Thailand
Khuan Phrom Thep

Day 30: Southern Phuket

November 12, 2023 in Thailand โ‹… โ˜๏ธ 30 ยฐC

Yesterday, we started our day one more time at the WeCafe, as the food over there is too delicious! We continue with the scooter to Rawai Beach, the most southern part of Phuket, where you can find all the typical longtail boats. Over there, we found a very hidden but nice restaurant, directly at the beach.
      We moved on with a scenic drive and passed by the viewpoint of Promthep, where also a monastery is located. Last stop of the day was at the small but lovely Yanui Beach.

• Day 195โ€“203

Phuket

April 8 in Thailand โ‹… โ›… 31 ยฐC

Vi er velankommet til den sydligste del af Phuket. Vi er ved en strand der hedder Yanui Beach, en lille men meget fin strand hvorfra man kan snorkle. Den er selvfølgelig meget populær og derfor er der også mange turister.
      Vores hotel hedder Ocean Pie Resort og ligger kun cirka 100 m fra stranden. Vi blev meget positivt overrasket da vi kom. det er et super fint hotel lækkert indrettet store værelser stor og flot swimmingpool og fantastisk morgenmad. Vi har derfor besluttet at vi bliver her indtil den 14. hvor vi skal til Bangkok et par dage inden vi flyver hjem. I dag har vi kørt lidt rundt på scooter men det meste af eftermiddagen ligger vi ved poolen og Jette tager en tur i fitness rummet. det er bare ren afslapning og vi må konstant søge skygge for her er rigtig varmt og solen bager ned.

Farvel Phuket

April 13 in Thailand โ‹… ๐ŸŒ™ 30 ยฐC

Nu siger vi farvel til Phuket og det sydlige Thailand. Vi har haft 8 dejlige dage på det fine lille og luksuøse hotel “Ocean Pie”. Vi har snorklet ved stranden flere gange uden det dog var den store succes pga dårlig sigtbarhed. Vi har lejet scooter og kørt op og ned af alle mulige veje. Mest af alt har vi ligget ved den store flotte swimmingpool og nydt det fantastiske vejr. Det har næsten været for varmt med 35 grader i skyggen midt på dagen.
      Nu tager vi til Bangkok et par dage inden vi pÅ onsdag flyver hjem via Beijing.

Moped on board, let's go!

October 11, 2021 in Thailand โ‹… โ˜๏ธ 30 ยฐC

๐ŸŒŠ๐ŸŒžEndlich wieder auf dem Moped, zu dritt, fahren und die Insel erkunden. Soo ein tolles Gefühl. Alles ist "noch" soo leer, kaum Touristen und trotzdem sind sehr viele Restaurants und Shops offen. Wirklich mega diese Insel in Ruhe und ohne Hektik kennenzulernen. Massage gab es heute auch ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Read more

Phuket, das Abenteuer beginnt

February 6, 2019 in Thailand โ‹… โ˜€๏ธ 28 ยฐC

Heute ging es mit dem Flugzeug von Bangkok nach Phuket. Nach einem kurzen Flug, hüpfen wir schnell in den Bus weiter zum Hotel.

Nach der Ankunft im Hotel heißt es erstmal - Roller organisieren. Erledigt! Pünktlich zum Sonnenuntergang ging es nun an einen der unzähligen Strände in der Nähe. Einfach Traumhaft, am liebsten würde man immer wieder zurückspulen und noch einmal hinsehen.

Später im Hotel begann das große Grübeln, wie soll unsere Reise von nun an weiter gehen?
      Da wir beide noch nie in Thailand waren und alles was wir bisher wussten aus Büchern und dem Internet erlesen haben - stocherten wir also im Dunkeln.

Nach langer Recherche und Grübelei entschieden wir uns für 2 Tage Kho Phi Phi über Kho Yao Yai weiter nach Krabi.

