Austria
Politischer Bezirk Neusiedl am See

Here you’ll find travel reports about Politischer Bezirk Neusiedl am See. Discover travel destinations in Austria of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Wein

August 1 in Austria ⋅ ⛅ 26 °C

Gester und hüd sind mir so richtig diä heimischä Wy go probierä... zwei Tag... isch nüt, dänn a lei in Podersdorf gits über 20 Wybuurä.
    Bi äm ä grossä Wyproduzent sind mir natürlich au gsi, und zwar bin Hannes Reeh, top modärn!
    Und hüt no bim ä chlinä in Podersdorf. Das isch äs lustigs Beizli hiä, si sägä dänä Heurige oder Buschenweinschank. Da gits ihri eienä produzieti Wy und kalti Chuchi, wiä z.B. verschiedeni feini Brotufsriech oder än Husteller mit verschiedenäm Ufschnitt, chalti Bluätwurst, scharfen Gren (Rättich) , Paradeiser (Tomaten) und vieläs meh. Und alles Regional und sälber gmacht.
    Wiä scho gseit, da chönt mer no länger bliebä.

Vo dä Bergä is Flachland

July 26 in Austria ⋅ 🌙 24 °C

Gester am 8.00 h sind mir im Camping Tirol abgfahrä. Dur vier, füf östrichischi Bundesländer und sogar no äs Stückli dur Düütschland. Äs isch enorm heiss gsi, Östricher händ sogar ä Azeig, wiä heiss Autobahn isch😂 (52 Grad) Um di drü sind mir dänn im Camping Poderdorf a cho... dä Silas hät gmeint, gseht us wiä in Italiä, nur hal uf Öschtrichisch. Würklich schön hiä.Read more

Wien

July 29 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

So nun isch äs los gangä uf Wien, natürlich wiä äs für üs ghört, mit äm Zug. I guät ä rä Stund sind mir im Hauptbahnhof in Wien gsi. Mir händ Tips befolgt und sind is Schwarzä Kameel go Zmörgelä. Voll läcker und edel gsi. Witer sind mir chli dur Innästadt und zum Prater ( Riesenrad). Bald händ mir scho wieder hunger gha... nätürlich uf äs Wieäner Schnitzel und ä Sachertorte mit Schlag-Obers😜 So schnell vergaht än Tag in Wien... scheeen gsi!Read more

Radtour am Neusiedlersee

November 14, 2018 in Austria ⋅ ☀️ 11 °C

Nachdem wir inzwischen über Bratislava ins schöne Burgenland gefahren waren, besuchten wir am Neusiedler See einen langjährigen Pfadfinder-Freund von Tom. Da sich die letzten schönen Herbsttage ankündigten, planten wir einen Radl-Ausflug. Mit etwas Glück fanden wir dann auch ein letztes offenes Fahrrad-Geschäft in dem wir uns zwei Bikes ausleihen konnten.
    Auf einem ausgeschilderten Radweg ging es um See entlang, durch das große Naturschutz-Gebiet das einer steppenähnlichen Landschaft glich. Auf einigen Aussichts-Türmen ließen sich Blicke auf den See, das Schilf und die dort teilweise einzigartige Vogelwelt werfen.

Fachkundiges "Vögel-Watching"

November 15, 2018 in Austria ⋅ ⛅ 9 °C

Nach einem sehr netten Frühstück mit Johanna und Harald, hatten wir ja einen fachkundigen Ornithologen + Pflanzenexperten an der Hand, der uns an diesem Tag noch einiges über Fauna und Flora am Neusiedler See zeigte und erklärte.

Neusiedl am see

April 27, 2018 in Austria ⋅ ⛅ 48 °F

Oh well it had to happen, the rains came and it has been a miserable day. Short hop today about 60 miles, but traffic very slow. Ended up in a nature reserve/marina which unfortunately was a bit down market, however the clouds cleared and by sundown was looking altogether more promising, funny how everything looks better in the sun (or completely covered by snow). Heading into Hungary today got a few plans for Budapest and surrounding area, hope to find the famous Mexican restaurant "Iguana"Read more

Velotag

July 28 in Austria ⋅ ⛅ 20 °C

Hüt isch nid no guäts Wätter... drum gits äs chlises Velo-Erkundigs-Tüürli. Da es hiä soooo flach isch, gits au kei grossi Sturtzgfahr🤪.
    Mir sind bis Neusiedel am See gfahrä und händ det äs Apero gnossä. Uf äm Retourwäg isch dä än altä Traktor mit äm ä Ahänger näbem Velowäg standä, und bim duräfahrä häts töönt, wiä frühner in Obersaxä bim Leo... nur dass er hiä Herbert heisst. Mir händ mal mit äm Gspritztä a gfangä... sind dänn mit zwei Iheimischi is Gspöch cho, und so isch Rundi um Rundi gfallä. Da mir ja no vor händ i Stadt uf Wien z gah, händ mir diä drüü grad chli über Gheimtipp usgfragät... hät sich voll glohnt.Read more

Camping Andau am Pusztasee

July 28, 2018 in Austria ⋅ ☀️ 30 °C

Frühstück noch in Wien und heute nur eine kurze Strecke durch das schöne Burgenland über den Neusiedler See nach Andau. Nach knapp 100 km schon am Ziel und jetzt erst mal ab ins Wasser. Später werden wir den neuen Grill einweihen und morgen geht es weiter über Ungarn bis... lassen wir uns überraschen.Read more

Politischer Bezirk Neusiedl am See