India
Indira Dock

Here you’ll find travel reports about Indira Dock. Discover travel destinations in India of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Mumbai

February 27, 2016 in India

Zoals gebruikelijk in India gaat het niet zoals we verwachten als we 's ochtends de taxi instappen. We wilde de ferry omzeilen en met de auto via de brug gaan om zo gedoe bij de ferry te vermijden. Tot onze verbazing zet de chauffeur de auto bij een aanlegsteiger neer en gaat een peukje roken. We zijn al iets later vertrokken dan gepland omdat het ontbijt wat langer duurde. Na een kwartier staan we met auto en al op de (gammele en overvolle) ferry, maar gelukkig is het een kort overtochtje. De chauffeur heeft wel goed in de gaten dat we op tijd op het vliegveld moeten zijn. Hij racet er werkelijk naartoe. We overleven de rit en staan op tijd bij de incheckbalie. De vlucht verloopt voorspoedig en binnen twee uurtjes staan we in Mumbai. Tijdens de (veel relaxtere) taxirit naar het hotel zien we al een aantal mooie koloniale gebouwen. Mumbai is nu al interessant! Het hotel is nieuw en top. We maken een klein rondje in de buurt en eten wat in een prachtig Art Deco stijl café. Prima plek om de laatste dagen in India te slijten :)Read more

Mumbai

November 18, 2017 in India

Dieses Mal machen wir es uns einfacher: reserviertes Hotelzimmer für ein ordentliches Sümmchen (28 Dollar pro Nacht), im Touristenviertel, Taxi zum und vom Hotel und ja es ist so viel angenehmer... Auch deshalb weil Mumbai viel sauberer und ruhiger ist oder zumindest dort wo wir uns in dieser Millionenstadt befinden. Wir essen sehr sehr lecker, gehen ins Kino und in Museen und können im Guten mit diesem so herausfordernden Land abschließen.Read more

Indira Dock