Another day in phuket

February 1, 2022 in Thailand โ‹… โ›… 28 ยฐC

ืคืชื—ื ื• ืืช ื”ื‘ื•ืงืจ ื‘ื”ืชืืจื’ื ื•ืช ืœืฆืณืง ืืื•ื˜, ื™ืฆืื ื• ืขื ื›ืœ ื”ื“ื‘ืจื™ื ื•ื”ืœื›ื ื• ืœืฉื™ื ืืช ื”ืžื•ืฆื™ืœื•ืช ื‘ื—ื“ืจ ืฉืœ ืื•ืคื™ืจ ื•ื ื˜ืข ื‘ืžื˜ืจื” ืœื ืกื•ืช ืœื”ืชื’ื ื‘ ืœืžืœื•ืŸ ืฉืœ ื”ื“ืก ืขื ื”ืชื™ืงื™ื ื”ืงื˜ื ื™ื ืฉืœื ื• ื‘ืœื‘ื“ ื”ืœื™ืœื”. ืจืืฉ ืงืจื™ืžื™ื ืœื™ ื•ืชืจืžื™ืœืื™ ื‘ืžื™ื˜ื‘ื•.
      ื”ืœื›ื ื• ืื™ืชืŸ ืœื‘ื™ืช ืงืคื” ื—ืžื•ื“ ื—ืžื•ื“ ืขื ืืจื•ื—ื•ืช ื‘ื•ืงืจ ืžืคื ืงื•ืช ื•ืงืคื” ื˜ืขื™ื, ื‘ื“ืจืš ื’ื™ืœื™ื ื• ืฉื–ื” ื‘ืจื—ื•ื‘ ืฉื™ืฉ ื‘ื• ืžืœื ืฉื™ื˜ ืฉืœ ื™ืฉืจืืœื™ื ื•ืกื•ื›ื ื•ื™ื•ืช ื•ืžืœื ืฉืœื˜ื™ื ื‘ืขื‘ืจื™ืช ื•ื’ื•ืขืœ ื ืคืฉ. ืื™ื–ื” ื‘ื—ื•ืจ ื ืชืŸ ืœื ื• ืฉืจื™ืงื” ืžืกื•ื›ื ื•ืช ืžืฆื“ ื”ืฉื ื™ ืฉืœ ื”ืจื—ื•ื‘ ื•ืฆืขืง ืœื ื• ื‘ืขื‘ืจื™ืช ืื ืื ื—ื ื• ืจื•ืฆื•ืช ืื•ืคื ื•ืข ืื• ืžืฉื”ื• ืœืื›ื•ืœ. ื›ืžื•ื‘ืŸ ืฉืžืžืฉ ืœื ืชื•ื“ื”.
      ื”ืชืคื ืงื ื• ืขืœ ื”ืืจื•ื—ืช ื‘ื•ืงืจ ืฉืœื ื• ื›ืœ ื”ืฉื™ืฉื™ื™ื” ื”ื ื—ืžื“ืช ื›ืฉื”ื“ืก ื”ื™ื™ืชื” ืขื ืžืœื•ืœ ื•ืขืžื™ืช ืงืฆืช. ื™ืฉื‘ื ื• ืฉื ืชืงื•ืคื” ื•ื‘ืกื•ืฃ ืงื™ื‘ืœื ื• ื—ืฉื‘ื•ืŸ ืฉื—ื•ืฉื‘ ื•ื—ื•ืœืง ืœื›ืœ ืื—ืช ืžืื™ืชื ื• ื‘ืฆื•ืจื” ื”ื›ื™ ืžืจืฉื™ืžื” ืฉืจืื™ืชื™ ืขื“ ื›ื”.
      ื”ืžืฉื›ื ื• ืžืฉื ืœื—ื•ืฃ ื”ืงื‘ื•ืข ืฉืœื ื• ื•ื”ืชืžืงืžื ื• ืœื ื• ืœืขื•ื“ ืฉื”ื™ื™ื” ื˜ื•ื‘ื” ืฉืœ ื›ืžื” ืฉืขื•ืช ืฉื. ื‘ืืžืช ืฉื”ืžื™ื ืฉื ืžื•ืฉืœืžื™ื ื•ื”ื›ื™ ื›ื™ืฃ ืœื”ื›ื ืก. ื—ื ื›ืืŸ ืžืžืฉ ื‘ืžื”ืœืš ื”ื™ื•ื ื•ื”ืฉืžืฉ ืงื•ืคื—ืช ืื– ืื ื—ื ื• ื ืžืจื—ื•ืช ื›ืœ ื—ืžืฉ ื“ืงื•ืช ื•ืœื ื™ื›ื•ืœื•ืช ืœื”ืฉืืจ ื™ื•ืชืจ ืžืขืฉืจ ื“ืงื•ืช ื‘ืจืฆืฃ ืžื—ื•ืฅ ืœืžื™ื.
