Italy
Carovigno

Here you’ll find travel reports about Carovigno. Discover travel destinations in Italy of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Gschafft

December 2, 2018 in Italy ⋅ ⛅ 13 °C

Mir sind z Italie! De Zoll da isch nidesones Theater gsii - nur 3x de Uuswiis zeige und los gahts :)

Und da wer na es Bispielföteli uf d Frag: "Wie mached ihr das i somene "chliine" Bus und na eme soo groosse Hund debii?"
    - eifach luege, das me nid uf de Hund druff staht ;)

Uund sie isch eifach e Cooli! Gester ca 1h Umetobe und Spaziere und denn id Stadt, ufem Schiff hemmer sie im Auto parkiert, denn isch sie vom 14.00 bis ca am 23.00 det drinn gläge, bis mer am Schlaafplätzli aacho sind. Churz 2x ga Schnüpperle und denn "namal" ca 8h pfuuse. Sie isch schochli en Geduldsprofi :)Read more

Pause am Meer

June 12, 2018 in Italy ⋅ ☀️ 29 °C

Unsere Reise führt uns heute in die Barockstadt Lecce. Sie war eigentlich nicht auf der Route, aber da wir so phantastisch in der Zeit liegen und Klas auch gerne Kilometer schrubbt, haben wir uns entschlossen, doch kurz in den italienischen Hacken abzubiegen.

Unterwegs lugte Klas schon immer Richtung Meer, welches parallel zur Strada Statale, der Bundesstraße, verläuft.

Um plötzlich abzubiegen. -Ab ans Wasser!

Einmal kurz den Hund baden. Wurden zweimal draus. Nach dem ersten Bad musste Madame sich erst mal panieren.

Na gut, noch mal rinn! Gibt schlimmeres! 😉

Carovigno