itz simr no ab i Botanisch Gartä gfahrä. Dsch dr gröscht vo Europa u dä heimr üs nid wöue lah entgah. Är isch ungloublech gsi, mitere riiiisä Viufaut ah Pflanzä u wunderbarer Umgäbig. Ufem Ussichtspunkt heimr du no entdeckt, dasses ganz ir Nöchi äs grosses Naturhistorischs Museum het mitem einzigstä usgstopftä Blauwal vor Wäut! Spontan heimr entschidä, däm no ä Bsuech abzstattä.
    Ganz es tolls Museum (fr u25-Lüt sogar gratis!), mit meeeeeeega viu Tier (schiins 15 Mio. verschideni) und vorauem dr Blauwal isch sehr iidrücklech gsi!
    Nach dem Bsuech simr witr uf Malmö gfahrä u när ufnä tollä Camping am Meer. Ungerwegs heimr no Hunderti Wiudgäns formatiert i Süde gseh zieh. Biudhübschä Aablick wo z' Nils Holgersson-Härz het lah schmelzä!
    Hüt simr Malmö gah aaluegä. D' Sunne het üs gweckt u isch, begleitet vom Wind, dr ganz Tag nid vo üserä Sitä gwichä.
    Malmö het o widr ä ganz eigeti, fründlechi, offeni u härzlechi Art, wo üs sehr het gfauä. Dürnä Park simr zurä Windmühli cho u dürnä Schlossgartä simr as Meer gloffä. Dert vor heimr d' Atmosphärä u d' Meersicht gnossä u si chle verwiilet. Mir hei scho ufd Brügg gseh, wo uf Kopenhagen füehrt.
    Nach dem chliinä Pöiseli simr witr dür d' Autstadt u hei üs när äs nätts Restaurant frs Zmittag gsuecht.
    Nachem Ässä heimr üs ufä Wäg gmacht fr uf Kopenhagen u si über die riiiiiisä Brügg, wo übers Meer füehrt, gfahrä. Sehr iidrücklech gsi, so rundumä nur Meer z' gseh.
    Z' Kopenhagen aacho isch d' Campingsuechi losgangä. Anschiinend sisi hie nid so Fan vo Schiuder u so isches rächt ahsträngend gsi... Schlussendlech heimr äs Plätzli gfungä, imnä wahnsinns Camping irä autä Festig. Nid günstig, abr rächt kuul. Morn geits uf Kopenhagen.

Kopenhagen

September 11, 2017 in Denmark ⋅ ⛅ 16 °C

Hüt simr Kopenhagen gah aaluege. Ir Stadt aacho simr grad zersch dürä Rägä zum Nyhavn. Dert aacho hets ghört mitem Rägä u mir hei die schönä farbigä Hüsli chönnä bestuunä. Witr simr übernä kunstvoui Brügg uf Christiania, ämne rächtsfreiä Stadtteil. Sehr interessant wie ds ganzä ufbouä isch. Widr dusse simr d' Vor Frelsers Kirke gah luegä. Die het ä mega imposantä Chiuchäspitz, wo spiraläförmig u i lüchtendem Gold i Himmu ragt. O dinnä ischsi abslout erstuunlech! Näbst goldigä Chronlüchter, Goldstärnä ar Diili, verschidenä Ängufigurä, ämnä imposantä Toufbecki u wunderschönä Stukkaturä, gsehtmä ä riesegi Orgelä us Houz mit fiinstä Schnitzereiä. Tragä wirdsi vo 2 Elefantä. Wases mit denä ufsech het, müessemer de no nacheluege... Witr simr dür d' Autstadt zur Kastellet, ds isch ä stärnförmigboueni Burg. Us nächschts simr ä witeri Chiuche gah luegä, dises Mau eini im Gothik-Stiu. Sehr spezieu, abr schön - mau öppis ganz angers.
    Nachemnä Stückli loufä heimr d' Little Mermaid gfungä, die Statue am Meer, inspiriert vom Märli vom H. C. Andersen.
    Nachemnä Gläci, simr zum Alj zrugg u hei üs ufä Wäg Richtig Odense gmacht, fr dert gah z' nächtigä.
    D' Stadt Kopenhagen het üs, näbst paar müehsamä Situationä ufdr Strass, sehr gfaue u üs mit ihrem Charme umä Finger gwicklet!

Hamburg

September 13, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 13 °C

Nachdäm mir no churz z' Odense, ir Stadt vom H. C. Andersen, hei ä Äbstächer gmacht u dür ds ruhigä, abr härzigä Stedtli si gloffe, heimr mit Wehmuet dr Nordä vrlah u si uf Dütschland cho. Dr Ungerschied hetmä sofort gspürt, sigs ufdä Strassä, bidä Priisä oder adä Mitmönschä.
    Mir si it Nöchi vo Hamburg gfahrä, si gah iichouffä u när ufnä härzigä Camping.
    Hüt am Morgä simr mit prasselndem Rägä erwachet. Nachdäm mir no paar Minutä ä Rägäpousä hei abgwartet, heimr aues tröchnet u vrruumt, hei üs parat gmacht fr los u si gah uscheckä. Währenddessä heimr no Tipps bcho, wasmr müesse gseh z' Hamburg u wo parkiere. Dankbar heimr die Tipps agnoh u si losgfahre.
    Nachdäm mr müehsam ä Parkplatz hei gsuecht u dr Alj ines Parkhuus hei ineziirklet, simr miter U-Bahn it Stadt. Dert simr us ersts grad zur Elbphilharmonie, äs nöiers Geböidä irä bewundernswärtä Architektur. Vo dert gsehtmä überä Hafä u i d' Stadt. Aber: da mir ä stürmischä Tag fr üsi Hamburgtour vrwütscht hei (Sturmwarnigä ir ganzä Stadt u Umgäbig) heisi d' Baukön zuetah u mir hei nur hinger dä Schibä chönnä abälinsä.
    Itz simr miter Bahn it Stadt inä u si dert gah Käsespätzle ässä. Ir Stadt isch ä spezieui Stimmig gsi, mit däm Sturm wo het desumägfägt. D' Lüt u die ganz Stadt isch nervös gsi u äs isch ä Aaspannig spürbar gsi.
    Nachem Zmittag simr ine Thalia u hei üs mit DVD's u Büecher iideckt, dasmr itz sichr frä Räscht vor Reis mediätechnisch vrsorgt si.
    Itz isch d' Zit scho langsam widr knapp wordä u mir si miter U-Bahn zrugg. O uf derä Strecki het dr Sturm gwüetet (mehreri entwurzleti Böim ufde Gleis) u so heimr müessä usstigä u ar augemeine Unsicherheit fouge, nid grad gueti Vorussetzigä fr müglechscht schnäu zum Alj zcho. Nach paar Minutä Böslinie sueche u ratlos umästah, heimr per Outostopp öpper gfungä, wo üs het as Ziu bracht.
    Nachdem mir dr Alj no chle hei müessä zämächläbä (äs Dichtigsgummi hetsech ufdr Fahrt glöst, Panzertape hilft!), simr los uf d' Outobahn Richtig Bremen.