      ืื•ืคื™ืจ ืžืื•ื“ ื”ืชืจื’ืฉื” ืžืงื•ืœืงืฆื™ื™ืช ื‘ื’ื“ื™ ื”ื™ื ื”ืฆื‘ืขื•ื ื™ื™ื ืฉืœื ื• ืื– ื–ืจืžื ื• ืื™ืชื” ืœื‘ื•ืง ืžืงืกื™ื (ืžืฆื•ืจืคืช ืชืžื•ื ื” ืœื”ืžื—ืฉื”)
      ืื—ื› ื ื—ื•ืฉื•ืช ืœืฆืืช ืงืฆืช ืžื”ืจื™ื‘ื•ืข ืฉืœื ื• ืงื‘ืขื ื• ืฉื ื™ืกืข ืœืจืื•ืช ืืช ื”ืฉืงื™ืขื” ื‘ืžืงื•ื ืื—ืจ ื•ื”ืชืคื–ืจื ื• ืœืœื•ื– ืžืงืœื—ื•ืช ื•ื”ืชืืจื’ื ื•ืช. ืขืœืžื” ื•ื”ื“ืก ื‘ื™ืงืฉื• ืฉืื ื™ ืืขืฉื” ืœื”ืŸ ืฆืžื•ืช ื•ื›ืžื•ื‘ืŸ ืฉื ืขื ื™ืชื™ ื‘ืฉืžื—ื” ืœื‘ืงืฉื” ื•ืืคื™ืœื• ืฉืžื—ืชื™ ืœืขืฉื•ืช ืœื”ืŸ ืงืฆืช ืฆืžื•ืช ื‘ืฉื™ืขืจ ืื ื™ ืžืชื’ืขื’ืขืช ืœื–ื” ืžืื•ื“.
      ืงื‘ืขื ื• ืžื—ื•ืฅ ืœืžืœื•ืŸ ืœืงื—ืช ื‘ื™ื—ื“ ื›ืœ ื”ื’ืื ื’ ื˜ื•ืง ื˜ื•ืง ืœืฉืงื™ืขื”. ื›ืžื• ื—ื™ื™ืœื•ืช ื˜ื•ื‘ื•ืช ื”ืชื™ื™ืฆื‘ื ื• ื‘ื•ืœ ื‘ื ืงื•ื“ืช ื•ืฉืขืช ื”ืžืคื’ืฉ ื”ืžืชื•ื›ื ื ื•ืช (ืœื ืžืคืชื™ืข ื›ื•ืœืŸ ื›ืืŸ ืงืฆื™ื ื•ืช). ืื—ืจื™ ื”ืชืžืงื—ื•ืช ืงืœื” ืฉื‘ื• ืืžืจืชื™ ืœื ื”ื’ ืดืœื™ืกื˜ืŸ, ืžื™ื™ ืคืจื™ื ื“, ื•ื•ื™ ืืจ ืกื‘ืŸ ื‘ื™ื•ื˜ื™ืคื•ืœ ืœื™ื™ื“ื™ืก ืชืขืฉื” ืœื ื• ืžื—ื™ืจ ื˜ื•ื‘ืด ื”ืฆืœื—ื ื• ืœื”ืฉื™ื’ ืžื—ื™ืจ ืกื‘ื™ืจ ืœื›ืœ ื›ื™ืก ื•ืขืœื™ื ื• ืขืœ ื”ื˜ื•ืงื˜ื•ืง ืœื ืงื•ื“ืช ืชืฆืคื™ืช ืฉื”ื™ื™ืชื” ื‘ืžืจื—ืง ื‘ืขืจืš 40 ื“ืงื•ืช ื ืกื™ืขื”. ื™ืฆืื ื• ืœื ืกื™ืขื” ืฉื”ื™ื™ืชื” ื›ื™ืคื™ืช ื—ื•ืฅ ืžื”ื‘ื—ื™ืœื” ืฉืœ ืกื•ืฃ ื•ื”ื™ื“ ืฉืœ ืขืœืžื” ืฉื›ืžืขื˜ ื ื›ืจืชื” ื›ื™ ื”ื™ื ื”ืฆื‘ื™ืขื” ืขืœ ืžืฉื”ื• ืžื—ื•ืฅ ืœื—ืœื•ืŸ ื•ื‘ื“ื™ื•ืง ืขื‘ืจื” ืžืฉืื™ืช, ืื•ืคืก.
      ื‘ื“ืจืš ืขื‘ืจื ื• ืœื™ื“ ื—ื•ืฃ ื’ื•ืจื“ื•ืŸ ื•ืจืื™ื ื• ืืœืคื™ ืจืฉืชื•ืช ื›ื“ื•ืจืขืฃ, ื•ืกื™ื™ืžื ื• ืืช ื”ื ืกื™ืขื” ื‘ื—ื•ืฃ ื”ื™ืœื˜ื•ืŸ ืื™ืคื” ืฉื›ื•ืœื ื™ืฉื‘ื• ืขืœ ื’ื‘ืขืช ื”ื“ืฉื ื•ื”ืชื‘ื•ื ื ื• ื‘ืฉืงื™ืขื”.
      ืกืชื, ื”ื’ืขื ื• ื‘ืืžืช ืœืชืฆืคื™ืช ืžื”ืžืžืช ื•ื ื”ื ื™ื ื• ืœื”ื‘ื™ื˜ ื‘ืฉืงื™ืขื” ื•ืœืฉืžื•ืข ืžื•ื–ื™ืงื” ื›ื™ืคื™ืช ื•ืžืจื’ื™ืขื”. ื”ื—ื•ื•ื™ื” ื›ืœืœื” ื‘ื•ืง ืชืžื•ื ื•ืช ืฉืงื™ืขื” ืžื›ืœ ืฉื‘ืขืช ื”ืื™ื™ืคื•ื ื™ื ื›ืžื• ืฉืฆืจื™ืš.
      ืขืœื™ื ื• ื—ื–ืจื” ืขืœ ื”ื˜ื•ืงื˜ื•ืง ืฉื—ื™ื›ื” ืœื ื• ื•ื ืกืขื ื• ืขื ืฉื™ืจื™ ื‘ื ื•ืช ืžื”ื ืคืœืื™ื ื‘ื™ื•ืชืจ ืขื“ ืฉื”ื’ืขื ื• ืœืื™ื–ื•ืจ ื”ืขื™ืจ ื”ืขืชื™ืงื” ืฉืœ ืคื•ืงื˜ ืฉื ืจืืช ืžืžืฉ ื›ืื™ืœื• ื ื™ืกื• ืœืขืฉื•ืช ื—ื™ืงื•ื™ ืขืœื•ื‘ ืฉืœ ืขื™ืจ ืื™ืจื•ืคืื™ืช ื™ืฉื ื”. ื”ืชื™ื™ืฉื‘ื ื• ื‘ืžืกืขื“ื” ืžืงื•ืžื™ืช ื—ืฆื™ ืžืคื•ืงืคืงืช ื•ื”ื–ืžื ื• ื‘ืขืจืš ื›ื•ืœื ื• ืคืจื™ื™ื“ ืจื™ื™ืก ื‘ืขื™ืงืจ ื›ื™ ื”ืฉืขื” ื”ื™ื™ืชื” ื›ื‘ืจ ื›ืžืขื˜ ืชืฉืข ื•ืœื ืื›ืœื ื• ืžื”ื‘ื•ืงืจ ื•ื”ืชืงืฉื™ื ื• ืœืžืฆื•ื ืžืงื•ื ืžื•ืฆืœื— ื‘ืชื ืื™ื ื”ืืœื•.ืื—ืจื™ ื›ืžื” ื‘ืœื‘ื•ืœื™ื ืงืฉื™ื ื‘ืžื ื•ืช ื™ืฆืื ื• ื›ื•ืœื ื• ืฉื‘ืขื•ืช ื•ื—ื–ืจื ื• ืœื ื• ืœืคื˜ื•ื ื’ ืฉืœื ื• ื‘ื•ืืŸ ืฉื ื˜ืข ื”ื–ืžื™ื ื” ื‘ื‘ื•ืœื˜. ืขืœืžื” ื•ืื ื™ ืงื™ื ื—ื ื• ื‘ืœื•ื˜ื™ ืžื”ื—ืœื•ืžื•ืช ื›ื™ ืื™ืš ืœื.
      ื—ื–ืจื ื• ืœืžืœื•ืŸ ืฉืœ ื”ื“ืก, ื”ืฉืชื“ืœื ื• ืœื”ืชื ื”ื’ ื›ืจื’ื™ืœ ื•ืœื ืœืขื•ืจืจ ื—ืฉื“ ื•ืื›ืŸ ื”ืฆืœื—ื ื• ืœื”ืกืชื ืŸ ืœื—ื“ืจ ืฉืœื” ื•ืœืขืžื•ื“ ื‘ืžืฉื™ืžื” ื‘ื”ืฆืœื—ื”, ื•ืขื›ืฉื™ื• ืื ื—ื ื• ื”ื•ืœื›ื•ืช ืœื™ืฉื•ืŸ ืฉืœื•ืฉืชื™ื ื• ื™ื—ื“ ื‘ืžื™ื˜ื” ื”ื–ื•ื’ื™ืช ื”ื’ื“ื•ืœื” ืฉืœ ื”ื“ืก ื•ืกื•ืฃ ืกื•ืฃ ืžืกื™ื‘ืช ื”ืคื™ื’’ืžื•ืช ืฉื™ื™ื—ืœื ื• ืœื” ืžืชืจื—ืฉืช ื•ื–ื” ืคืฉื•ื˜ ืžืงืกื™ื.

Khuan Phrom Thep, เธ„เธงเธ™เธžเธฃเธซเธกเน€เธ—เธž